Hoi dames, hier kom ik weer ff met een ego verslag. Wel wil ik jullie nog ff een knuff geven voor wat jullie moeten doorstaan. Tummetje omdat het bij haar niet aanslaat, Djaar vw haar nega test. Lauw vw de zoveelste ongi. Mijn vriend en ik hebben besloten een break te houden. Vrijdagochtend wist ik absoluut niet meer wat ik met hem aan moest en toen hij lag te slapen ivm nachtdienst heb ik uit pure wanhoop zijn moeder maar gebeld. Zij zou 's avonds hem bellen en voorstellen een tijdje bij hun te logeren, om na te kunnen denken wat hij met onze relatie verder wil. Sindsdien is het hier rustig in huis. Geen ruzie meer gehad. Alleen een verslagen gevoel. Hij zei eerst dat hij morgen naar zijn moeder zou gaan. Maar is vandaag al gegaan. Het was echt moeilijk om hem te laten gaan. We hebben eerst nog tegen elkaar aan op de bank gezeten. En bij de voordeur leek het alsof hij niet kon gaan. Hij heeft me zelfs 3 keer een afscheidskus gegeven. En toen hij in de auto stapte heeft hij eerst nog even gezeten voor hij hem startte, terwijl hij dat normaal gelijk doet. Ik hoop zo dat het goed komt. Ook al zal ik nooit een kindje krijgen. Ik hou van hem, en het doet me pijn hem te moeten laten gaan. Maar als hij nu niet een tijdje bij zijn moeder gaat logeren gaat onze relatie zeker kapot. En dat wil ik helemaal niet. Ik heb vanmorgen ook echo gehad. Re was niets meer te zien, maar li lijkt een cyste te zitten van ongeveer 20 mm. Vrijdag bloedprikken op progesteron en over 2 weken bij mijn eigen gyn voor alle uitslagen en hoe we het nu verder doen..... Ik hoop dat ik dan meer weet over hoe verder met de relatie.
Tnx. Het boeit me niet eens meer of het met of zonder kind wordt. Als hij maar terugkomt. Werd net gebeld door zijn zus. Of hij al weg was. Ze zou mss morgen ff langs komen met Chelsea. En ze zei dat zij en hun moeder nog met hem zouden praten.
@Zethu: ook een knuffel van mij... succes met je (hopelijk) tijdelijke break... Maar idd als je de hele tijd ruzie hebt gaat het ook zeker niet goed komen... dus ik hoop dat dit helpt.. en dat hij inziet wat hij mist... JOU...!!!
ik hoop het lauw. Jee,wilde ik vanmiddag gaan sporten. Is het zomerprogramma in gegaan. dwz: iedere maandag, woensdag en donderdag in de middag gesloten. Heb geen briefjes zien hangen met de mededeling. Dus voor niets daar heen gereden. Heb ik thuisgekomen maar ff de openingstijden en het nieuwe lesrooster maar uitgeprint.
Ik denk dat ik er vandaag ff op deze manier door heen moet. Heb geen zin om eten klaar te maken, maar ja. Er zal toch gegeven moeten worden. Heb me maar wat eten uit de diepvries gehaald zodat ik dat strax maar in de magnetron hoef te gooien. Ga ik morgen maar sporten ipv vandaag denk ik. Moet nog wel ff een vriendin bellen om te kijken wanneer ik voor haar verjaardag langs kan komen. Ze is vorige week jarig geweest. Vanavond belt mijn moeder zodat ik met haar kan afspreken. Dus iig 2 dagen gevult dat ik niet alleen thuis hoef te hangen.
Hoi Meiden, het is even geleden dat ik wat gepost heb, maar ik ben jullie zeker niet vergeten. Hier is het allemaal niet zo lekker gegaan, sterker nog, tot op de dag van vandaag is het allemaal K.T Ben nog steeds niet "schoon" na 2 kuurtjes. Heb weefsel van 12 x 13 mm wat niet weg wilt. Morgen heb ik gelukkig een afspraak bij de gyn en ga niet eerder weg voordat ik een afspraak heb voor een curretage. hier zie ik lichtelijk tegenop, maar ben nu al ruim een maand bezig om mijn baarmoeder schoon te krijgen, en vind het tijd worden voor een frisse nieuwe start. Maar ik hou de moed erin en geloof er echt nog in dat wij elkaar op dit forum op de hoogte gaan houden van onze zwangerschap, echt waar!! kga zo weer ff bijlezen, en hou jullie op de hoogte. Zal niet zoveel posten, maar wel af en toe ffies online zijn om te kijken hoe het met "mijn meiden" gaat. hihi. Tot snel! dikke kus, September
Heeey meiden! @ september; jeetje wat rot zeg, dat je nog steeds niet schoon bent Houd dit weefsel een cyclus o.i.d. tegen dan? @ zethu; hoe issie met jou meis? @ djaar; toch ongi geworden @ hier; hier leek het even alsof de clomid niet ging aanslaan. En 5 dagen later dan normaal toch een eisprong? We moesten na deze cyclus sowieso naar het zhuis, dus de afspraak laat ik gewoon staan.. mja.. beetje raar is het wel
@tummetje; dan maar hopen dat het wel aangeslagen heeft!! misschien kun je de afspraak wel afzeggen ivm zwangerschap!!
