@ september Voel me super.. alleen beetje moe en pijnlijke tietjes Verder niks.. hihi. Ja ben er al helemaal aangewend.. en jij? Moet zeggen dat ik er heel nuchter onder ben. Maar miss komt dat omdat ik al 1 rond heb lopen. En week 6 tot 10 is voor mij een beetje stress weken. Want in die weken ging het vaak fout. Maar als het hartje klopt word de kans op een misje ook al kleiner. Gewoon lekker proberen te genieten.. want het is zo voorbij! @ djaar Spannend zeg! Ik duim heel hard voor je.
ff ego: begin al de bijwerkingen te merken volgens mij. Was me vandaag met sporten toch een portie duizelig! Moest zelfs stoppen op de loopband omdat het me helemaal begon te draaien
@ moon: tja, moet nog t/m donderdag slikken, dus als het na 3 dagen komt, dan zal het wel volgende week zondag of anders 's maandags komen.
heeey meiden.. moet zo al weg.. maar wilde mijn tempkaartje jullie niet onthouden.. FF heeft mn kruis verplaatst naar 2 dagen eerder, waardoor ik op 6dpo kom vandaag.. ik heb sinds ik mn temp opgenomen heb, niet meer geslapen (6 uur) hihi
@Tummetje; zo schiet het wel op !! @Zethu; hopelijk blijft het hierbij en wordt het niet erger. @all; ik zie het somber in vandaag, heb vanmorgen ook flink liggen janken, mijn temp was duidelijk lager en ik heb ineens zo'n gevoel dat het toch weer niet gelukt is.
@ tummetje: dan klopt FF wat beter met je ovutesten he! En toch nog je NOD op je verjaardag. Ik hoop dat je een heel leuk verjaardagscadeautje hebt! @ djaar: ik zie dat je je temp nog niet ingevuld hebt, hoe laag was die vanmorgen dan? Kan me goed voorstellen dat je zo hebt liggen janken daardoor hoor. @ bijwerkingen: ik merk dat als er wat meer tijd tussen de maaltijden in zit dat ik op een gegeven moment misselijk begin te worden. Als ik dan wat gegeten heb is het weer voorbij. Ook is mijn temp sinds woensdag standaar hoger. Ik vermoed dat dat ook van de provera komt. En mijn (.)(.) doen pijn. Kan ook komen doordat ons petekindje er vanmorgen behoorlijk op heeft zitten leunen. Maar dat merken we vanzelf wel
Heey meiden! @ djaar; ohh nee he @ zethu; nog maar een paar daagjes he @ hier; temp is iets gedaald, maar blijft hoog.. ben benieuwd.. heb nu erg last van mn liezen, als ik te lang sta van mn rug, en was om half 7 al wakker want ik had last van mn maag gevoel dat ie klem zit ofzo.. er moest wat uit, maar het kwam niet.. heel apart..
@ tummetje: ja nog maar ff, ben voorbij de helft van de strip Provera. Volgens mij reageert mijn lichaam goed erop. Ik heb behoorlijk veel witte vloed, meer als normaal. Mijn temp blijft netjes hoog. Moet in mijn kaartje nog wel de temp van vanmorgen invullen. Maar ik ga er vanuit dat ik ook wel netjes op tijd ongi ga worden. Wat vreemd dat gevoel in je maag zeg. Ik hoop dat het een goed teken is. @ hier: vandaag radiatorombouw in elkaar gezet. De bovenbladen liggen nog niet goed, maar verder ziet het zo mooi uit! Zo veel beter als die lelijke radiator. Ik weet nu zeker dat er ook een in de babykamer gaat komen. Mijn vriend heeft de balkondeur gedaan, dus die kant van de kamer is ook al klaar.
