@ september Hihi nog een paar weekjes en krijg je je power weer terug. Geniet van je weekendje weg! Even er lekker uit.. hopelijk worden de weers verwachtingen weer wat beter Ja had ze vandaag al gekocht. Maar moet er een beetje mee oppassen omdat ik al moeilijk naar de wc kan. Al zeggen ze wel is dat als je er 2 per dag eet je wel weer kan poepie doen @ zethu Hoeveel rondes gaan ze met 50 doen? Ik had trouwens ook met clomid 50 pas een ei sprong op dag 18 en 20.
als ik geen reactie heb gaan ze 1 ronde 50 mg doen en daarna ophogen. Ze zeiden me dat ze max 3 weken bloedtesten doen
@tummetje: dat klinkt veelbelovend... ik hoop voor je dat het ook echt daarvan komt... nog even afwachten en je zult het weten.. @ September: balen dat je zo moe bent... maar het is voor het goede doel (of moet ik zeggen goede doelen, haha). geniet van je weekendje weg... @Zethu: nog steeds geen ongi buiten je spotting om... Wat doen ze als er geen menstruatie komt?? Trouwens je gewicht is echt een mooie dalende lijn... goed bezig... @Moon: lekker blijven eten dus, dat het maagje maar gevuld blijft... @Djaar: morgen weer aan de clomid?? we gaan samen voor een roze ronde... (hoop ik)
@september; zwemmers zijn in januari onderzocht, was niet super maar zou goed genoeg moeten zijn. Ik ga woensdag aansturen op een nieuw onderzoek. Djaarman is het daar gelukkig wel mee eens dus ik ben benieuwd. Geniet jij maar van je weekend weg!! @Lauw; inderdaad vandaag weer aan de clomid!! en dan hopen we weer op het beste.
@ lauw: Ik zit nu aan de provera, morgen de laatste. En dan zou ik tussen de 3 en 7 dagen ongi moeten worden. Ik ga er vanuit dat dat ook gaat gebeuren. Ik gok zelf op zondagavond/maandagochtend dat ik ongi wordt. En dan eindelijk aan de Clomid. Heb hier zo lang op gewacht! En wat als de ongi niet komt? Ik weet het niet. Denk dat ik volgende week vrijdag als het er dan nog niet is maar in paniek naar het zkh bel! hihi @ djaar: succes met deze nieuwe ronde Clomid. En ik zou idd ook vragen om een nieuw onderzoek. Ben wel benieuwd wat ze bij jou nog gaan bekijken.
dag dames, Wij zijn vandaag naar de gyn geweest. ip is alles nu goed en zouden we zwanger kunnen worden (met behulp van Clomid). dus mogen/moeten we het nu een half jaar zelf gaan proberen..... ze zegt dat we 20% per maand kans hebben om zwanger te worden. Maar ze heeft ook berekend hoe groot de kans is dat het nu binnen een half jaar gaat lukken: 50% kans Oftewel 50% kans dat we niet zwanger gaan worden...... dus ik weet nog niet of ik er blij mee moet zijn.... Maar als het dan nog niet gelukt is gaan ze IUI starten, maar dan heb je maar 45% kans.... sorry voor het ego berichtje... maar ik wou jullie even op de hoogte stellen..
@ lauw: is idd weinig, maar niet onoverkomenlijk. Anders lieten ze jullie niet zelf proberen. Probeer van het positieve uit te gaan. 50% is nog harstikke veel hoor! @ hier: laatste provera net ingenomen, dus kom maar op met die ongi!
@ lauw Wonderen zijn de wereld nog niet uit. Kijk naar Britt en dit wondertje. Hopelijk lukt het jullie ook voor dat je de mmm in gaat, Hmm of bedoel je met clomid nu proberen? @ zethu haar duiveltjes Kom maar snel! Heb echo gehad vandaag! Hartje klopt!!! Ben zo blij.. zal morgen even echo scannen. Vandaag echt beroerd geweest bleh.
jaaaaaaaaaaaa duiveltjes: kom maar, weten jullie het adres nog? @ moon: wow lijkt me geweldig zo'n kloppend hartje. Ben benieuwd naar echo. Enne Lauw bedoeld volgens mij half jaar met clomid
Ik ga hem vanmiddag scannen. Het is net een ring hihi. Ja dat dacht ik al toen ik het geschreven had. Ik ga ons maar is aankleden zo boodschapjes doen met m'n moeder. Maar was net zo duizelig en misselijk pfff.. m'n bloeddruk is 110/68 denk dat het daarr ook wel een beetje van komt.
