Meiden even een vraag over temperatuur!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Sproettie, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Hoi meiden.

Ik zet mijn vraag hier maar tussen omdat jullie veel met temperaturen bezig zijn. Ik heb het nooit bijgehouden maar ik weet dat mijn normale temperatuur rond de 37,0 ligt. Over 5 dagen heb ik mijn NOD en sinds vandaag/gisteren voel ik me niet zo lekker..
    Vanmorge werd ik heel erg wakker en ben daarna toch weer in slaap gevallen en er rond 9 uur uit gegaan.. iets later kan ook.
    Toen lekker even in bad gelegen en was met vlagen beetje honger misselijk en toen ik gegeten had was het wel over..

Nu voelde ik met opruimen net dat ik het enorm warm kreeg en echt gloeide... echt draaierig en een beetje zeurderige hoofdpijn..
    Ik kijk net met temperaturen heb ik 37,8 dus bijna koorts en zo voel ik me ook... Kan dit met zwangerschap te maken hebben? ik heb natuurlijk niet mijn tem bij gehouden of smorgens voor opstaan gemeten.. maar voelde me net zo beroerd even.. nu ik water heb gedronken en even zit gaat het wel weer.. Be benieuwd naar jullie ervaringen..:)

2. Adore

Adore Niet meer actief

s'middags is je temp altijd hoger dan als je opstaat (bij mij scheelt het zo'n 0.5 gr in rust en als ik druk bezig ben geweest, dan ook hoger) maar, je kunt ook idd ziek worden.
    Ik duim voor je, dat je over een paar dagen zwanger test :)

3. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    thnx! ja daar heb je gelijk in je temp die stijgt natuurlijk met bezig zijn, alleen tegen de 38 voel ik altijd wel dat ik niet lekker wordt.. koortsig gevoel.. ik hoop dat, dat er bij hoort.. ergens:)

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hey sproettie, helaas kan je er niets aan verbinden omdat je te weinig temp info hebt. Ben erg benieuwd, hoop natuurlijk dat je zwanger bent!!

Deel Deze Pagina