hihi inderdaad. hoe is het met je? druk druk druk? ik kan b.t.w. ook jouw kaartje niet zien.. wil ook weten wat ff heeft gedaan met je kruisje.. (euhm dit klinkt dubieus.. haha) xx
@all: dank jullie wel... de vakantie gaat helemaal goed komen... heb er zin in... nu nog positief testen en dan wordt het misschien wel de beste vakantie ooit.. hihi... @Zethu: veel succes alvast met de medicijnen.. @September: jij succes met je eerste echo de 22e... @all: ben wel benieuwd hoe het met jullie allemaal zal vergaan... maar ja... dat hoor/lees ik na mijn vakantie wel weer...
@ september: kruis staat er nog steeds. 25b7c1 Ovulation Charts Heb vandaag een pauzedag wat klussen betreft. En heb het ook nodig, ben weer eens doodop. Stomme burnout. @ lauw: ik duim voor een posi test! @ moon: hoe is het met jou? Vandaag naar de internist zie ik. Hee, ik zie dat jij op dezelfde dag als september de echo hebt!
Heeey meiden! @ djaar; hoe issie bij jou? @ september; hoe gaat het met de kwaaltjes? al veel last of valt het wel mee? spannend! morgen je eerste echo!! hoop op goed nieuws meid! @ lauw; ben je nou nog niet weg hoop op een leuk vakantiesouvenirtje!!! @ zethu'; geeft je kaartje nog steeds een eitje aan? @ moon; hoe gaat ie bij jou meid? alles nog goed? @hier; veel gerommel in mn buik, voel dat er iets heel strak staat, aan beide eierstokken.. dus mn ei(tjes) staan echt op springen.. temp blijft stabiel dus eigenlijk zelfde verhaal als vorige maanden.. vannacht/morgen zal het wel gaan springen
@ tummetje: kruis is inmiddels weg. Maar heb de temp van vandaag nog niet ingevuld. En hij was vandaag weer hoog. Dus we zien wel. Spotting is sinds vandaag ook weer voorbij. Dus mijn lichaam doet weer wat het hoort te doen (behalve een ei geven, maar dat verwacht ik ook niet voor dinsdag) En dinsdag kan ik lekker beginnen met mijn behandeling. lekker aan de klus geweest nu je ei op springen staat?
Sorry voor late reactie. Was beetje druk. Internist deed heel raar. Ik weet niet of ik voor m'n diabetes daar wil blijven. Misschien stap ik ook wel daarvoor over naar het wkz. Maar is overleggen met de gyn. Ben niet veel wijzer geworden.. alleen wat afspraken rijker Verder voel ik me goed.. nu behoorlijk misselijk maar ja hoort het bij.. als het daar van is haha. @ zethu Knuffeltje! Burn out is echt shit. Heb je dat allang? @ tum Spannend hoor! Aan beide? Dacht altijd dat er maar 1 eierstok het deed.. bedoel de ene maand die de andere maand de andere. Of zeg ik nu iets raars *bloos*
@ moon; ja dacht ik dus ook.. maar ik voel duidelijk aan allebei de kanten iets, wat ik eerder alleen aan 1 kant voelde.. misschien is het niks hoor.. kan net zo goed 1 ei zijn en de andere eileider die gewoon onder spanning staat
@ moon: sommige internisten zijn idd vreemd ja. Ik zit momenteel een dikke 8 maanden met een burnout. Was weer mijn uren aan het opbouwen toen ik te horen kreeg dat mijn contract niet verlengd werd. En toen heb ik een enorme terugval gekregen die tot op heden nog niet verbeterd is. Moet morgen weer naar UWV. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Enne, die vraag over de eierstokken is niet zo gek. Veel mensen denken dat. Maar het kan zelfs zijn dat je 2 of 3 keer achter elkaar de rechter hebt en daarna pas de linker of zo. Het blijkt wel dat ze net zo vaak aan de beurt komen. @ tummetje: wel spannend dat je aan twee kanten voelt.
