Temperatuurkaartjes PCOS deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door tummetje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    ai lauw,
    dat heb ik nu ook met mijn bil (alleen dan rechts) ben nu 3 x geweest (elke week 1 x) en heb gisteren een afspraak gemaakt voor volgende maand.
    Omdat het aan 1 kant zit/zat kan het geen bekkeninst. zijn zei mijn fysio. er zit waarschijnlijk een zenuw of spier een beetje knel.

Met wat oefeningen en zwemmen krijg je dat weer op zijn plekkie!

Leuk he shoppen voor zwangerschapskleding. ik doe veel online, maar heb 10 februari met mijn schoonmoeder een daagie gepland staan om erop uit te gaan.

2. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ohh wou dat ik echt moet gaan shoppen zeg.. pas al mn kleding nog.. Heb alleen 2 zwangerschapsbroeken gekocht en die draag ik dan. Maar truitjes enzo pas ik allemaal nog :|

Van de week voor het eerst een buikband om gehad. haha zo grappig..vind het de meest suffe dingen die er bestaan.. maar het stond niet slecht.. misschien doe ik het nog wel een keer :p

3. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ seppie: een collega van mij heeft ernstige bekkeninstabiliteit. dat begon toen ze 2 jaar geleden zwanger was van haar 1e kindje... daarna heeft ze nog bijna een jaar thuis gezeten en toen therapeutisch gaan werken.. volgens mij na bijna 2 jaar is ze weer volgens contract gaan werken.. maar zij heeft meestal ook pijn aan 1 kant... bij haar zat het SI gewricht scheef.
    Maar is het bij jou minder geworden?? en ja ik ga donderdag ook beginnen met zwemmen.. is nooit verkeerd denk ik..

Tummetje: tjee.. dat jij jou eigen kleding nog past... haha en je bent veel verder als mij.. Maar ja.. ik moet zeggen dat ik al flink was aangekomen van de clomid, dus ik had al verschillende kleren die ik niet meer aan kon.. en nu nog maar een paar.. Maar ik zou zeggen.. leef je uit en ga shoppen, uiteindelijk moet je er toch aan.. dus waarom niet nu al?? Ik heb trouwens wel gekeken naar dingen die ik van de lente en zomer ook nog aan kan...

4. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Nbroen: ik zie nu weer een kruis.. wel een paar dagen later dan eerst... maar hij staat er... Heb je goed geklust??

5. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    hey meissies

Ben weer terug van mijn sollicitatiegesprek in Haarlem. Ben doodop van het gereis (terugweg steeds kleine file-tjes gehad)

Voor mijn gevoel ging het gesprek goed, En als alles meezit dan krijg ik morgen al de uitslag. Maar dat ligt eraan of ze de referenties kunnen bereiken.

6. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Zethu; ik ben benieuwd dan of je vandaag al ene uitslag krijgt. Ga voor je duimen dat het een positieve is.

@All; ben nog steeds wat verkouden dus doodop. Zal blij zijn als ik om 17.00 eindelijk weekend heb.
    Fijne dag vandaag meiden.

7. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Zethu: en heb je vandaag iets gehoord?? spannend hoor..

@ Djaar: je hebt weeekendddd!!! ik zou zeggen doe het rustig aan dit weekend.. en knap goed op..

8. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Heey meiden,
    Hier weer even een berichtje van mij...
    Ik lees nog steeds alles mee hoor, maar ben erg druk op hte moment en mijn dochter heeft een allergische reactie op de antibiotica gehad dus ook daar weer erg druk mee geweest..
    Ja volgens ff heb ik mijn ei op dag 16 gehad nu...
    Heb 1 dag ervoor, op de dag zelf en 2 dagen erna en de dag daarna geklust...ach we zien wel...

@zethu, heb je de uitslag van je gesprek al binnen???
    @all, ja lekker shoppen is het leukste wat er is...

9. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    hoi meiden,

wilde ons weer ff bovenaan in de lijst zetten, heb eigenlijk niet zoveel te vertellen alles gaat hier zijn gangetje. heb een kinderwagen, maxicosi en buggy gezien die we gaan halen.

het wordt de roze versie van de quinny buzz 3 he-le-maal leuk!!!

x

10. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    wij hebben afgelopen weekend de kinderwagen etc besteld, de commode is al opgebouwd en ook het ledikantje is al in huis

wij hebben gekozen voor de Mura 4 (heel veilig in fast forward, zwart/grijs dus)

11. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Nbroen: ben zo benieuwd hoe het gaat?? is je temp alweer iets hoger?? hoe voel je je??

@ Seppie: gaaf een roze kinderwagen.. nu maar hopen dat ze het niet verkeerd hebben gezien op de echo.. hahah...

@ Djaar: jij hebt ook al een hele hoop spullen bij elkaar... leuk hoor..

@ Zethu: en en...??? heb je al iets gehoord???

hier vanmorgen naar de VK geweest.. stelt eigenlijk weinig voor... hartje geluisterd, maar ja die had ik zelf ook al gehoord.. verder gewogen en bloeddruk gemeten... de bloeduitslagen officieel gehad.. maar ja.. die had ik zelf al opgezocht in de computer van het ziekenhuis..
    Over 5 weken mag ik weer...

12. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Hey meiden, ik had het nog niet gemeld hier, maar ik ben afgewezen voor de sollicitatie waar ik donderdag heen ben geweest. Er was (weer eens) iemand die precies de ervaring had waar ze naar zochten. Had het afgelopen vrijdag al te horen gekregen, maar geen tijd gehad om het hier te komen melden.

Maar dan weer het goede nieuws... Mr. Utrecht en ik zijn nu officiëel een stelletje! En ik heb komende maandag al weer een sollicitatie (nu in Hilversum als polikliniek-assistente)

13. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @broen; ohhh gaat het al beter met je dochter?
    En weer in de wachtweken, spannend!!!

@seppie; ohhh das een gave wagen hoor! :D

Wachten jullie maar tot de wagen in huis staat.. hahaha dan loop je nog eens wat rondjes hoor :p

@lauw; fijn dat alles goed was!

14. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Zethu; balen van de baan maar prachtig nieuws over Mr. Utrecht!!!
    Foto??

15. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ zethu: whaaa... wat goed nieuws van jou en mr. Utrecht... echt super voor je... dus hij is overstag gegaan??
    Jammer dat je het niet geworden bent.. maar je hebt alweer iets nieuws op het oog zie ik... GO FOR IT GIRL!!!

@ Tummetje: haha.. heb je al slijtage plekken van het lopen rondom de wandelwagen???

Hier gaat het vanavond iets minder... ben niet echt lekker.. misselijk.. zelfs net moeten overgeven.... echt dat is al weer ff geleden... :(

16. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Heey seppie, leuk hoor al dat roze :D:D:D
    Het schiet nu al aardig op toch?? bent nu al over de helft..

17. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Lauw, alles gaat nu weer goed hier...ook met mijn temp gaat alles oke...vanmorgen weer mooi naar de 37,2.
    Whahahaha..jij boef!!! Stiekem je eigen testiuitslagen al opzoeken in de computer:p

18. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Aaah wat jammer zeg! Had het je zo gegund...
    Maar wat een leuk nieuws dat jij en Mister Utrecht nu officieel een stelletje zijn!!
    Maandag weer een sollicitatie, spannend hoor!! Ga voor je duimen.

19. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    JA gaat gelukkig weer beter met haar..wil nog wel even een afspraak maken met de arts voor controle...wil even zeker weten dat de ontsteking weg is..
    Whaaaa...kinderwagens...staan alleen maar in de weg!!ze nemen je hele gang in beslag:D:Dhihi...

20. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    oooh lauw, wat vervelend voor je..weet helemaal hoe je je voelt...ben bij de zwangerschap van onze dochter vanaf het begin tot het eind kotsmisselijk geweest....wat was ik blij dat ze eruit was zeg!!eindelijk weer ruimte en mijn misselijkheid was gelijk over;) Ik hoop dat het maar 1 dagje is en dat je je snel weer de oude voelt..

Deel Deze Pagina