Dag dames... ben weer terug van weggeweest.. Voordat ik iets vertel wil ik eerst September feliciteren met haar tweeling... wow.. super... @Djaar en Tummetje.. in de wachtweken.. spannend.. @Zethu: aan de provera zie ik... nog geen spoor van je menstruatie?? @Moon: haha geniet maar van je klachten... Nou nu ikke: Mijn vakantie was erg goed... heb ervan genoten... Maar net niet genoeg.... donderdag avond kwamen de krampen en vrijdag kwamen de duivels doorzetten... helaas... (en ik wou vrijdag morgen testen, maar ik voelde dus al dat ik me een test kon besparen) dus ik ben weer begonnen met de clomid.... Ik moet mijn onderschrift en ons lijstje nog aanpassen, maar daar heb ik nu geen zin in... doe ik morgen wel... maar ik kon het niet laten om even bij te lezen hoe het mijn de dames stond hihi.... was even werk, maar ik ben weer bij... Slaap lekker!!
en inderdaad hier weer op naar de volgende ronde. Een perfect kaartje zegt dus helemaal niets! Volgende week woensdag een afspraak met de gyn, wij willen graag meer onderzoeken of door naar de volgende stappen want zo gaat het dus niet (misschien te ongeduldig maar toch)
@ lauw Nou had bijna niks haha. Maar nu ben ik toch weer erg misselijk. Ben bij Britt heel erg uitgedroogd geweest en opgenomen in het ziekenhuis. Kreeg zelfs een sonde. Nu heb ik vanmorgen de dokter maar gebeld voor medicijnen want zo ver wil ik het niet weer laten komen. He bah! Balen zeg! @ djaar Ik vind het niet ongeduldig. Het is jou lichaam!
@ lauw: alleen spotting gehad, een week lang en dat was ineens weer over. Dus idd aan de provera t/m donderdag. @ djaar: Ik vind het echt jammer voor je. Het zag er zo goed uit. Mss dat je nu een slt en een hsg gaat krijgen? Had ik ook al gereageerd bij de medische molen. @ moon: lijkt me ook niet zo gezond voor de kleine om uitgedroogd te raken
Heeey meiden! @ djaar; ohh meis.. vind het zo klote voor je! had heel goede hoop bij je kaartje @ moon; alles goed daarzo? @ lauw; leuke vakantie gehad dus... en toch ongi geworden @ hier; temp is nog steeds hoog, en vannacht overgegeven... heb als ik lig veel last van maagzuur.. dus een beetje rustig aan doen dan maar he.. Nu ook veel last van mn liezen.. blijft trekken
@ tum Spannend zeg! Ik ga hard voor je duimen Nou voel me ellendig. Moet m'n maag gevuld houden anders is het fout boel. En alles stinkt en nu zit er hier 1 op schoot poepies te laten pfff.
@ tummetje: dat zijn goede tekenen zeg meid! Ik duim voor je. Nog een paar dagen en dan kan je testen. @ moon: he bah poepjes. Ik hoop dat je daar niet te veel last van hebt meid.
Hoi Meiden! Alles goed hier? Sorry dat ik zo weinig van me laat horen, ben druk in de weer met werken, huishoudelijke beslommeringen en slapen.. pfff ik ben me een partij moe zeg, jemig de pemig! Maar goed aanstaande donderdag dan ga ik lekker een weekendje weg, mijn schoonouders vieren in Port Greve dat ze 30 jaar getrouwd zijn. Heb er echt zin in. Tummetje, dat ziet er weer netjes uit he! Leuk hoor. dat spugen moet je ff in de gaten houden, ik had dat ook, maar dan als bijwerking van de clomid. maar wie weet kan het ook je hormoonhuishouding zijn. uiteraard hoop ik dat laatste. Lauw, dank u! ben helemaal blij ook, hoor. En jij een goede vakantie gehad las ik. leuk hoor, jammer dat je ongi bent geworden, maarrr nieuwe ronde.. nieuwe kansen. Zethu, en ben je er klaar voor? dit gaat je maand worden hoor! voel je t nog? Moontje, goed voor jezelf en je beebje zorgen he. goed eten en drinken! als je je nou een beetje ellendig voelt, moet je een banaan eten, dat geeft snel energie, en het vult weer, en het zorg voor de nodige vitamine-shot. bij mij helpt t althans. Nou meiden, als ik jullie niet meer spreek voor donderdag, heel veel succes en plezier, en tot dinsdag!! xxx september
djaar! ik vergeet aan jou door te geven dat ik het helemaal k*t vind voor je. Hopelijk kunnen ze volgende week woe iets in gang zetten om verder te onderzoeken. Hebben ze de zwemmertjes van je hubbie al onderzocht? (excuus als je vind dat ik me ermee bemoei.. wil je gewoon graag helpen)! xxx
@ september: heb niet zo'n goed gevoel bij de 50 mg. Ik heb meer het gevoel dat de 100 mijn dosis gaat worden.