Temperatuurkaartjes PCOS

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door tummetje, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ tum

OOOOOH streep is streep hoor hoe vaag hij ook is!
    Spannend zeg!

2. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!

Zit nu op 13 dpo, zonder ongi en een hogere temp. maar.. helaas met een negatievetest.. zelfs het lichte streepje is er niet meer :(
    weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Mn lichaam geeft wel rare signalen af.. maar goed... we leven van dag tot dag.. en we zien morgen wel verder :)

3. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Tummetje; ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

@All; de HSG heb ik inmiddels gehad en alles was goed gelukkig. Persoonlijk vond ik de HSG wel te doen hoor (beetje gevoelig, maar dat was het dan ook)

4. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ tummetje: spannend zeg! Ik hoop het voor je! Zal de gyn staan te kijken als je woensdag daar komt.

@ djaar: heb je ook al de uitslag van de hsg gehad?

@ hier: afgelopen donderdag heb ik zelf al een keuze gemaakt, maar deze hier niet laten weten ivm dat hij weet dat ik af en toe nog hier schrijf. Ik had zelf al voor mezelf en mijn kinderwens gekozen. En sinds vandaag is het dus ook over. Hij wilde zowiezo niet, dus heb niet voor een dilemma gezeten.
    Hij heeft al een deel van zijn spullen meegenomen. Van de week komt hij de rest halen.

Ik had verwacht dat ik enorm zou zitten brullen nadat hij weg was. Ik heb wel flink gehuild, maar het viel mee. Ik hoop dat ik binnenkort eens een keer goed slaap, want ik ben dood en doodmoe.

En bovenop alles ben ik vandaag ook nog eens ongi geworden. Woensdag voor de uitslagen naar de gyn. Kijken wat we verder afspreken dan....

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Dikke knuf Zethu

6. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ zethu

Dikke knuf en heel veel sterkte.
    Vind je heel dapper meis.
    Maar wil je nu dan BAM worden?

7. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Weet ik niet. ik heb de komende tijd zowiezo nodig om hier overheen te komen. Maar mocht ik er toch weer voor kunnen gaan dan wil ik weten wat mijn opties zijn

8. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Zethu; hou je taai meid, het gaat je lukken. En ja de uitslag heb je direct en die was goed dus ook daar geen probleem.

9. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    Hoi Meiden,

Tijdje geleden dat ik me hier weer heb laten horen, maar ben jullie niet vergeten.

Djaar, fijn om te weten dat de uitslag goed is, zeg. En volgende maand aan de IUI. Heb jij ook al die prikinstructies gekregen? ik heb ze toen ook gehad, voor de hormonen pfff. het is allemaal niet niks, zeg.
    Wat ik mijzelf het meeste realiseerde toen was dat de wens zo groot is, dat ik de grenzen steeds verleg.

Moon: wat fijn om te weten dat het zo goed is, zeg. Hoe voel je je verder? al wat aan famillie ed laten weten? Leuk hoor! khoop je snel achterna te kunnen! Dat brengt mij gelijk op de vraag, wanneer was je bij jou mk weer zwanger? (weet dat alles anders werkt, maar ben mijn eigen ieniemini- onderzoekje aan het doen onder de zwangeren na een ma/mk, hihi)

Verder kan ik melden dat ik afgelopen woe mijn curettage heb gehad en meeviel. ben blij dat deze maand weer "een nieuwe kans" kan bieden en geeft me kracht om er weer volledig voor te gaan!

ps: allemaal bijzonder bedankt voor jullie steun, jullie weten niet half hoe dat helpt!

lieve toppers, allemaal een dikke kus!!
    September

10. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    djaar: ik ben blij dat de uitslag goed is!

september: fijn dat jullie verder kunnen. bij het NOD-augustus is iemand die juni een mk heeft gehad en nu weer zwanger is. Ze heeft dus 1 ronde over geslagen.

11. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ zethu

Gelijk heb je.
    Niet brutaal maar hoe oud ben je?