Goh wat toevallig, Ik kom weer eens een kijkje nemen en ik zie dat er naar mij gevraagd wordt. Echt goed gaat het hier niet. Ik mis mijn vriend heel erg. Voel me enorm alleen. Heb niet veel mensen om me heen momenteel. Mijn moeder is woensdag en donderdag hier geweest. Maar ja, nu moet ik het weer alleen redden. Ik probeer me wel zoveel mogelijk bezig te houden, maar ja als dat alleen in je huis gebeurt heb je nog niet veel er aan. Ik ga wel zo ff naar een vriendin van me. Door deze hele situatie ben ik niet naar haar verjaardag kunnen gaan.
@Zethu: ik kan me voorstellen dat je niet zo lekker in je vel zit... in je uppie thuis zitten.... lijkt mij ook nix... Probeer toch wat afleiding te zoeken... Heb je trouwens nog met je mannetje gesproken... of laat je hem even helemaal met rust.? @Tummetje: fijn dat de clomid uiteindelijk toch iets heeft gedaan... nu weer die spannende wachtweken... @September: wat erg voor je... eerst een miskraam en dan wil het allemaal ook nog niet schoon worden... Zo kun je ook niet verder.... Ik hoop dat je ze kunt overtuigen van een curretage... of nog beter dat hun dat voorstellen... succes ermee... ik duim voor je.. die "zwangere tempdames club" die gaat er komen... @ all: Hier zit ik eigenlijk te wachten op mijn ei... maar ik heb zo'n zwaar vermoeden dat ik mijn ei al heb gehad... maar dan heel erg vroeg. Kun je je ei al hebben op cyclus dag 7 of 8?? als je clomid gebruikt... Ik had namelijk op dag 7 een redelijk positieve ovu test en daarna is hij alleen maar vager geworden... Ik denk dat er niets anders opzit dan wachten... dikke knuff voor jullie allemaal!!!!
Hellowww!!! @ Lauw; hmm.. volgens mij kan het niet hoor, zo vroeg een eisprong met clomid. Je baarmoederslijmvlies is dan onvoldoende opgebouwd om je eitje op te vangen Hoop dat ie nog komt meis!! Heb je wel vaker een heel vroeg ei dan? @ hier; werd vanochtend wakker van een bloedneus.. lekker wakker worden hoor.. bah bah.. Verder niets bijzonders.. temp stijgt mooi mee na de dip.. dus ben benieuwd ;\
@ lauw: Hij heeft me maandagavond op msn aangesproken. Het was een heel zwaar gesprek. Zoals ik het vertrek vorige week gezien heb was verkeerd. Hij had het er niet moeilijk mee zei hij. Hij vond het alleen raar. Ook zei hij dat het niet meer houden van, maar geven om is. En dat zijn gevoel minder werd nu hij weg was. Terwijl het bij mij alleen maar meer is geworden. Hij maakt deze week nog een beslissing, en komt zondag naar me toe. Maar ik denk te weten wat zijn beslissing wordt. Over en uit. Geen redden meer aan. En dat doet me enorm veel pijn. Hoeveel meer kan ik nog hebben? Het wordt me allemaal te veel nu. Er is het afgelopen jaar veel te veel gebeurd. Over je vraag kan ik geen antwoord geven. Ik heb mijn ei op dag 16 gehad. En vond dat voor mijn doen erg vroeg. Wel doet mijn lichaam heel raar. Al een paar dagen ongikrampen, gisteren zelfs flinke tempdaling, en vandaag temp weer omhoog en totaal geen krampen meer. Zwanger kan ik niet zijn, want we hebben al meer als een maand niet meer geklust. @ tum: irri zo'n bloedneus. Ik had ze als kind zijnde heel vaak. Gelukkig tegenwoordig niet meer.
mss is het wel het beste. Ik weet het niet. Het enige wat ik nu wil is hem terug. Maar ik krijg hem niet terug. Ik weet het gewoon zeker. Ik heb sinds maandag avond ook niet veel anders gedaan als huilen.
@ zethu Wat erg meis! Heel veel sterkte.. @ september Jakkie zeg! Hopelijk doen ze een curretage want dit is ook niks natuurlijk. Hier gaat alles goed. Gisteren echo gehad kleine was heel druk bezig.
@Zethu: jeetje wat erg voor je... ik kan me voorstellen dat je niets anders kunt dan huilen... en je hebt al zo veel meegemaakt!!! dikke knuff... @ Moon: super dat de echo goed was... lijkt mij fijn zo'n bevestiging... @Tummetje: een bloedneus... da is niet fijn... maar het kan een zwangerschapsverschijnsel zijn... ik hoop het voor je... @All: nee idd... ik denk niet dat ik mijn ei al heb gehad... ben wel druk aan het klussen hihi... een deze dagen zal hij komen... en er staat al een legertje paraat...
Heeey girls! @ moon; fijn dat alles goed gaat! @ lauw; hihi druk aan de klus! @ hier; weet niet hoe ik het moet zeggen.. maar eh.. gisteren een licht streepje op een zwangerschapstest, en vandaag nog steeds dezelfde temp. Ben een beetje van slag. Vandaag moet ik ongi worden, kon ook gisteren, maar zou ook weer morgen kunnen.. stom he.. Bij een dezelfde of een hogere temp morgen, test ik nog eens.. Voel van alles in mn lichaam.. wordt gek.. liefst wil ik gewoon de hele dag slapen, voel me zo gaar gewoon