@dubbele eisprong; om jullie even te helpen laat ik even weten dat bij mij op de echo dit keer links en rechte een dominante follikel te zien was. beide zijn vorige week dinsdag gesprongen (bleek op echo van woensdag). Op maandag waren beide 27mm !! Het kan dus wel maar komt minder voor (ik heb het ook nog niet eerder gehad hoor). Hier wordt ik gek van het wachten en alle dingetjes die ik denk te voelen, zien, merken. Maar hoe ik het ook went of keer testen kan ik toch niet voor volgende week maandag ivm pregnyl
@ djaar: Ik ben zo benieuwd bij jou. Maar zowiezo hoop ik voor jou dat het eindelijk wat is. En ja, die wachtweken zijn slopend (lijkt me) @ hier: 1 muur en plafond zijn gisteren gedaan. Morgen gaan we de andere (donkere) muur doen. En dan moet ik nog een keer kijken wanneer ik het houtwerk naar balkon en de doorgeefkast ga doen. Het ziet er al heel mooi uit.
@Zethu; jij ben echt flink aan het werk, heel goed ga zo door (maar hou het een beetje rustig). En ja ik ben ook zo benieuwd. Het is nu een jaar geleden dat ik gestopt ben met de pil dus ergens vind ik dat we nu wel aan de beurt mogen zijn. Maar ook besef ik me maar al te goed dat het nog veel langer kan gaan duren als ik de verschillende verhalen hier zo lees. Wel drink ik nu meer water en ben nog wat extra omega 3+6 gaan slikken voor het geval dat....
@ djaar: ik moet wel rustig aan doen, want anders wordt het nog erger met mijn burnout. Mijn vriend was me gisteren toen ik na 2 uur bezig te zijn eindelijk ff 5 minuutjes pauze wilde nemen aan het jagen. Hij had wel al een paar keer een peuk gerookt, maar ik mocht niet ff gaan zitten om een flesje water te drinken omdat ik dorst had. Heb hem ook ff gezegd waar ik het op vond slaan. Maar mijn burnout is ook de reden waarom ik vandaag ff niets doe. Moet dadelijk naar het UWV. Heb een afspraak met een arbeidsdeskundigen. Moet me nu dus ff klaar gaan maken. Ben beniewd wat die me gaat zeggen. Maar ik kan wel aangeven dat het op het moment echt niet gaat zoals het moet. Sinds de terugval is er niet veel verbetering te merken. Maar mijn therapeute en ik zijn er wel achter waardoor. Nu moeten we daar nog aan gaan werken.
heel goed meid, kom voor je zelf op, weet wanneer het teveel is en super dat je weet waar je aan moet gaan werken. Het gaat je lukken!!
Zo, ben weer ff terug. Het heeft heel goed uitgepakt. Ze was heel begripvol. Ik zal eerst een training mindfulness moeten gaan doen voor ik aan het werk gezet ga worden. Ik weet nog niet precies wat en hoe het is, moet het nog gaan uitzoeken. Maar wat die van het UWV erover gezegd heeft is het wel wat ik net nu nodig heb. Morgen ga ik haar denk ik bellen Vanavond eens op haar site rondneuzen. Ben nu te moe om iets op te nemen. Hoop dat dat dadelijk een beetje minder is als ik heb gesport.
@ zethu Wat gemeen he. Bij mij hadden ze dat ook gedaan :x @ djaar Hihi irri die wachtenweken he. Hoop voor je dat het raak is. @ zethu Lekker he opknappen. Ik vind altijd dat je daar ook veel in kwijt kan. Fijn dat het positief was. Nou heb echo gehad. Ben zo'n 5 weken.. ze zegt dat het meer naar 5 gaat dan 4w3d. 2juli weer een echo en dan moet volgens haar wel het hartje kloppen. Erg spannend!
hoi meiden ff snel een berichtje want ik zit op mijn werk. guess what... ik heb een echo gehad en.... IK BEN 6.5 WEKEN ZWANGER VAN EEN EEN EIIGE TWEELING!!! HEB 2 HARTJES GEZIEN EN 2 HARTJES GEHOORD!!! straal straal straal!! xxx