Temperatuurkaartjes PCOS

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door tummetje, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ zethu

Nu ik zwanger ben bellen Mar (m;n man) en m'n ouders ook telkens en als ik niet opnemen dan komen ze.
    Nu heb ik meer kans op hypo coma's en met zo'n kleintje al in huis vind ik het best eng.
    Bij de zwangerschap van britt deden ze dat ook.

@ lauw

Ja heb een pompje maar ben nooit in te stellen.
    Het is 1 groot drama.. als ik zwanger ben dan gaat het nog wel redelijk.
    Daarom ga ik miss ook over met m'n diabetes naar het wkz omdat ze daar meer verstand van hebben dan waar ik nu zit.

2. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ lauw: dan zal je idd hele vieze wonden gezien hebben. Door het onderzoek naar de diab voet heb ik ook hele vieze wonden gezien. Wel hebben we toen een super onderzoek gehad.
    Bij een besnijdenis halen ze de voorhuid bij een jongetje weg en die hadden ze in een zalf verwerkt. En de zalf waar de hogste dosering van die voorhuidjes in verwerkt waren hielp ook echt! Was zowiezo een zeer bewerkelijk onderzoek. Ze moesten een bepaalde periode regelmatig komen. En dan moest ik altijd bloed afnemen. Behoorlijk wat buisjes. En die moesten dan opgestuurd worden naar Parijs.
    Ik mis dat werk toch best wel als ik dit zo beschrijf.

@ moon: balen dat je diab zo moeilijk in te stellen is. En ik kan me voorstellen dat het eng is als je al een kleintje hebt rondlopen terwijl je in een hypo terecht kan komen.

3. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heey meiden... ben ongi geworden :(

4. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ tum

Oh dat meen je niet!
    Je had zo'n mooie temp lijst.

Dikke knuffel!

@ lauw

Zkr maar ben blij dat ze zo vaak bellen of langs komen.

@ zethu

Iehw word er misselijk van.
    Ben je laborante?

Meiden echo staat in m'n foto album.
    Dat kleine rondje naast de beeb is de dooierzak als ik het goed begrepen had.

5. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ tummetje: ik had het al bij pco deel 2 gezegd, maar ik had dit echt niet verwacht, Je kaartje zag er zo mooi uit!

@ moon: van opleiding ben ik laborante ja. Maar het zal heel moeilijk worden om erin terug te komen, ben er ruim 4 jaar uit nu.

6. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Tummetje: WAT ongi!!!??.... neeehhhhh... balen zeg.... grrr.... volgende keer moet het gewoon weg blijven..

@ Moon: geeft je denk ik wel een veilig gevoel ja... moet er niet aan denken als je in een hypo raakt en er is niemand... (of erger nog alleen je kleine meid..
    Maar mooie echo... en nog zo klein... doe maar lekker groeien..

@Zethu: lijkt mij ook een hele leuke job... zeer interressant...

7. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ lauw: Die onderzoeken naar de diabetische voet vond ik ook interressanter dan de onderzoeken naar hoge bloeddruk.

8. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Tummetje; BIG HUG!!

@Zethu; enne ??

9. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Nog steeds niets. Wel enorme ongi-verschijnselen alleen geen krampen en geen bloed.
    Maar ja volgens de bijsluiter kan het tot donderdag duren.

10. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    dan maar hopen dat het snel loskomt. de eerste keer duurde het bij mij precies 10 dagen en de tweede keer maar 3 dagen dus het is echt afwachten. Wel positief natuurlijk dat je icham al wel de signalen geeft die bij een ongi horen.

11. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ik hoop ook dat het snel loskomt. Ik wil beginnen. Temp is ook nog niet omlaag. Dus denk dat er vandaag ook nog niets gaat beginnen.

12. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    #312 september1909, 6 jul 2009
    Laatst bewerkt: 6 jul 2009
    Haai Meiden,

Hier bent ik weer!! Heb een heerlijk weekend gehad in Zeeland met werkelijk waar schitterend weer.

Heb net ff vlug bijgelezen, maar ga hier nog een scherpe blik op werpen

Tummetje: hou de moed erin, meis.

Zethu: ongi on his way?? helemaal beter, hoor. en dan hup op naar de eisprong!!:D

Lauw: dit gaat gewoon jouw ronde worden en dan kan die clomid lekker bij de apotheek in de kast blijven staan! naar die kansberekeningen moet je niet willen kijken en als je het doet, doe het dan naar de "het glas is half-vol" kant. ;)

Moon: wat een voorbeeldig beepje! ik mag gelukkig morgen weer kijken naar mijn beepjes, en ben benieuwd hoe het gaat met ze. heb weer de gebruikelijk zorgen dat het niet goed is, maar ik zal af moeten wachten. hoe is het verder met je? ik lees iets over bloeddrukken, maar daar heb ik geen kaas van gegeten, hopelijk kunnen ze je blijven monitoren en zorgen dat jij en je beepje gezond blijven.

Djaar: nog een weekie en dan vliegt je ei weer voorbij! ben benieuwd naar woensdag, wat voor onderzoek zou je graag willen?

tot morgen! enne duim voor me, dat alles goed is met "ons"...

xxx
    september

13. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ september: genoeg klachten die wijzen op een aankomende ongi, behalve ongikrampen en dus ook bloed.

Van mij mag het beginnen :(

14. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    dit word jouw ronde zethu, dat heb je al die tijd gevoeld, en zo gaan we erin blijven geloven! let maar op, donderdag ga jij ongi worden, en dan na 2 weekies een ei en dan na 2 weken een positieve test!

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ september: zo snel allemaal? Geloof ik eerlijk gezegd niet. Zo gek dat vrijwel iedereen na 3 dagen stoppen met provera ongi wordt. Ik zit nu op 4 dagen en nog geen lagere temp.

Ik heb de laatste tijd heel sterk het gevoel dat 100 mg meer mijn dosis is.

16. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Even snel berichtje.
    Moest vandaag naar de gyn.. stappen plan is gemaakt.
    Had ook nog echo.. kleintje zat beetje verstopt maar konden hem wel even in beeld krijgen.
    Hartje klopte nog mooi.
    Voor m'n diabetes ga ik toch ook over naar wkz.
    Word morgen gebeld door de diabetoloog en mag volgende week dinsdag komen en moet ik ook weer naar de gyn.
    En krijg ik ook weer een echo hihi en die donderdag ook.. wat een mazzel he ;):p

17. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ moon: extra echo's! mooi meegenomen. Je hebt het vast een keer gezegd, maar ik weet ff niet meer wat wkz ook al weer is. (dat geheugen van me he)

18. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ zethu

Hihi Wil. kinderziekenhuis ;)

19. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    ok tnx :D

20. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    hoi meiden,

slecht nieuws. op de echo bleken de hartjes niet meer te kloppen. Ik heb medicatie meegekregen om een miskraam op te wekken.
    Door de emoties ben ik de komende week ff afwezig..

xxx
    september

Deel Deze Pagina