Hier alles goed.. Jenna groeit goed... was met de geboorte 3600 gr... na 2 dagen 3300 gr en nu alweer 4005 gram.. we genieten echt optimaal.. Hoe is het met de rest??
hey meiden! Hier alles goed hoor! Carmen doet het goed en ik ook. de kraamvisite is al zo goed als voorbij, mijn vriend heeft het ritme al aardig te pakken tussen werk en de luiers. Ik ga 21 september weer aan de slag voor 16 uur (4x4) per week. kijk er aan de ene kant heel erg naar uit om weer tussen werkend nederland te zitten en anderzijds ga ik mijn meissie heel erg missen. omdat er nog geen plek is op het kdv en ik eigenlijk liever niet wil dat ze er heen gaat totdat ze 1 jaar is, passen mijn moeder en vriend op. heerlijk! halverwege september moet ik naar het zh met Carmen om te kijken of ze geen heupafwijking heeft. omdat mijn diva zo lang in een stuitliggen heeft gelegen, kan dit voorkomen. maar hopelijk blijkt uit de echo dat dit niet het geval is. ik ben gisteren naar het zh geweest voor mijn eigen apk en alles was in orde. ben overigens nog niet ongi geworden, en er bleek uit de inwendige echo dat ik weer veel eitjes in mijn eierstokken heb. dus mss toch weer een PCO patient. maar het kan ook gewoon op gang komen maar dan iets langzamer. ik heb natuurlijk voor Carmen ook 5 cycli gehad zonder hormonen. Jullie al ongi geworden?? dikke kus
Hello!! @Lauw; Zo.. je meisje groeit goed!! Al een beetje gewend aan het mama zijn? @September; Heb het ook hoor.. vind het werken wel leuk (heb wel elders gesolliciteerd omdat ik het ook weer niet leuk vind, heeft meer met de mensen te maken) maar ben toch ook wel weer blij als ik thuis ben hoor! Mijn moeder gaat dan waarschijnlijk ook oppassen 1 dag, en de andere dagen naar Faye naar het KDV. Hoop dat Carmen niets mankeert hoor! Ik ben al ongi geworden, na 6 weken al. Een week later een Mirena laten plaatsen en sindsdien wéér aan het vloeien. Dus ik ben sinds de bevalling al non-stop ongi Bij mij op de echo waren ook weer veel eitjes te zien, maar toch ongi geworden? Morgen heb ik de laatste controle, dus dan ff kijken op de echo hoe erg het inmiddels is. @lauw/seppie; willen jullie meer kindjes, en wanneer? @hier; mn meisje is vandaag al 3 maanden.. het gaat als een sneltrein dames
hoi meiden!! Ook hier begint het leven weer een beetje in een soort van ritme te komen. De tijd tussen de voedingen wordt langer (zitten bijna op 5 voedingen!) en het lijkt alsof het doorslapen in de nacht er al aan zit te komen (in elk geval nu al met regelmaat 6 uur aaneengesloten) Wat betreft ongi bij mij nog helemaal geen signalen (zou stiekem zelfs al weer hopen zwanger te zijn (maar van die 2 keer verwacht ik niets hoor hahaha) Janne is nu circa 60 cm en ik vermoed ergens net boven de 5 kg. En werken dat ga ik pas per 1 november weer doen voor 3 dagen p/week in elk geval tot jan. Papa past dan 1 dag op en ze gaat 2 dagen naar het KDV. Zo dan zijn jullie ook hier weer een beetje bij en als je een kijkje in mijn album neemt dan vindt je daar ook een foto.
Hey meiden... Fijn te horen dat het bij jullie en de meisjes allemaal goed gaat... @ Seppie: al weer bijna aan het werk... dat gaat snel.. maar inderdaad het is ook wel weer fijn om niet full time mama te zijn en ook bij werkend nederland te horen.. Ik ben benieuw of de heupfotootjes goed zijn... Jenna moet waarschijnlijk ook bij de 3 maanden een foto maken.. omdat mijn zus (als baby) een spreidbroekje heeft moeten dragen ivm heupproblemen.. Hier is het vloeien bijna over.. dus ik ben benieuwd of ik spontaan ongi ga worden.. Geef jij trouwens nog borstvoeding, daarvan kan de ongi ook uitblijven.. @ Djaar: jij 1 november weer aan de slag.. ikke 8 november.. dus iets korter verlof als jou. maar ach... het duurt nog ff.. @ Tummetje: wauw alweer 3 maanden.. die van ons was gisteren 3 weken.. haha.. maar de tijd vliegt wel.. Jenna heeft nu al 2 nachten doorgeslapen !!! tot 6 uur 's morgens.. helemaal fijn.. tja... en of wij meer kindjes willen.. Jaahhh heel graag... Wij gaan geen anticonceptie gebruiken.. we willen de natuur zijn beloop laten.. Ik wil zeker een half jaar proberen om borstvoeding te geven.. dan is de kans minder om zwanger te worden.. Maar als het zo is... ben ik helemaal blij... Ik heb geen zin om een een jaar ofzo anticonceptie te gebruiken en dan daarna misschien weer bijna 2 jaar bezig te zijn om zwanger te worden.. Mij lijkt het geweldig als er niet zo'n groot leeftijdsverschil tussen onze kindjes zit...