@ Nbroen: hoe gaat het nu met je? Ik hoop zo dat je beebje zich goed vasthoud... Zag dat je temp na een kleine dip gisteren toch weer omhoog was gegaan...
hey meiden, vrees ook dat het niet zo goed gaat met NBroen, vind het heel erg voor dr.. *NBroen als je meeleest, ik denk aan je meissie!* Verder alles oke met een ieder? Hier alles goed, dubbel glas zit er vrijdag overal in. heerlijk idee. dan zijn we ook weer een beetje uit de rommel hier. Woensdagavond ga ik lekker naar Vaals (Limburg) in een huisje met mijn schoonouders. heerlijk. ben er echt aan toe. en mijn hubbie ook. zondagavond weer thuis en dan heb ik nog een paar dagen vrij van mijn werk genomen. x
@ Nboen: Ik duim voor je.. dikke knuffel... @ Seppie: dus bij jullie zijn ze lekker aan de klus geweest.. het zal wel een hoop schelen dubbel glas... ene.. heerlijk een aantal dagen naar Vaals.. geniet er van.!! @ hier: ik heb zaterdag gewerkt.. het was echt giga druk.. ik zat er rond de middag al echt helemaal doorheen.. erg veel last van mijn bil en mijn stuitje... Verder de hele avond pijn gehad in mijn rug/bil/stuitje... vannacht dan ook erg slecht geslapen.. uiteindelijk van 2 tot 3 maar beneden tv gekeken... en de rest van de nacht maar half/half gelapen. Maar moest om 6:15 op om te gaan werken... Ik trok het echt niet meer... mijn collega's waren wel super lief.. heb wat "randwerk" gedaan en geen zwaar werk hoeven te doen... uiteindelijk toch maar om 12 uur naar huis gegaan.. en me voor morgen ook ziek gemeld.. Ik hoop dat wat rust me goed doet..
Heey meiden! Nog geen nieuws van nbroen dus @seppie; Ohh lekker.. alles gedaan in huis en er ff tussenuit! Heerlijk vooruitzicht he @Lauw; Goed dat je het zelf in de gaten houd hoor! Balen he.. dat je lichaam ineens zoveel rustiger aan moet doen.. Moet er soms nog ff aan wennen hoor. Zo.. hier staan de meubeltjes, de box, de babywasjes zijn gedaan.. Ga straks verder met de muurschildering.. en dan nog kleine dingen als klamboe, gordijnen en wandplankjes en we zijn klaar!!!!! Ben helemaal in love.. kan de hele dag wel in het kamertje blijven zitten
Wat is het rustig hier?? Nog geen nieuws van Nbroen? Jeetje lauw.. jij al 18 weken.. gaat echt snel zeg!!!
Volgens mij zijn we allemaal in afwachting hoe het met Nbroen gaat.. vrees inderdaad het ergste... zou het echt afschuwelijk vinden voor haar.. @ Tummetje: is de muurschildering goed gelukt??? Ik vind het op de foto's al super.. ff een update van mij: ben idd 18 weken vandaag... joepie.. gaat idd snel.. Donderdag naar de bedrijfsarts geweest.. en we hebben besloten dat ik niet meer in de zorg ga (op de afdeling) maar in plaats daarvan ga ik 3 ipv 2 dagen op de poli werken... dus ben dan nog maar 12 uur ziek gemeld.. die ga ik dan wel een paar uur therapeutisch opvullen.. door oa de pillen uit te gaan zetten op de afdeling...
Hey meiduh! Alles goed hier zo te lezen, op een berichtje na.. Nbroen, meissie toch... ik blijf duimen voor je... Fijn dat je die beslissing hebt genomen, lauw. lijkt me idd ook het beste om te doen. zo ben je toch aan de slag, en gezond bezig voor jou en je kleine inwoner. fijn ook dat die mogelijkheid geboden is, zeg. Tum wat een schitterende kamer, he. ben je al een beetje aan het uitkijken naar de geboortje van je kleine meid? of geniet je nog wel van de zwangerschap dat je daaar nog niet aan denk. Hier alles oke, ben lekker bijgekomen in Vaals, en kan er weer flink tegenaan hier. het wordt ook een drukke maand want eind deze maand moet alles wel zo'n beetje af zijn voor als ze eerder komt. moet wel zeggen dat het me af en toe zwaar valt. werken, huishouden, denken aan de toekomst etc. maar goed, ik geniet er tegelijk ook van. nou meiden tot de volgende melding! x
Heey meiden!! @Lauw; beter dat je het iets rustiger aan kunt doen! Dat zal al veel schelen hoor! @Seppie; Lekker bijgekomen dus!! Wij kijken erg uit naar de geboorte hoor, van mij mag het vandaag al. Kamertje is zo goed als af, alle dingen zijn in huis. En lichamelijk wordt het nu iets zwaarder, slapen gaat niet tot nauwelijks, en bij het lopen en zitten krijg ik last van mn bekken. Dus zoals ik er eerst doorheen fietste, komen nu toch wel kleine klachtjes hoor. Maar geniet er wel van (van de leuke dingen dan, haha ) Snap heel goed wat je bedoeld hoor, vooral mentaal eraan toegeven vind ik het lastigste eraan.. je bent immers zwanger en niet ziek denk ik dan.. maar je lichaam verteld je anders. apart he Ben erg benieuwd naar jullie kamertje hoor!
