Oh meissie wat erg! Ik weet hoe je je voelt. Als je vragen heb mag je me altijd pben. Heel veel sterkte en hoop voor je dat het snel los komt. Dikke knuffel en heel veel liefs
@ september: allebei? Oh wat erg. Al was er maar 1 over gebleven, maar dit vind ik echt rot! Heel veel sterkte. En ik begrijp heel goed dat je ff afwezig bent hier. Ik voel me nu ff heel simpel met mijn gestress rondom het ongi worden.
hey lieffies, bedankt voor jullie steun. Ik heb zojuist de medicatie genomen en zit te wachten op de krampen... Moon, ik ga je nog pb-en en spammen met vragen... not today... xxx
@September: oooch jeee... wat zullen jullie geschrokken zijn... wat erg.... dikke KNUFFF..... Neem rustig de tijd om dit te verwerken.....
@ dames: ik heb hier het vertrouwen in mijn lichaam verloren, 6 dagen na provera en nog altijd geen teken van een ongi. Mijn temp is wel langzaam naar beneden aan het gaan, maar ja mijn lichaam half kennende kan die morgen weer omhoog schieten
@Zethu: pfff... balen... maar het kan tot 10 dagen duren las ik op het andere forum.... Maar in de bijsluiter las ik 3 tot 7 dagen na stoppen... lastig..... wanneer moest je ook al weer contact opnemen met je gyn als de menstruatie uitbleef??
@Zethu: Heb toch even je kaartje opgezocht... Maaaaarrrrr..... ik denk toch dat ie vandaag of morgen gaat komen.... je temp is echt flink gezakt..... Heel goed (en dat zeggen we niet vaak hahah)... dus waarschijnlijk vandaag CD1 dus zaterdag starten met clomid... spannend...
@ lauw: de gyn heeft niet gezegd wanneer ik moest bellen, dus had me voorgenomen om dan morgenmiddag te bellen. Maar mss kan ik dan al gaan bellen dat ik ongi ben geworden, want mijn temp is naar beneden gekeldert! Dus vandaag of morgen wordt ik ongi. Ik hoop vandaag natuurlijk. Al zal het vandaag moeilijk worden om te bellen.
@ zethu Bij mij duurde het ook echt heel lang met dat rot spul. Heb trouwens een schildklierziekte. Werd ik over opgebeld van de week. Of had ik het al verteld? Hij werkt te traag.. moet nu medicijnen er voor. Nou ga me snel aankleden.. heb m'n pa;s op pad gestuurd voor een broodje hamburger en kaassoufle die komt ie om half 12 brengen haha
zover ik weet heb ik je er niet over horen vertellen moon. Wel handig dat het eten je gebracht wordt zeg. hihie. Oh en ik heb ook al ongikrampen! Dus zal toch vandaag gaan worden dat ik minimaal bruinverlies krijg.
@Zethu: Ongi krampen... moooiiii... geniet ervan haha @Moon: ow... aan de schildklier.... dat is minder... Moet je zeker thyrax gaan gebruiken.... Maar volgens mij zie je dat vaker bij zwangere vrouwen... na de zwangerschap kan het zijn dat je de medicijnen niet meer nodig hebt... Het kan we zorgen voor extra vermoeidheid (als je schildklier te langszaam werkt)
@ zethu's duiveltjes Schiet is op! @ zethu Oh het was zo lekker hihi. M'n man zei: wat heb je op? je moet gezond eten! en opletten anders ben je weer 35 kilo zwaarder 8) @ lauw Ja klopt die slik ik nu. Laten we het hopen.
@ lauw: de krampjes komen en gaan, dus het heeft nog niet doorgezet, maar dat komt nog wel! Ik ben er van overtuigd.
haha, die duiveltjes he. Ach het maakt niet ze heel veel uit of ze vandaag of morgen komen. Als ze vandaag komen dan valt CD10 (bloedprikdag) op zaterdag, en als ze morgen komen dan valt het op zondag, dus het is nog even vragen met bellen wanneer ik dan moet gaan prikken. Enne een keer zondigen moet toch kunnen?
Ff de gyn gebeld net. Etos tabletten mag ik gewoon blijven doorslikken (ben ik wel best blij om) Zondag beginnen met de clomid, alleen hsg wordt ineens verschoven naar de volgende cyclus. Ze zou ineens eerst deze cyclus willen volgen. Zo en nu ga ik lekker sporten.
Haai meiden, Zethu wat goed dat je ongi er is! Nu zit ik erop te wachten.. ben benieuwd... maar dat wil zeggen dat je dus zondag kan gaan clomid-en en lekker kan gaan broeden op je ei! hihi. Moon hoe is tie? kijk je uit naar dinsdag? lekker naar je beepje gluren? En lauw? al een ei in het vizier? Spannend weer he, die dagen naar je ei toe! Verder kan ik ff snel melden dat ik denk mijn vruchtjes verloren te zijn, het was een heftige opwekking. vandaag weer aan het werk, en dinsdag naar het ziekenhuis om te kijken of het "schoon" is. ik hoop t wel, want ik wil weer zo snel als mogelijk op naar de volgende kans! xxx september