ahhh een dubbele oorontsteking! ik heb er vroeger ook veel last van gehad. dan voel je je ook dubbel zo zielig en het doet zo'n zeer.. veel kroelen en kusjes doet wonderen enne jij weer succes he! de "warme dagen" komen er weer aan dus je zal zelf ook een beetje aan kroelen en kusjes moeten toegeven. Tum wat een geweldige m.c.! hahaha. ik krijg denk ik zoiets niet doorgedrukt bij de baas. ben zelf helemaal fan van oilily en blond en daar krijg ik al weerstand bij! hahaha spannend djaar morgen. en ook fijn dat je al zover bent met het uitzoeken. morgen wel ff melden he als je bent geweest! ik heb morgen mijn 20 wkn echo en ben DOODZENUWACHTIG!!! ieieie ben zo bang dat er iets is.. zucht.. maar goed.. ergens vind ik ook wel de rust dat het goed kan zijn.. anyway.. ik hou gewoon al heel veel van dr.. en wil niet weer teleurgesteld worden.. maar ik hou de moed erin en sus mezelf met de gedachte dat de kans groter is dat het goed is dan slecht.. tot morgen meiden! x
@ September: wat leuk dat je al wat leven voelt in je buik.. lijkt mij echt zo bijzonder... Morgen de 20 weken echo.. mag je weer lekker lang naar je kleine Diva kijken... en ja... ik kijk vast vooruit... wil namelijk niet lang wachten met het oefenen voor een 2e.. aangezien deze ook een tijd op zich liet wachten... dan maar liever dicht op elkaar dan weer bijna 2 jaar wachten... @ Tummetje: ik vind die maxicosi wel erg grappig.. stoere print.. roze dekentje erbij en dan is ie helemaal goed.. @ Djaar: jammer dat je echo afspraak is verzet.. nu moet je weer wachten... Maar wachten wordt beloond!! @ Nbroen: goed dat je ons ook weer hebt gevonden... maar zielig hoor die kleine... vind het altijd zo zielig..en je kunt zo weinig doen... In ieder geval mag jij weer bijna aan de klus... spannend hoor... Nieuwe ronde nieuwe kansen... Hier vandaag gewerkt.. maar voel me echt nog niet fit.. na een halve dag komt de hoofdpijn weer opzetten... vanavond maar lekker niks doen...
Zo.. haha Djaar is erbij en moet gelijk veel bijlezen Balen van je echo.. mja.. morgen mag je weer he, overleef je wel! @Nbroen; Ohhh *dikke knuf voor je meisje van tummetje* @Seppie; aaaaaah i love oilily en blond hahaha Dat moet het mannetje hier niet hebben hoor.. die Cosi ging net heb wel een oilily luiertas, maar dat is toch mijn tas en niet die van hem En morgen de 20 weken echo!! spannend!!! komt vast goed meid! @lauw; gaat ie al beter met je hoofdpijn? Drink je wel genoeg?
@ tummetje: ja de hoofdpijn is nu weer weg, maar hij komt meestal gedurende de dag een keer opzetten... Ik heb wel het idee dat ik genoeg drink.. heb mijn moeders voor moeders fles elke dag zo goed als vol.. wel is mijn urine soms echt super donker, maar dat is toch normaal of niet???
Hmm.. hele donkere urine betekent dat het erg geconcentreerd is, dus dat er veel afvalstoffen inzitten in verhouding met het afgedreven vocht. In de zwangerschap is het wel donkerder dan normaal, maar echt oranje of donkerder moet het niet zijn. Is het zo donker? Mn VK zei dat je niet aan de hoeveelheid plasjes kon zien of je genoeg vocht binnen krijgt omdat het in de zwangerschap anders schijnt te werken? Wie weet komt je hoofdpijn gewoon ergens anders vandaan hoor
Mijn urine is vooral 's nachts en 's morgens echt oranje/licht bruin van kleur... ik dacht dat zal wel normaal zijn.. Maar niet dus?? mmmm... als ik nog meer drink moet ik er 's nachts nog vaker uit.. daar heb ik eigenlijk geen zin in.. Overdag is hij meestal wel een stuk lichter hoor.. maar dan is ie nog echt geel, maar niet donker. Wel raar dat ik het meeste plas in de nacht/ochtend. maar dat is het vocht wat ik vasthoud in mijn weefsels denk ik... ach ja.. Maak me er eigenlijk niet zo druk over.. Ik plas toch ongeveer 1,5 liter.. zal toch genoeg zijn.. ene die hoofdpijn komt echt van mijn hoofd vol snot.. hihii
'S morgens donkere urine hebben is niet raar hoor. 's nachts worden de meeste afvalstoffen afgevoerd, en dat spaart zich dan dus op. Dacht dat je het ook overdag had.. dat zou niet zo mooi zijn. Ik ga sinds ik zwanger ben tussen 21:00-22:00 uur naar bed.. dus vanaf 20:00 uur drink ik niets meer.. omdat ik anders net zo goed met een slaapzak op de wc kan gaan zitten de hele nacht Zooooooo irri om er 's nachts uit te moeten...
hier dan even een kort berichtje. Echo was helemaal goed weer een goede stevige hartslag van 140 en een flink beweeglijk kindje. Doordat mijn placenta voor ligt en ik niet de smalste ben zal het nog wel even duren voor ik wat ga voelen (onzekeheid zal dus nog wel even blijven grrr). En de vk durfde met 80% te zeggen wat het is, maar nog te weinig zekerheid om daar al op te rekenen. We zullen maar hopen op de 20 weken echo! fijne dag vandaag!!
hey meiden! ook hier ff een egoberichtje, lees vanavond jullie berichtjes weer bij, hoor met de diva is alles heel erg goed. geen bijzonderheden. (fjoew) weer een zorg minder. mijn placenta ligt helemaal achter tegen mijn rug aan zegmaar.. jeeeej, dus alles wat ik voel is al mijn kleine meid. ben helemaal door het dolle heen! x
@ Djaar en Seppie: wat fijn dat jullie allebei een goede echo hebben gehad... helemaal super... geniet ervan..
Meiden, fijn om te horen dat jullie echo's er zo goed uitzagen.. Is altijd weer een hele gerustelling, of niet dan??? Djaar, ook jij zal je kleintje straks gaan voelen hoor.... Met onze kleine meid gaat het inmiddels weer wat beter gelukkig!! Heb zo met haar te doen... Tummetje gave maxicosie hoor!!! Ja voor ons komen de "warme tijden" er weer aan..is maar goed ook met die kou
Nbroen: pff pfff pfff *blaas omhoog, blaas omhoog* zou mooi zijn als je gister een ei had! mss wel vroeg, maar zeker niet onmogelijk. ng 2 dagen zo hoog en ei ei ei is geweest!!! jeeej!
En die dingen volgen elkaar in steeds vlotter tempo op! Zo snel dat ik niet eens tijd heb om hier te komen neuzen. Dus nu maar ff tijd gemaakt.
spiraaltje is niets voor mij. En volgens mij blijf ik dan net zo onregelmatig ongesteld, dus heb ik geen behoefte aan. Anders had ik net zo goed niet aan de pil kunnen gaan.
Ik wil een opleiding tot radiodiagnostisch laborant gaan volgen. Is een zogenaamde duale of inservice opleiding. Dat wil zeggen dat je van school steeds terugkomweken hebt, maar op de afdeling in het ziekenhuis alles in de praktijk leert.