Hey meiden... Ik heb de echo gehad... met de kleine uk is alles goed.. helemaal super om te zien.. ben helemaal blij.. het is wel een eigenwijsje... de gyn kon namelijk niet met zekerheid zeggen wat het gaat worden.. die uk lag namelijk met de benen over elkaar... verder ligt de placenta aan de voorkant en vrij laag.. maar waarschijnlijk gaat hij met het groeien van de baarmoeder mee omhoog.. dit willen ze met 32/33 weken nogmaals controleren.. Ik heb namelijk gelezen dat als deze laag blijft zitten er een kans op keizersnee is.. Ow ja.. wij weten dus waarschijnlijk wat het gaat worden.. maar sorry... ik vertel het niet.. ook omdat de gyn het niet zeker wist..
in elk geval super dat alles goed is met de kleine. Nu maar hopen dat de placenta ook doet wat ie moet doen en dat je geen keizersnede moet.
hoi meiden, ik lees allemaal goede geluiden! beter hoor. morgen meld/reageer ik me weer wat uitgebreider dan heb ik nl mijn 3d echo gehad. en plaats wel wat footoos! xxx
@ Seppie: wat leuk.. een 3d echo.. geniet ervan... en ja.. wij willen ook foto's zien.. zal trouwens die van mij ook even showen... Bekijk bijlage 61109
Heeey meiden! Nou, ben ik ff blond zeg.. heb een abbo op het verkeerde topic staan.. en ik maar denken; nou niemand reageert meer.. Haha, heb het weer gevonden hoor Iemand al wat van Nbroen gehoord? @Lauw; Ohh, ben benieuwd hoor of jullie een jongen of een meisje krijgen.. wordt nu wel tijd voor een jongetje!! Maar denk dat jullie een girl krijgen! @Seppie; hoe was je echo? Wilde de kleine meid een beetje meewerken? @lauw; mooie echo's meis!! @djaar; hoe issie met jou en de beeb? ook alles nog goed? Zal ff een kleine update geven dan.. Wij hebben ook de 3D echo gehad, en de baby wilde NIET meewerken, we hebben 3 kwartier tegen dr rug aanliggen kijken. Dus helaas.. we zullen dr pas echt zien over zo'n 8 weken. Een paar dagen later kreeg ik veel harde buiken en krampen, en verloor ik de slijmprop.. dus moest naar het ziekenhuis voor een extra controle en een ctg, maar alles was gelukkig goed. Weeënactiviteit was te weinig om zorgen om te maken, en ook was er geen ontsluitig. Moet wel rust houden Inmiddels zijn we zo goed als klaar met het kamertje, dit weekend wat plankjes en gordijntjes ophangen en zijn we klaar! Dan mag ze van mij wel komen.. nou ja.. nog 5 weekjes dan.. dan vind ik het wel prima
@tummetje; hier alles prima hoor. begin nu zo af en toe wat duidelijke beweging te voelen maar nog heel minimaal. Wat balen zeg dat je de hele tijd haar rug gezien hebt (wel een mooie natuurlijk), mag je niet in de herkansing dan? En wel even spannend hoor die slijmprop etc. Hou je maar lekker rustig en dan redden jullie het nog wel zo'n 5 weken. grts
Ohhh leuk he, de baby voelen Geniet er van.. want straks zit er een kontje in je ribben haha En dat is toch wat minder leuk dan een kriebelhandje Mag helaas geen herkansing.. niet om het geld ofzo, maar ik was precies 30 weken, en daarna is de kans dat je het kindje nog goed in beeld krijgt erg klein. Wat nu wel klopt, want de kleine is al begonnen met goed gaan liggen en indalen. Dus we zullen vrij weinig tot niets kunnen zien.. Ach.. nog max. 10 weken..dan is ze er
Hey dames, Hier nog ff een foto van mijn 21 weken buik!!! Bekijk bijlage 61709 Hoe is het met jullie buikjes??? of moet ik zeggen BUIKEN!!
@djaar; ik woon in zeeland @lauw; mooi buikje!!! groeit goed!!! Ik ga zo ff foto's uploaden en dan zal ik mn buikje ook ff showen
@ Tummetje: woon jij in de provincie zeeland?? of het plaatsje zeeland?? Ja leuk.. zet er ook maar een foto bij.. Ik woon in Noord-brabant (aan de noord-oost kant)...
Meiden, ik heb een vraagje ana jullie als kenners Hoe herken je het niet hebben van een eisprong? Aan de temperatuur? Wat doen ovulatie testen? En evt cervix slijm, is dat wel of niet aanwezig? Thanx
hey meiden, ow jeej tum! goed rustig aan doen hoor! hihi. je wilt natuurlijk niets liever dan je kleine dame vasthouden, maar beter dat ze nog ffies blijft plakken. gaat hard he, weet je nog dat we aan de tempkaartjes zaten en wachten op een ei en dan de nod.. pfff wat fijn dat het gelukt is he. lauw, wat een schitterende buik! helemaal trots ben je zeker!! en leuke echofoto's zeg! ik wou dat mijn diva zo deed. die zat met haar handen en knie voor dr gezicht dus heb een nieuwe aangevraagd. ben benieuwd, want zo is er niet zo veel aan. ga kijken of ik de foto's erop kan krijgen. heb nl een ceedee mee met de pics. djaar, wat een heerlijke beleving, he! wacht maar tot je hubbie het ook kan voelen. das zo'n intieme ervaring. nou meiden, ben een beetje verkouden en druk met werk en andere dingetjes en ben dus ook niet zo heel vaak meer online. ben jullie daarmee niet vergeten, hoor!! ga nog even kijken of ik die foto's erop krijg en een buikfoto. dikke kus op al jullie mooie tummies!!!
Ohhh ben ik nog de buikfoto vergeten.. ik ga ze vanavond ff uploaden @lauw; ik woon in de provincie zeeland @seppie; Ja, gaat zeker snel!! Kan mij nu niet snel genoeg gaan.. maar als je dan terug denkt.. woeiii Hoe was je echo trouwens meis?? @loki; Bij PCO heb je lange cyclussen, door geen eisprong. Door het temperaturen kun je vrij snel zien of er een eitje geweest is of niet. Als je hele lange cyclussen hebt kun je beter geen ovulatietesteen gebruiken, die zijn dan erg duur, zeker als je geen idee hebt wanneer je ei is
de echo viel heel erg tegen. heb ook een nieuwe aangevraagd. in mijn album zal ik zo ff een foto zetten. onze eigenwijze diva zat met haar hand en knie voor dr gezicht. en ze lag ook nog eens met dr rug veel gedraaid. eigenwijsie! hihi x
hoi meiden, mag ik me bij jullie aansluiten, ben pas begonnen met tempen en heb hoogst waarschijnlijk ook pco. Ik zit inmiddels op dag 79. Ben vorige week begonnen met tempen en mijn temp is tussen de 36,8 en 37,1. heb een beetje gespiekt in jullie kaartjes en het lijkt mij lijkt mij waarschijnlijk dat dit een temp na mijn ei is. Of zijn er meiden die ook zulke temperaturen voor hun ei hebben? Nou ja ik ga even verder spieken!