Temperatuurkaartjes PCOS deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door tummetje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Ze en nu mijn nieuws!

begin volgende week wordt ik gebeld of er mss werk is in de buurt van Utrecht op mijn oude opleidingsgebied.
    En komende donderdag (4-2) mag ik op sollicitatiegesprek komen in Haarlem, voor een baan in mijn oude opleidingsgebied!

Heel spannend allemaal dus.

2. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Hey zethu,
    wat een goed nieuws.. Dat is natuurlijk je 1e keus...
    Ik hoop zo dat dit doorgaat voor je... Ik duim heel hard voor je...
    En dan hoef je geen opleiding te gaan volgen.. en als je ooit een leuke vent tegenkomt.. kun je nog altijd je kinderwens uitvoeren!!!

3. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    hey zethu, wat een leuk nieuws! je laat er geen gras over groeien, he! hihi.

heel tof, hopelijk lukt het bij een van de 2. waar gaat je voorkeur naar uit?

4. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    n broen, wat is je temp vandaag meis??

5. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Kinderwens heb ik definitief vaarwel gezegd. Ben zelfs weer aan de pil. Ik wil gewoon niet ouder dan 35 zijn om de eerste te krijgen. En dan zou ik dit jaar nog zwanger moeten worden. Dat zie ik niet gebeuren.
    En wat er ook gebeurd, ik wil toch heel graag die opleiding doen.

6. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    mijn voorkeur gaat uit naar de baan in de buurt van Utrecht. maar mogelijk heb ik daar ook nog een keus tussen in het lab en bloedafname. En dan gaat mijn voorkeur naar de bloedafname!

7. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    ieieie spannend hoor Z. ik duim voor je. dat wordt een spannende week en veel wachten. ik zou zelf wel weer bellen als je woensdag nog niets gehoord heb. er bovenop blijven zitten. lijkt vervelend, maar werkt wel.

8. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    vraagje dames:
    ik temperatuur deze maand, en alles gaat goed via planning. dinsdag 36.4 (een temp. daling) normaal zit ik op de 36.7 of 36.8. Ik had donderdag en vrijdag echt steken in mijn zij, dus ik wist dat dit wel mijn ei moet zijn.
    Gisteren (zaterdag) meteen na het opstaan, temp ik als eerste. en stond temp op 37.0 en vandaag op 37.1.....dus mijn eisprong is geweest.
    maar ik blijf gevoelige borsten hebben. Ik heb dit normaal nooit tijdens mijn eisprong, en vandaag is het de derde dag, dat ik nog steeds gevoelige borsten heb...
    heeft iemand van jullie dit ook meegemaakt?

9. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede

Dat weet ik inmiddels dat dat werkt. Dus doe dat ook zeker :D

als ik meer weet zal ik het hier uiteraard ook laten weten. Maar het eerst komt dat op twitter, hyves en msn te staan...

10. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    heey meiden!

Alles goed met iedereen?

@Maryam; dat verschilt echt per vrouw hoor. Ik had de rondes dat ik niet zwanger was ook geen pijnlijke borsten, die had ik altijd vóór mn ei. En in de ronde dat ik zwanger raakte had ik mega pijnlijke borsten na mn ei.
    Maar dat is bij iedereen anders.. hopen dat het bij jou een goed teken is!

11. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    ben er weer. Ik ben flink verkouden geweest vorige week en dus een paar dagen lekker in bed gebleven. Nu weer aan het werk (druk dus) maar nog niet helemal top fit.

Verder gaat het wel lekker. Voel nog niets behalve soms een wat harde buik en een steekje links en rechts. Maak me er niet druk om want dat is volgend mij allemaal het groeien van de baarmoeder en wat banden die rekken en strekken. Dan mijn gewicht nog. Ben nu vanaf de positieve test zo'n 3 kg zwaarder en dat is geloof ik erg netjes.

