Zo ? 2d7969 Ovulation Charts die zogenaamde eisprong klopt dus niet.. nu op dag 30 en nog niets (heb pcos)
zie hem nu.. op dag 18 lijkt me idd geen eisprong.. misschien die van de 28e? Gebruik je iets van clomid o.i.d.?
Heb geen clomid, de arts wil daar nog minimaal een half jaar tot een jaar mee wachten i.v.m. dat ik een tijd geleden niet zo goed in mijn vel zat (terwijl dat nu allang voorbij het, het hartstikke goed gaat en we zeker weten het aan te kunnen). Zojuist mijn temp van vanmorgen bijgezet (36,2) en FF heeft mijn eisprong nu verplaatst naar idd dag 28 (weet niet of dat ook te zien is op de link naar mijn kaart ?)... Durf er alleen niet vanuit te gaan aangezien mijn temp zo wisselt en ik vannacht onder een iets dikker dekbed lag, en het even goed morgen weer 35,8 kan zijn ofzo (vind dat ik sowieso een erg lage temp van mezelf heb, heeft dat ook met PCOS te maken ?)...
Helaas weet ik uit ervaring dat tempen met pcos zonder gebruik van hormonen vrijwel nutteloos is. De kans op een spontane eisprong is gewoon erg klein. Als jullie gewoon gesekst hebben, en het was inderdaad een eisprong dan is er een kleine kans, maar ik zou je er niet op vastpinnen hoor. Snap trouwens wel dat je arts wil wachten met hormonen. Van de Clomid kun je erg veel last hebben, je emoties worden als het ware versterkt. Dus als je neerslachtig bent.. zul je dat nog meer worden.. en andersom Wellicht kun je nog een keer met je arts praten?? Waarom krijg je trouwens steeds primolut?
Ik heb voor 3 maanden (3x10 dagen) primolut meegekregen om mijn menstruatie op te wekken (na 31 a 32 dagen), in de hoop dat mijn lichaam het daarna zelf weer oppakt en ik niet van die idioot lange cyclussen blijf houden. Heel af en toe schijnt dat namelijk te kunnen gebeuren... Maar goed, toen dat voorgeschreven werd (april) wisten ze nog niet dat ik PCOS heb...
@ Tummetje: hier rustig aan het afwachten... Moet zeggen dat het nu weer beter gaat nu het minder warm is... Maar van mij mag het beebje komen.. ene.. het geslacht weten wij wel.. maar jullie niet... dus je bent niets vergeten.. En Faye alweer 2 maanden.. pff.. wat gaat dat snel... succes met de prikjes... @ Selena: temperaturen is altijd erg lastig... je moet echt op hetzelfde moment temperaturen.. anders kan er al verschil tussen zitten.. en dan nog weet je het nooit zeker.. Het kan zijn dat je op dag 28 een eisprong hebt gehad.. maar zeker durf ik het niet te zeggen... succes ermee.. wij weten hoe frustrerend het wachten kan zijn...
Het was hem niet Vanmorgen weer 35,8... Baal er van, vanmorgen ook al te horen gekregen in het ziekenhuis dat ik niet alleen PCOS heb maar ook een tussenschot in mijn baarmoeder EN vagina... Het mag een wonder wezen als ik zwanger word en blijf, want de kans op miskramen en vroeggeboortes is ook nog eens groter...
@ Selena: wat een naar nieuws.... en wat gaan ze nu doen?? wordt dit dan ivf?? Ik hoop dat ze je snel helpen en dat het ook nog lukt...
Ik moet nog min. 6 maanden wachten voor clomid, ondertussen probeer ik zelf DCI PCOS-Solutions. Inmiddels zit ik vandaag op dag 37 en mijn temp doet een beetje raar (net als FF met het constant verschuiven van de zogenaamde eisprong dag). Ik word er niet echt wijs meer uit zo dat het schommelt, denken jullie dat er een ei is geweest ? 2d7969 Ovulation Charts
Moeilijk te zeggen selena.. Maar ik denk eerlijk gezegd van niet.. Hoop voor dat ie snel komt.. Wel vervelend dat je nog 6 maanden moet wachten, zeker nu ze toch die diagnose hebben gesteld..
Hey meiden, dank je wel voor de felicitaties... Inderdaad woensdag is onze dochter Jenna geboren.. ff in het kort het verhaal: dinsdag om 16:00 zijn mijn vliezen gebroken, maar het vruchtwater kwam in scheutjes... 24:00 begonnen de weeën. 4:00 weeën om de 3 minuten, maar nog maar 2 cm ontsluiting. in de loop van de ochtend bleek dat Jenna een sterrekijkertje, we dachten dat ze door de knie-elleboog houding gedraaid was.. en de kraamhulp is gekomen.. ik had ook 9 cm -9,5 ontsluiting, maar uiteindelijk is ze weer terug gedraaid en ging de ontsluiting terug naar 8 cm. Dus toen besloten om naar het ziekenhuis te gaan.. (14:15), daar aangesloten op de weeënopwekkers en ze is uiteindelijk om 18:10 geboren, nadat ze weer terug was gedraaid.. Hier ff een foto Bekijk bijlage 92710 Het is een heel tevreden meisje.. huilt amper.. Wij zijn echt aan het genieten..
@ Selena: ik hoop dat het voor jou ook snel zo ver is... ik duim heel hard voor je.. Maar zag aan je temp kaart dat je nog geen eisprong hebt gehad..
Helaas pindakaas inderdaad nog niet nee, maar laat ik wel vage klachten gehad hebben ? Afgelopen zondag voor het eerst voor zover ik me kan herinneren, ineens vruchtbaar slijm gehad. Gisteren (dag 46) zulke felle ongi-krampen en opgezette buik (en voor mijn gevoel ook duidelijk een open baarmoedermond) dat ik dacht ter plekke ongesteld te worden (normaal zulke pijnen alleen op mijn 1e ongi-dag, en dan gaan de pijnen dus ook niet meer weg) en gisterenavond weer als sneeuw voor de zon verdwenen. Ovutesten werken bij mij niet, maar ik temp wel elke dag. Helaas is die alleen nog niet zo omhoog gegaan dat ik er een ei van kan maken (tenminste, de laatste 3 dagen wel 35,7-35,9-36,1 maar als je naar mijn kaartje kijkt zijn dat gemiddelde temperaturen van mij). Ik word ook half koud-half warm wakker (heb het koud, maar duidelijk ook gezweet), erg irritant. Zit nu ruim 2,5 week aan de PCOS-Solutions, het heeft 6-8 weken inwerktijd nodig. Heb wel een zeer positief gevoel erbij (of ik maak me dat gewoon wijs, maar positiviteit is hoe dan ook alleen maar gunstig).