Hey meiden, Hoe is het met iedereen??? Hier vandaag weg geweest om een babykamer te kopen... deze is het geworden: Bekijk bijlage 58061 Verder hebben we een box gekocht.. en al veel leuke ideeën op gedaan voor als we weten of het een jongen of een meid wordt.. maar daarvoor moet ik me dus nog even inhouden.. hahah
hey lauw, wat een schtitterende kamer, zeg. ook heel leuk dat je het met de accessoires leuk kan aankleden. ben heel benieuwd joh voor je volgende week. dan je 20 weken echo. gaat hard hoor. hier alles minder goed dan de vorige x. heb van de vk een advies gekregen om 3 halve dagen te werken (voorlopig) ik heb een paniekmoment gehad tijdens de gym, en ze denkt dat het is omdat ik teveel hooi op mijn vork neem. dus deze week maar 12 uur werken. hopelijk is dit tijdelijk want vind werken best oke. xx
@Laauw; moeie kamer!! Spannend hoor 20 weken echo, gaat vast geweldig zijn. Ik ben erg benieuwd! @September; goed luisteren naar de vk!! Hou je rustig meid(en)!
Thanks Djaar! ik hou me inderdaad maar gedeisd. hoe moeilijk dat ook is. het zit nl niet echt in mijn aard om "stil" te zitten verplicht en nu zeker niet. maarre hoe is het met u? 24 weken alweer, jeeeej! das een goeie mijlpaal he. ik ben trouwens vandaag precies 6 maanden. normaal reken ik in weken maar elke 15e van de maand reken ik lekker in maanden. x
haha, ik reken elke 5e van de maand de maanden dus ik mag nog even voordat ik 6 maanden mag zeggen. Blijf het maar lastig vinden die weken en maanden. Al met al gaat de tijd veel te langzaam!!! Met mij gaat het prima, buiten wat vocht vasthouden en vermoeidheid alles naar wens. Begreep vanmorgen dat mijn baarmoeder flink gegroeid was (4 cm in 3 weken!!) dus dat ik wat ronder was kan wel kloppen. Ben ook wel blij inderdaad dat 24 weken nu goed gehaald is. Is qua overlevingskansen bij een vroeggeboorte toch een mijlpaal (wat erg dat ik daar dan weer aan ga denken) doei!
Dag Lady's... alles goed hier?? Als iets gehoord van Nbroen?? @ Seppie: och jee.. een paniekmoment gehad.. dat is niet goed.. denk goed aan jezelf en aan het kleine wondertje in je buik... halve dagen is nu even goed voor je... @ Djaar; last van vocht.. ik hoop voor je dat het niet meer gaat worden... en je buikje gaat groeien.. dat is wel goed.. wel vermoeider om meer gewicht mee te sjouwen.. jeetje al 24 weken alweer.. en jij vind de tijd niet snel gaan??? haha... Maar ik zit ook altijd in de knoop met die weken en maanden... je zit in de 20e week, maar je bent 19 weken... om het makkelijk te maken... en van die maanden.. daar tel ik eigenlijk niet in... tellen jullie dan vanaf de 1e dag van je menstruatie als "wisseldag". of de dag dat je bent uitgerekend??? ach ja.. maakt ook niet veel uit.. een weekje als ik het goed tel.. Hier nog niet zoals ik gehoopt had.. nog steeds last van mijn rug... zeker de dagen dat ik nog hele dagen werk... dan voel ik het zelfs nog de nacht en dag erna nog... En vandaag bij de VK geweest... alles was weer goed... hartje klopt mooi.. baarmoeder goed op hoogte... bloeddruk goed..
@Laauw; ik ben erg ongeduldig van nature dus 9 maanden duren erg lang hahaha Vanwege de IUI weet ik precies welke dag de uitgerekende datum is. Vandaar dat ik vanaf de 5e van elke maand weer een maande mag rekenen. Verder weet ik dat mijn IUI op een maandag was en tel ik de weken dus op de maandag.
Hey Meiden, wat gaat de tijd toch snel hè... Djaar.. jij al 25 weken vandaag... super... en ja hoor de lente is weer begonnen... dus laat dat zonnetje maar lekker schijnen... wel al heerlijk dat de temperatuur iets omhoog is gegaan... Ook de knopjes komen al aan de bomen en planten heerlijk.. heb er echt zin in dit jaar.. Maar... hoe is het verder met jullie...?? Hier blijven de klachten aan rug en bekken... en vanmiddag hebben we de 20 weken echo... spannend..... liefs Lauw