Hoe is het met jullie gewicht inmiddels? (ik was natuurlijk wel al te zwaar om mee te beginnen).

De rest zal ik wel weer bijlezen als ik de tijd kan vinden.
    Knuffels

12. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    He Djaar!

3 Kilo is netjes hoor! Je hoort wel eens dat vrouwen op jouw termijn al op 10 kilo zitten... :O

Ik woog voor de zwangerschap 114kg, en nu 95.. dus ik val eigenlijk alleen maar af.. vind het niet erg hoor, de baby pakt wat ze nodig heeft :D

13. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    hihi, afvallen zou bij mij ook geen kwaad kunnen hoor. Zit nu dus ergens tussen 93 en 94, twee jaar geleden was het nog 70 dus..... Maar goed lijnen doen we niet alleen opletten (motivatie is er nu misschien meer)

Maar jouw gewicht is dan echt netjes tummetje!! Je kleine meid pakt toch gewoon wat ze nodig heeft!!

14. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    hey djaar! fijn dat je weer een beetje opgeknapt ben. goed je rust pakken hoor! je niet gek laten maken.

Zozo jullie ook al aan het schommelen dus met het gewicht.

Ik ben 1.60 en woog voordat ik zwanger werd 65 kilo. nu weeg ik 64 kilo.
    Ben eerst ook wat kwijtgeraakt en nu de afgelopen 2 x bij de vk gewogen en er komt niets bij..

Ze zei al dat ik me geen zorgen hoefde te maken dat de kleine meid haar eigen gewicht heeft en dat het allemaal goed zit.

Ben benieuwd, wie weet komen we wel slanker uit de zwangerschap dan toen we erin gingen (illusie) hahaha

15. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    dat zou GEWELDIG zijn !!!!

16. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    hahaha zeker! een beeb én een slanker lijf! :D

17. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Nbroen: hey, ik zie een ei op je kaartje... Heb je goed geklust??? nu maar weer wachten... weer spannend die 2 weken...

@ gewicht: dat is netjes Djaar... en de tummetje en seppie zelfs afgevallen...
    Ik moet zeggen dat voordat ik de mmm in ging rond 67 woog... na al die clomid (tenminste ik denk echt dat het daar aan ligt) woog ik 77kg.. inmiddels zit ik op de 80 kg.. dus ik ben er nu 3 kg aangekomen...
    Maar ik maak me er ook niet druk om... als het nodig is ga ik na de bevalling en borstvoeding wel weer ff op dieet.... dit is tenminste een goed doel...

@ buikje: hihi kreeg vandaag wel van een stuk of 5-6 mensen te horen dat je het al begon te zien... Niet alleen zozeer het buikje maar ook de heupen zei eentje... ze dacht dan ook dat het een meisje zou worden... ben benieuwd...

18. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ohh leuk lauw! Foto's!!! :D

Trouwens.. seppie.. waar blijven jouw buikfoto's? :p

19. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    Nbroen,

ik denk dat je ei is geweest zo'n 4 dagen terug, maar FF zet geen kruis ?! vreemd. hoe voel je je?

20. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Seppie en Nbroen: gisteren stond er wel een (gestippeld) kruis.. maar vandaag is ie weg...
    Maar ik denk ook dat ie is geweest hoor...

@ Tummetje: zal mijn mannetje een keer een foto laten maken..

Ik heb vandaag flink geshopt... 2 broeken en een rokje + wat truitjes en hempjes gekocht.... wel erg leuk om zo te shoppen...

Vandaag ook maar een afspraak gemaakt bij de fysio.. heb namelijk last van mijn linker bil en trekt af en toe door naar beneden... ff kijken of ze mij wat oefeningen kan geven..
    Ik heb een paar collega's die vroeg tijdig al moesten stoppen ivm bekkeninstabiliteit.. ik heb daar geen zin in.. dus maar even uit voorzorg...

Deel Deze Pagina