Ja en de onderzoekster zei dat het netjes was. Nou rol snachts overal tegen aan. Heb net lekkere zoute chipjes gekocht haha
Het is mn de onderdruk die ik vrij laag vind. 68, terwijl 80 normaal is. Heel goed dat je zorgt voor wat zout, Met dit weer heb je dat zowiezo wel nodig.
@Moon: Tja ... ligt eraan wat je de MMM vind... ik vind het nu al genoeg... alle onderzoeken (sperma, HSG, FM, bloed, SLT, enz.) die ik heb gehad... inderdaad wat Zethu zegt... ik gebruik al Clomid (ronde 4) en mag er nu nog 6 rondes mee gaan proberen... (dus totaal 10 rondes met clomid pfff)... als dat niet gaat lukken dan gaan ze IUI doen en dan zien we wel weer... Maar die bloeddruk vind ik eigenlijk nog wel goed hoor... voor een jonge meid is dat heel normaal... En voor iedereen wisselt de bloeddruk. sommigen zitten standaard bv op 110/55. Maar als je normaal een wat hogere bloeddruk hebt kan het zijn dat je er last van hebt... wat extra zout eten kan helpen.. maar daar moet je ook weer mee opletten... daardoor kun je ook weer extra vocht gaan vasthouden in je benen en handen... oook niet fijn.. @Zethu: Nou hier heeft de regendans geholpen die ik vanmiddag heb gedaan... het viel er net met bakken uit... dus ik zal jou ongi dansje ook maar even doen... misschien dat het ook helpt...
@ lauw: nou hier geen druk regen. Het is wel enorm bewolkt geweest vanmiddag, maar nu schijnt de zon weer volop. Maw het is weer enorm benauwd hier. Maar af en toe mijn waaier wapperen en dan is het best uit te houden. Ik ben vanmiddag in de hitte zelfs gaan sporten, dus ikkan er weer goed tegen. Dat ongidansje kan je daar dan ook mee regelen wanneer de ongi komt? Het zou ideaal zijn als dat maandag ochtend flink doorbreekt, dus maw woorden zondagavond bruinverlies.
@ lauw Ik dacht eerst dat je bedoelde dat je nu zonder moest proberen. Heb het beetje verkeerd begrepen. Maar snap dan wel dat je baalt als je nog 6 rondes moet gaan proberen. @ bloeddruk dit is van de afgelopen maanden: 120/85130/76110/75130/70 115/80116/68132/76 120/85130/76110/75130/70 115/80116/68132/76120/85, 130/76, 110/75, 130/70, 115/80, 116/68, 132/76
meestal ronde de 80 dus, en een paar keer 70. aan onderdruk. Tja dat is iets wat ze met suiker goed in de gaten houden he. Omdat de gevolgen dan groter zijn als bij een gezond persoon.
Hihi nu zie ik pas dat het gekopieerde er wel staat. Ik had 2x op kopieeren gedrukt en zag ik niks in beeld. Dus toen ingetypt 8) Ja bij elk ziekenhuis bezoekje. Zitten helaas soms wat nare gevolgen aan de ziekte.. maar ja. Heb soms ook wel is bloedinkjes in m'n ogen gelukkig trekken ze elke keer nog weg. Vind het soms wel eng.. m'n opa had het ook en heb veel dingen gezien die hij door zijn diabetes gekregen had. Maar toen was alles ook heel anders dan nu. Hij kreeg het toen hij nog heel jong was toen hadden ze nog insuline van varkens.
ja gelukkig is het op diabetes gebied enorm vooruit gegaan. Gelukkig door vele onderzoeken. Ik heb ook nog vrij veel geholpen met onderzoek naar de diabetische voet. De opa van mijn vriend is zwaar diabeet. Mijn schoonmoeder belde hem 3 of 4 keer per dag op toen hij nog in een aanleunwoning woonde om te kijken of alles in orde was. Als hij dan de telefoon niet opnam was er paniek in de tent en moest ze direct daar heen. en het is ook al regelmatig voorgekomen dat ze hem daar op de grond trof. Maar hij kreeg het ook nogal eens voor elkaar dat hij met de scootmobiel rijden was en zijn mobiel thuis had laten liggen.
Maar dat zijn allemaal mooie bloeddrukken, je bloeddruk wisselt ook per keer... dus maak je geen zorgen. ja, diabetes is een rotziekte.... Vroeger was het helemaal slecht... tegenwoordig kun je goed je suiker controleren en bijstellen. Heb je ook een insuline pompje? dan is het helemaal makkelijk te regelen.. Maar van de problemen bij diab: vooral de neuropathie aan de voeten en daarbij een diab voet, ik weet er alles van... Ik ben namelijk wond verpleegkundige in een ziekenhuis... dus zie helaas de ergste wonden..