Temperatuurkaartjes PCOS

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door tummetje, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    Ahh, Zethu. ik ben sprakeloos... vanwaar ineens dit besluit? Is het een gezamelijke beslissing? en is het tijdelijk of permanent? potverdikkies zeg! (lees: hele erge lelijke woorden die het forum niet toelaat)..

Hopelijk tot snel weer ziens hier! laat af en toe wat van je horen, gewoon als een vriendinnetje. we zijn er ook voor elkaar als de kinderwens ff in de koeling staat, lijkt mij.. toch meiden???

hele dikke kus,
    September

2. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Ik ben het helemaal met je eens september...
    @Zethu: als je ff gezelschap zoekt.. weet je ons te vinden...

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ zethu

Wow, weet niet wat ik lees.
    Wat moet dat moeilijk voor jou zijn.
    Toen Mar geen 2de meer wilde kon ik me daar totaal niet bij neer leggen.
    En was ook niet erg bevordelijk voor onze relatie.
    Ik hoop dat jullie er samen uit komen.

Dikke kus

Hier alles wel okay.
    Was 2 dagen geleden volop aan de diarree en voel me er nog niet lekker van.
    Ben verder nog steeds misselijk maar ja.. hoort er bij ;)

Hoe is het verder met iedereen?

4. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!!

@Zethu, had al elders gezegd hoe klote ik het voor je vind.. echt zo balen gewoon :(
    @ september; hoe issie met jou meis?
    @ moon; hihi overleef je alle klachtjes een beetje?
    @ djaar; jij moet inmiddels een ei gehad hebben zeker? en nu dus in de wachtweken?
    @ lauw; hoe issie bij jou? over 4 dagen testen lees ik net? goed gevoel of niet?
    @ dazwa; helaas welkom hier, balen van je ongi :(

Hoop dat ik niemand vergeten ben, want ik ben een poos niet geweest.. beetje druk op mn werk en zit niet zo lekker in mn vel.. alles staat me tegen en ben het gewoon beu.. bleghhh

En *auw auw auw* als ik het goed herken voel ik nu mn ei springen.. toch grappig dat je dat kan voelen he :|

Voor de tempers met ei; zien jullie al een patroon in je cyclus? Ik zie nu dat ik eerst een daling krijg (gisteren) dan een stijging (vandaag) dan blijft mn temp gelijk (morgen) en dan stijgt ie (overmorgen)... dat is tot nu toe iedere keer zo geweest...hebben jullie ook zo iets?

5. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Hoi lieve meiden.

Of het permanent of tijdelijk is weet ik niet. Dat weet hij zelf niet eens. gisteravond nog een goed gesprek met hem gehad. En toen wat het weer dat hij het echt niet weet.

Vandaag ben ik ook gewoon bloed gaan prikken. Vanmiddag heb ik gebeld voor de uitslag, en dat wat ik het weekend voelde klopt ook nog eens. De 50 mg slaat aan. Morgen moet ik voor echo komen. Het had zo'n feestelijke dag kunnen worden. Ik ben er zo dicht bij, maar ook gelijk zo ver van weg.

Ik laat morgen nog wel ff weten hoe de echo was.

Liefs Zethu

6. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Zethu: is het misschien de angst van je mannetje om dadelijk de verantwoording te hebben over een kind? Kan natuurlijk ook... omdat het nu allemaal wel erg dichtbij komt... Het is maar een gokje hoor...
    Hoe was je echo vandaag?? ik hoop dat je een mooi eitje hebt... en dat je je mannetje nog zover krijgt dat hij het toch wil proberen... Zonde anders van al je moeite met de clomid enz.

7. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Deze maand krijg ik hem niet zo ver om er alsnog voor te gaan.

Wel hebben we (gyn, co-assistent en ik) heel mooi opbouwend bmslv gezien bij de FM van 6.6 mm (netjes 3 lagen opgebouwd) rechts een eitje van gem 12.5 mm en links (ja we kregen hem in beeld :D) 13.5 mm.
    Dus het slaat heel mooi aan. Gelukkig heb ik ook kunnen regelen dat ik voor het volgen van de cyclus gewoon mag blijven komen, zodat ik ook weet waar ik aan toe ben.

(zegt ze allemaal als ze het weer snikheet krijgt)

Jammer dat het allemaal voor niks is.

8. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @Zethu: Ja de clomid slaat goed aan.. 2 mooie eitjes...
    wel fijn dat je volgende maand gewoon door mag gaan..
    Ik hoop dat je mannetje snel aan de slag wil... succes

Ik krijg zenuwen op de wachtbank... gistermiddag/avond hield ik het bijna niet meer.. Ik wou eigenlijk gaan testen...
    Had al urine opgevangen... maar deze toch maar weg gedaan... hij was zowiezo te verdunt....
    Dus nog even volhouden.... als het lukt

9. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Laauw; ik kan je kaartje niet zien maar ik ben erg benieuwd

@Zethu; fijn dat je toch doorzet met het volgen van je cyclus (al is het alleen maar voor jezelf, zodat je weet hoe je lichaam functioneert) Hopelijk draait je mannetje weer bij en heeft hij gewoon even koudwatervrees

@All; hier weinig nieuws vanaf de wachtbank. Mijn temp blijft netjes en ik heb geen piepjes en kraakjes hahaha

10. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @Djaar: ja mijn link werkt idd niet.. .maar er staat ook niets interessants op...
    Ben deze ronde niet gaan temperaturen... alleen mijn positieve ovu test heb ik erin verwerkt... en dan heb ik zelf mijn ei nog in moeten vullen. (heb hem wel de dag na de positieve test goed gevoeld = 10 juli)

Vanmorgen ben ik bij de tandarts geweest... die wou een foto maken... ik heb maar gezegd dat hij dat maar beter niet kan doen... wel een beetje lastig, want mijn vader en zus waren erbij.. maar ja die weten dat we bezig zijn...

11. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    was vandaag weer moeilijk. De eitjes zijn mooi doorgegroeit. Net als mijn bmslv. Deze laatste was 8 mm.
    Re 17 en li 18. Tja, als mijn vriend nu had willen doorzetten had ik dus een slt moeten doen. Maar in plaats van dat mag ik maandag voor een echo komen om te kijken of de eitjes weg zijn, en volgende week vrijdag bloed laten prikken op progesteron. Ik weet alleen niet wanneer ik daar de uitslag van krijg. Maandag maar ff vragen dan.

12. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    zal het hier ook melden; ik vermoed dat de clomid deze ronde niet aanslaat, en de gyn vermoed hetzelfde.
    12 aug weer terug naar het zhuis

13. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Tummetje: he meid je gaat me toch niet in de steek laten nu Kom op groeien met die eitjes!!

@all ik ben ongeduldig aan het worden.

14. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @Zethu: wel lief dat je nog een echo krijgt ipv de slt. succes

@Tummetje: balen... een paar dagen geleden dacht je nog te voelen dat je ei sprong.. maar aan je temp is niets te zien... even afwachten dus..

@Djaar: spannend... ik duim voor je..

Ik zit hier bijna in een depressie... ik ben dus ongi geworden... alweer.... pfff... soms denk ik dat het nog heeelll lang gaat duren bij ons....

15. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @ djaar; jaa... ik wil je dolgraag achterna hoor, maar mn lichaam is gewoon stuk ofzo.. 'return to sender' zit er niet in denk ik :p
    Had me al een beetje op ingesteld dat we naar de gyn moesten volgende maand, maar niet zo snel..
    Je hebt trouwens weer een prachtig kaartje!! Geen pregnyl deze maand?

@ lauw; dikke knuffel voor jou meis! ook al geloof ik het van mezelf niet, maar voor anderen wel; jullie tijd komt nog!!

16. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Lauw; ook hier een dikke knuffel voor jou

@Tummetje; ja soms wil ik ook mijn lijf omruilen voor een ander maar helaas we moeten het er maar mee doen. En nee ik heb geen pregnyl gekregen dit keer omdat mijn gyn dat verboden heeft voor mij (voorlopig). Hij wilde de eitjes gewoon uit zichzelf laten springen.

@All; ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb getest vanmiddag en ik denk dat ik een heel heel vaag lijntje zie. ik wil eigenlijk niet te veel hopen nu maar wat wil ik graag dat het maandagochtend wordt zodat ik weer een test kan doen. Mijn mannetje komt waarschijnlijk vannacht en maandagnacht niet thuis dus maandagochtend is de enige kans dat hij er ook bij kan zijn als ik met ochtendurine test.
    Ik wil in elk geval nog voor dinsdag middag testen omdat ik dan naar de gyn moet. Gisteren kreeg ik telefonisch de uitslag van het zaadonderzoek door en die was niet goed, de gyn wilde niet langer aanrommelen maar verdere stappen ondernemen (ik denk dus iui). Dus ik hoop zo dat het nu gelukt is.
    Ik houd jullie op de hoogte

17. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    ohhh djaaaar!!! heb je een foto? :D

18. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    sorry tummetje het lukt me niet om het op de foto te krijgen (heb fototoestel en telefoon geprobeerd maar ik krijg niets scherp) Hopelijk snel wel een foto hahaha

19. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @Djaar en Tummetje: dank jullie wel voor de knuffels... had het echt even nodig...

@Djaar: ooo spannend.. ik hoop het zo voor je... wel vroeg om met 10 DPO te testen.. dan moet hij maandag beter te zien zijn...
    Balen dat de uitslagen van je mannetje niet goed zijn... succes alvast voor dinsdag...

@all: ik had gisteren echt een baal dag.. het de hele dag hoofdpijn gehad... en moest echt de hele tijd huilen... kon eigenlijk niet echt ophouden... Maar ik moest 's middags toch gaan werken... heb ik daar ook nog een potje lopen grienen...
    heb er met een collega over gehad.. en ik denk dat ik maar acupunctuur ga proberen... als het al niet helpt voor de vruchtbaarheid, misschien kan ze me dan toch wat rust bieden...

20. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Lauw; die baaldagen herken ik maar al te goed, duik er even flink in en klim er dan weer snel uit.

@All; Vanmorgen nog even met mannetje gesproken over hoe nu verder, maar hij heeft het te druk om er over na te denken lijkt het wel.Het is niet dat hij dat niet wil maar volgens mij is hij nu een beetje bang geworden dat het toch intensiever gaat worden dan hij verwacht had (gek genoeg ben ik nu in gedachte al een hsg aan het ondergaan, aan het spuiten en begonnen met iui).

Zo zie je maar ook mijn situatie is niet tof maar zeker weten dat het morgen weer helemaal anders is (beter of slechter)

Dikke knuffel voor iedereen (ps tot nu toe geen ongi)

Deel Deze Pagina