Temperatuurkaartjes PCOS

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door tummetje, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    echo heb ik komende zaterdag (is dag 10 van de cyclus). Ben dus erg benieuwd of er nu al verschil is te zien en er al wat gegroeid is naar een respectabel formaat

2. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    Oke, das wel beter dat het op een zaterdag kan. Mijn ziekenhuis doet echo's alleen door de week. Dan moet het vaak over het weekend heen getild worden, dat vond ik altijd zo jammer.

Nou ik zal voor je duimen, en lees vast wel hoe het gegaan is!

3. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Tsja.. helaas weet ik er alles van.. het duurt zo lang zo'n primolut-kuur.. wel 10 hele dagen.. :) Ik denk dat ik weer ongi wordt op dag 3, en dan 2 dagen later met clomid 100 beginnen..

Ik merkte er niet zo heel veel van, af en toe wat opvliegers en hoofdpijn.. maar dat kan natuurlijk overal aan de wijten zijn :rolleyes:

4. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @tummetje; ben je nu dan aan de primolut ? Dan snap ik je ticker waarschijnlijk niet helemaal, want ik dacht dat je nu nog in de misschien ovulatieronde zat. Hoe staat je temp ernu voor dan?

5. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @Djaar77: Jou temp kaartje is wel heel mooi constant.... da lukt mij niet.. hihi
    Hoe gaat het met de bijverschijnselen van de Clomid, laatste vandaag genomen? en dan nog ff wachten tot zaterdag... spannend

@all:
    Zijn er nog meer meiden die Clomid gebruiken of hebben gebruikt met mooie tempkaartjes.. kan ik zien hoe het moet.. hhihi

6. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Ja mijn kaartje lijkt heel mooi constant. Misschien dat het ligt aan de oorthermometer. Het is in elk geval duidelijk zichtbaar wanneer er een stijging (eisprong) is en daar gaat het om. Temperaturen doe ik nu dus ook meer voor de vorm en voor iedereen die het wilt weten. Mijn wel of niet eisprong wordt bijgehouden in het ziekenhuis met echo's en straks waarschijnlijk bloedprikken.
    Bijwerkingen heb ik tot nu toe van de clomid niet gehad, maar wel van de provera.

En jij krijgt vast ook wel ooit zo'n mooi kaartje hoor. Maar aan alleen mooi hebben we niets ik heb liever een lelijk met een zwangerschap dan een mooi met ongi.

doei

7. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    dan moeten jullie eens naar mijn kaartje kijken ;)

ik heb nog een paar kaartjes ..
    voor de operatie's heb ik ook al aan clomid gezeten , maar hoe me temp nu is na me ei, zo stabiel is hij nog nooit geweest :D

8. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Wauw een superkaart ! Wat goed zeg.
    Merk(te) je wat van de clomid100 ? Ik merkte niets van 50 en nu niet van 100. Zaterdag dus echo op dag 10. Klopt het kruis van FF bij jou ook met je eisprong (ik ga er van uit dat je echo's krijgt)?

Veel suc6 en geluk voor de toekomst.

9. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    hihi super kaartje hé ;)

50 mg sloeg wel bij me aan, ik had wel een eisprong maar kreeg weer cyclussen van rond de 40 en dat vonden ze telang..
    nu 100mg clomid en zou je vertellen dat ik er heel ziek van ben geweest :(
    mja , ik heb wel 2 mooie eitjes deze ronde ;)
    nou op donderdag had ik een FM en de eitjes waren 23 en 24 mm en zouden die dag of vrijdag springen..
    die donderdag avond wel flinke buikpijn gehad maar die zaterdag ook, dus ik zit een beetje te twijfelen, zou eitjes nu op donderdag of zaterdag gesprongen zijn?

ik hoop dat 100mg ook meer voor jou ga doen!

10. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    maakt niet zo veel uit wanneer ze springen als ze maar springen ! Blijven klussen en hopen op het beste.

jammer dat je er zo ziek van geweest bent. Ik heb nu heel erg het idee dat het weer niet aangeslagen is, vooral omdat ik nu helemaal geen bijwerkingen heb gehad en de vorige keer op zijn minst wat duizelig was.

