@ tummetje: erg leuk dat kamertje... lekker roze.. super.... @ Nbroen: jaaaaahhhh een banner... heb je nog een keer een echte duidelijke test gehad.... @ seppie: de jeuk wordt minder gelukkig.. maar zit nog wel onder de bultjes. volgens mij kwam het echt van de natusan babyolie... dus die ga ik zeker niet meer gebruiken...
Ja, ik had een test gekocht van CB met indicator en deze gaf ook aan zwanger 1-2 weken(= dus 3 - 4 weken). vanmiddag even over de 9maandenbeurs heengelopen, was erg leuk... Hadden jullie in het begin van jullie zwangerschap ook zo'n last van jullie buik en onderrug??
hallo meiden, even snel een groet van mij. check mijn album even voor de laatste buikfoto! doei, doei!
Heeey meiden!! Hihi, ben zo blij met hoe het kamertje nu is!! Het vloertje ligt er inmiddels ook al in.. Dus het begint ergens op te lijken @Nbroen; Jeeeej! Staat je goed die banner hoor! @Lauw; Fijn dat de jeuk minder wordt! @Djaar; Mooi buikkie hoor!!
Ja tum, op zo'n kamertje zou ik ook super trots zijn..ik vind hem echt gaaf!Die kleine van jullie boft maar met zo'n mooie`kamer..haha
ooh ja, nog even een leuk nieuwtje...ben vanmorgen tante geworden Schoonzusje heeft een zoontje gekregen
GEFELICITEERD TANTE NBROEN !!!! enne vanmorgen bij de VK was wederom alles perfect met onze GI-jane!! Ze lag nu lekker opgerold te rusten hahaha, wat een lui ding is het toch. Hartslag wederom erg luid en duidelijk, krachtig en bijzonder regelmatig dus hier weer een paar tevreden toekomstige ouders (en vk)
goedemiddag dames. Kom even laten weten hoe het met me gaat. Met Mr. Utrecht en mij gaat het super. Heb hem afgelopen weekend helaas niet kunnen zien. Maar dat maken we komend weekend dubbel en dwars goed. We hebben een hele leuke carnaval gehad. Ik zal speciaal voor jullie zometeen een foto van ons met carnaval plaatsen en de mooiste foto van hem.... Met solliciteren schiet het niet echt op. heb wel een aantal gesprekken gehad, ben van 2 gesprekken op de uitslag aan het wachten, maar op andere plekken ben ik weer eens afgewezen. Maar ik blijf doorzoeken tot ik werk heb!
@ Zethu: ja, nu mogen wij hem ook zien... maar uhhh... leuke vent heb je aan de haak geslagen.. goed bezig... @ Tante Nbroen: gefeliciteerd.. wat leuk... @ Djaar: super dat weer alles goed was... ene buikje begin je al echt te zien ja... groei maar goed GI-jane... Ik heb vandaag de zwangerdoos van de etos opgehaald... altijd leuk om dingetjes te krijgen... Hadden jullie er ook een blauwe knuffel van Nestle in?? of krijg ik gewoon een menneke.. hihi..
Ik had ook een blauwe knuffel!!! En een groen difraxspeentje.. en een groen/grijs/paars spuuglapje... dus denk dat ze de dozen unisex invullen hoor
meiden even een update hier! Ik kreeg gisterenmiddag ontzettende krampen in mijn onderrug en rechts onderin mijn buik. Echt niet normaal meer zo erg... Ik kon bijna niet meer lopen van de pijn. Ik heb mijn werk dan ook afgebeld....ik moest gelijk langskomen bij de arts met urine.. Mijn urine was helemaal schoon, dus heeft de arts mij verder nagekeken..Toen ze begon te drukken deed het rechts bijna geen pijn maar in het midden en links van mijn buik dus wel.. Toen ik daar even naar de wc ging, want ja als ze zo op je blaas lopen te drukken dan moet je wel he?! zag ik wat lichtroze bloed bij het afvegen en wat donker bruin slijm.. Arts heeft gelijk de gyn gebeld, maar deze vertelde dat een eerdere echo geen zin heeft omdat ze toch nog niks kunnen zien..nu blijft mijn afspraak dus staan op 3 maart... Zondag nacht had ik ook vreselijke krampen, ik zei nog tegen mijn man dat het wel weeen leken....Zelf denk ik dat ons kindje is overleden... Ook de arts en gyn zijn bang dat ik een miskraam ga krijgen...deze week moet ik het rustig aandoen...heb gisteren een warme douche genomen en ben toen lekker mijn bed ingegaan..was erg moe..nu nog steeds en heb enorme koppijn.. Ik had gisteren ook ineens een tempo van 37,7, dus moest 2 paracetamol innemen van de gyn..dit heb ik gedaan en ook vannacht heb ik heerlijk zonder pijn kunnen slapen.. Heb op dit moment geen pijn meer maar mijn buik is nog wel wat gevoelig, ook ben ik verder geen slijmerig bloed meer verloren.. Ik moest nog wel even blijven tempen en nog een zwangerschapstest doen van de arts..test was gisteren nog steeds positief en de lijn was dikker dan 2 dagen ervoor...Temp vanmorgen weer 37,2..... De komende week gaat dus evenb spannend worden, maar mij gevoel zegt echt dat het over is...ik voel me ook helemaal niet zwanger..
Tjee meid wat een verhaal zeg. Ik duim voor je dat het toch nog goed blijft gaan. Rust veel de komende dagen en probeer ondanks alles toch nog positief te denken zoveel je kunt. Sterkte meid!!
och meis, wat een onzekerheid... ik hoop zo voor je dat het kindje er nog zit.. doe het rustig aan.. en succes met een slopende week wachten tot 3 maart... knufff
Ow Neej! Nbroen. Wat een rotnieuws hou je taai meis. ik zou zo graag iets tegen je willen zeggen wat de onrust verzacht.. maar ik kan niets verzinnen. blijf hoop houden dat het goed kan blijven gaan. hoe moeilijk dat ook is.. ik brand een kaarsje voor je en duim me rot dat het goed blijft gaan. x
@Nbroen; Wat een verhaal meis Hoop dat je gevoel het fout heeft hoor Dit kleintje moet bij jullie blijven!! Slopende dagen tot 3 maart.. maar gewoon je verhaal komen doen he.. daar zijn we voor!