Temperatuurkaartjes PCOS

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door tummetje, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ lauw; het is ook niet verstandig om 4 dagen voor NOD al te gaan testen meid! het kan dan nog alle kanten uit gaan!

2. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @Zethu: ik weet het.. Maar ik kon mezelf niet meer inhouden..
    en vorige maand had ik het gevoel dat het heel even raak was geweest.. Ik heb eigenlijk nu zoiets als het dan nog mis gaat, weet ik tenminste wel zeker dat ik zwanger kan worden...

Maar ik ga nu zaterdag pas weer testen... en ik heb echt zo het gevoel dat het raak is.. dus.. afwachten maar weer.

3. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Lauw; ik ga met je mee hopen dat het raak is.

@All; nou mijn eisprong is dus duidelijk geweest en het lijkt erop dat we op de juiste dagen geklust hebben. Nu maar weer dat lange wachten....................

4. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @Djaar: Ja een duidelijke eisprong.. en ook genoeg geklust zie ik... ik duim voor je... dat die 2 weken maar snel voorbij vliegen, maar het zal wel kruipen worden..

5. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    Tummetje; kom je je ff melden?? ben benieuwd hoe je HSG is gegaan en hoe je je voelt?

Zethu: wat een ongelofelijke floepert, zeg <- lees allemaal lelijke woorden die ik niet mag zeggen.
    het lijkt me verstandig (en moeilijk) zo snel mogelijk deze bedrieger uit je hoofd te zetten en lekker voor jezelf te kiezen.. echt zethu ik vind het heel erg voor je..

verder zie ik een hoop eisprongen en een aantal wachtende, nou ik sluit me daarbij aan! ik heb waarschijnlijk eergister een eitje gehad! ff afwachten wat mijn temp doet..

xxx

6. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Het is niet gemakkelijk, maar ik probeer weer verder te gaan. De tijd van treuren is geweest, nu tijd om weer op te krabbelen en er het beste van te maken voor mezelf (hmmm, ff lekker stokje wierook aansteken, heb ik zin in)

7. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    heey meiden!

HSG was goed! Alles is doorgaanbaar! heel het verhaal staat op mn blog :)
    ga nu lekker uit eten, byeeeee

8. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Tummetje; ik heb net je blog bekeken maar lees dat je een hele andere ervaring met de HSG had als ik. Jeetje meid wat vervelend, maar fijn dat alles bij jou goed is en de hormonen hun werk doen. Suc6 vandaag met het mannetje.

Ps. bij mij ook ales goed en de clomid werkt maar door toch wat zwakker zaad (bleek uit 2e test) gaan we per september starten met puregon spuiten en IUI, tenzij het nu raak zou zijn!!

9. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @September: ja jou eitje is ook geweest... mooi kruis zet ff er weer neer.. kom maar lekker op het wachtbankje zitten... ik hoop er morgen definitief af te schuiven.. hihi..

@Tummetje: Fijn dat alles goed doorgankelijk was... maar dat je flauw bent gevallen is minder.. Ik moet eerlijk zeggen, had ik ook bijna toen ik de HSG had gehad, maar ik wou je niet bang maken.. hihi.. maar bij mij was het pas toen ik ging staan.. ben toen maar weer snel gaan liggen...
    ga je trouwens deze ronde nog temperaturen of hou je het ook alleen bij ovu testjes??
    En vandaag nog bij de gyn geweest? nog wat afgesproken?

@all: morgen ga ik dus testen... ben zo benieuwd... Net al een grote bos bloemen van mijn man gekregen omdat we morgen dus een jaar getrouwd zijn... Hoop dat ik hem ook een leuk kadootje kan geven...

dikke knufff

10. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ lauw

Ultra Sensi testen moeten het kunnen aan geven.
    Ik testen bij Britt al met 3w2d positief en deze ook voor m'n nod.
    Ik ga hard duimen en voor de andere natuurlijk ook.

11. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    heeey meiden!

@ lauw; ik duim voor je meis! spannend!!!

@ hier; nou.. vanmiddag geweest voor een echo.. aan 1 kant een kleine follikel van 9mm en aan de andere kant 2 hele mooie van 15 en 13 mm.. dus volgende week gaat de boel hier springen.
    Door de HSG zijn alle kleine slijmpropjes en vuiltjes die in mn eileiders konden zitten verwijderd, dus statistisch gezien zouden we de komende 3 maanden (deze maand meegrekend) een hoger "slagings"percentage hebben.
    Dus we moeten nu 3 maanden zelf proberen, en indien geen zwangerschap gaan we door met IUI.

12. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @Tummetje: idd 2 mooie eitjes... laat ze maar lekker doorgroeien... Ik hoop dat het binnen 3 maanden raak is...

@Hier: ik heb vanmorgen getest... en weer flink negatief... :( beetje jammer... Nu maar wachten en als er maandag nog geen bloed is, dan ga ik maar weer testen (of dinsdag)

13. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    tummetje wat een goed nieuws dat het allemaal oke is, jammer dat daar een flauwvalactie tegenover heeft moeten staan, maar goed nieuws is dat allemaal waard, toch?
    Ook super dat je 2 goede kandidaatjes paraat hebt voor volgende week! ik duim mijn duimen eraf voor je! het is tijd dat we zwanger worden.

Lauw, ow meissie wat verschrikkelijk spannend! ik zit hier op mijn bankje te wiepsen en wachten tot je mij eraf komt bonken met je posititeve test! *duim, duim* enne gefeliciflapstaart he vandaag. dan maar een jip en janneke champoepeltje..

@ hier, ik zit helemaal goed in mijn vel omdat mijn ei is geweest. helemaal leuk! nog 10 dagen en dan testen. dan zit ik op de veluwe lekker te chillen met mijn ventje in een deluxe huisje met mijn boekje en ranja met een rietje *proest*.

xxx
    september

14. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @ lauw; gefeliciteerd met jullie 1 jarig huwelijk!!! :D
    jammer van de nega test :(
    @ september; jeeej eindelijk een eitje!!! :D

15. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Hey dames,

Hier gaat het denk ik mis...
    Ik heb al een beetje bloed gespot (rozig) en heb vandaag echte ongi buikpijn... dus iets minder op onze trouwdag...
    Dus ik denk op naar de volgende ronde, ronde 6 alweer dan. Maar ik wacht nog even af

16. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    ow lauw.. wat een r*tnieuws... hou ons op de hoogte, hoor... ik blijf toch nog even duimen dat het mogelijk een soort van innestelingsbloedinkje is..

17. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Hoi dames,

Hier definitief naar de volgende ronde... :(

18. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    #458 september1909, 24 aug 2009
    Laatst bewerkt: 24 aug 2009
    :x :( Das gewoon keihard balen... nou heel heel heel veel succes deze ronde! hou de moed erin! das makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet t...

*knuf*

19. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ohh lauw.. wat rot meis :(

20. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009