We wachten af...........

11. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    nou je mag blij zijn dat je geen bijwerkingen heb..
    met 50mg had ik ook geen bijwerkingen maar wel een ei ;)
    ik duim voor je dat je eitje snel komt!

ja ZUCHT dat eeuwige wachten , dat is echt vervelend :(

12. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Zo.. eindelijk kan ik mn kaartje laten zien!

Deze ronde is met clomid 100mg, en die slaat aan! Vandaag een mooi ei van 19.5mm (had al een vermoeden door mn tempdip van vanochtend)

http://www.fertilityfriend.com/home/22c09d

13. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    dat ziet er inderdaad uit als een ei !!! Heb je ook echo's die het kunnen bevestigen?

Bij mij was de daling niet zo duidelijk maar gaven de echo's (om de dag) duidelijk aan wanneer eisprong is geweest. FF heeft het kruis ook op de juiste dag gezet. Ik zit dus nu midden in de twee langste weken die er zijn ..............

14. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @tummertje: 19.5 is een mooi eitje... maar het kan ook nog even duren voor hij springt.. tenminste bij mij zeiden ze dat ie met clomid vaak iets later springt.
    Maar als ik je temp bekijk.. kan hij bijna gaan springen... Ik zou zeggen... flink klussen...!!!
    succes... altijd spannend

15. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Dames,

Morgen ben ik met clomid, dan zit ik op dag 3 van mijn menstruatie :D
    Maar er zijn bepaalde dingen nog niet duideliijk, zolas de temp.kaartje en wanneer we namelijk echt moeten klussen??? :(

Ik begin morgen met clomid en ik heb twee dagen mijn temp. opgemeten...
    Wanneer moet ik wat zien?? en wanneer is het altijd handig om te klussen?

Mischien zijn het echte domme vragen maar weet geen antwoord.

16. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hey meiden,

Even klein berichtje van mij.
    Gister een mooie eisprong gehad en vandaag een stijging van maar liefst een halve graad. Normaal is het niet meer dan 0,2.
    Vandaag is mijn vader begraven, erg emotioneel allemaal. Vannacht slapen we nog een keer bij mn moeder en dan gaan we daarna de draad weer een beetje oppakken. Voel me momenteel erg leeg. Aankomende week nog vrij van mn werk en daarna toch maar weer beginnen. Mss goed voor de afleiding.

Ik kan nog niet wennen aan het nieuwe forum hoor...om heel eerlijk te zijn, vind ik er niets aan. Vind alles erg onoverzichtelijk. Het oude forum beviel me beter. Maar mss komt dat ook wel omdat ik er de laatste tijd weinig aandacht aan heb besteed.

Nou meiden, ik ben er weer vandoor. Tot later allemaal

17. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Dames en nog een vraag,

Hoe kan ik het beste temp meten?? Gewoon onder de oksel??

gr. Melek

18. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Sorry meiden, heb in het verkeerde onderwerp geplaatst

19. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @ djaar; ja.. heb afgelopen maandag een echo gehad.. toen was ie 19.5mm. Omdat ie nu zo groot is krijg ik geen echo's meer.
    Dus ik moet het enkel en alleen doen met mn temp en wat ik voel.. best onzeker zo hoor..
    Best grappig... je loopt een paar dagen voor op mij.. ook clomid 50 niet aangeslagen, en 100 wel.. ga je in de gaten houden hoor ;)

@ lauw; ohh oke.. dit is de eerste keer dat ik met clomid een ei heb, dus ik heb helemaal geen idee wanneer hij kan gaan springen :(

@ melek; het beste is om anaal te tempen

@ kweb; ik reageer toch op je, wat naar van je vader. heel veel sterkte meid

20. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Kweb; dan hier in dit kleine groepje maar een dikke knuffel van mij voor jou!!

@tummetje; hopelijk kun je met behulp van je temp duidelijk een ei spotten. En je mag me best in de gaten houden hoor. Duim maar een beetje voor me dan doe ik dat ook voor jou!

Deel Deze Pagina