@ sep

Voel me wel redelijk.
    Misselijkheid is zo goed als weg *klop klop*

Euhm na de 2ling (MA) was ik 6 weken later weer zwanger met clomid, na die ook na 6 weken weer met clomid, toen zouden we stoppen tot september en bleek ik 6 weken er na zwanger van Britt.
    En euh voor deze was ik door de pil heen zwanger maar ging mis en bleek ik ook 6 weken later zwanger ;)

Gelukkig viel het mee.. ik duim voor je dat je snel zwanger mag zijn

12. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Dag dames,

Hier ben ik weer... we waren een weekendje weg geweest met mijn familie... mijn neefjes (3mnd en 3 jaar) en mijn nichtje (4 jaar) waren ook mee.. Wat heerlijk om hen zo zien te genieten... maar moet zeggen dat het wel vermoeiend is... haha

@Tummetje: Geen bloed is goed... en een vage positieve streep.... dat klinkt erg goed... wanneer ga je weer testen...??

@Djaar: fijn dat de HSG meeviel en dat ie positief was.... en nu weer de volgende klus periode in....

@Moon: de misselijk al wat minder... mooi zo

@Zethu: tja... hoe vervelend het ook is, maar als jij kiest voor je kinderwens dan snap ik het heel goed... ik denk dat als ik een man had die geen kinderen wilde ik ook niet zo maar mijn wens opgaf... Ik hoop dat je snel verder kunt met je leven...

@September: fijn dat je nu toch je curretage hebt gehad.. alles schoon dus..... op naar de volgende ronde.... ze zeggen dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent... dus ik duim.... Heeeellll hard voor je...

@All: Vrijdag voor we gingen had ik een positieve ovu test... dus vrijdag en zaterdag nog stilletjes geklust in het vakantiehuisje... hahaha.. Nu gaan de lange wachtweken weer in.. ben benieuwd...
    Maar het moet deze ronde gewoon raak zijn.... op de dag dat we officieel mogen testen zijn we 1 jaar getrouwd...
    Mooier kado kun je niet krijgen toch???

13. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ moon: over exact 3 weken wordt ik 33. Dus lang wachten zit er niet in. Maar ik wil gewoon eerst hier overheen zijn voor ik zelf een beslissing ga nemen of ik ga BAM-men of dat ik eerste een relatie zoek.
    Trouwens, je hebt wel wat met je 6 weken he ;)

@ Lauw: dat zou idd een heel mooi jubileumskado zijn zeg!

14. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ zethu

Het is ook niet niks.
    Zo ben je samen bezig om een kleintje en zo in eens is het helemaal over.
    Dat is een flinke klap in je gezicht.

Ja dan tikt je klokje ook door.

Haha ja bizar he!

Ben vanmiddag naar de stad geweest met Mar en Britt.
    Nieuwe kleren gekocht en voor Britt ook 2 pakjes voor de winter haha.
    Lekker groot gekocht ;):p

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    daarom wil ik ook fijn de tijd voor mezelf nemen.

16. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    heeey meiden!

@ lauw; das een mooi cadeau! ik duim voor je!!!
    @ zethu; en dat snappen we helemaal meis! nu ben jij aan de beurt he!

@ hier; nog steeds dezelfde temp, geen ongi en ook geen posi test. morgen naar de gyn.. ben benieuwd

17. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Nou.. sneller dan verwacht ben ik hier terug.. ben net ongi geworden :(

18. Loe

Loe Niet meer actief

ondanks dat veel van jullie inmiddels behandeld worden voor pcos, wil ik gewoon even vertellen dat ik nu wel een beetje doorkrijg hoe ontzettend FRUSTEREND het is om geen eisprong te krijgen. Ik heb zelf bijna vier weken geleden een curretage gehad en ik lijk een eiloze cyclus te krijgen. baal er behoorlijk van. (ik was niet heel regelmatig hoor, maar volgens mij wel een ei tijdens alle cyclussen op 1 na). wil gewoon even zeggen dat ik me besef hoe vervelend dit kan zijn. Jakkes.

19. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Jup, een machteloos gevoel he.. je wilt door maar je kan niet :(

20. Loe

Loe Niet meer actief

ja echt super super frustrerend. Wil eigenlijk gewoon mijn medeleven betuigen zeg maar. (k weet de woorden niet helemaal). Heb ook nog steeds een mini streepje op de zwangerschapstest, da's oud hcg. Ik word er super gefrustreerd van. Nu zie ik hoe naar het is om zo elke dag te tempen. Ik wens jullie daarom dubbel veel succes!

ps. ik heb een beetje zwakke eisprong, met een progesteron van 15 en 19. Gisteren heb ik een afspraak voor een intake gemaakt bij geertgenkliniek, ondanks dat we in het ziekenhuis onder behandeling zijn.........tis allemaal zo spannend, maar ook zo slopend.

Deel Deze Pagina