Temperatuurkaartjes PCOS

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door tummetje, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Dank je wel meiden... het blijft elke maand weer moeilijk...
    Maar onze tijd komt nog... dat moet gewoon...

2. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    *dikke knuf lauw*

@ hier; beetje raar kaartje..heb hem nog nooit zo gehad :|

3. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    hey tummy,

je kaartje ziet er idd wat raarder uit dan normaal. hij schommelt ietsietpietsie meer.. maar je temp is gelijk aan vorige x op dezelfde dag dus wat dat betreft.... hou hoop op een superei.

xxx

4. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    nou meiden even een update van mij.
    ik begin nu in de spannendste dagen van deze cyclus te komen. Morgen (mijn verjaardag) is dag 12. Tot nu toe heb ik op dag 6 wat bloedverlies gehad (bij afvegen) en verder een heel stabiel hoge temperatuur.
    Ik ben erg benieuwd. Alles lijkt te kloppen. Ik kan alleen maar hopen dat ik volgende week een mooie test heb.

5. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    oh djaar.. hoop het zo voor je!!! een super mooi cadeau op je verjaardag! hoop dat het bloed een innesteling was!!!

@ september; raar he.. zei vorige maand nog dat ik een bepaald patroon had ik mn cyclus.. en nu heb ik een kaartje dat ik nog nooit heb gehad.. we zullen het zien.. vandaag eggwhite en hoge/open/zachte bmm.. dus vannacht/morgen mn ei denk ik
    hoe issie bij jou?

6. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    Ow djaar wat spannend! mijn duimen draaien weer overuren voor je!

Tum; nou inderdaad ja, zo denk je eindelijk je cylus te snappen/begrijpen.. gaat ie weer anders doen! hahaha. zo blijft het allemaal maar een raadsel, he.
    hier alles oke, heb een beetje de zenuwen.. heb geen klachten en een gekke dip in mijn kaartje. ga dit weekend met vakantie voor een weekie en mag dus indien er geen ongesteldheid is testen volgende week woensdag. helemaal spannend dus. mn kaartje ziet er gewoon oke uit, geen extreem hoge temp dus het kan alle kanten op, al hoop ik natuurlijk dat ie hoog blijft! hihi.

Als ik jullie niet meer spreek/lees, heel veel succes met de wachtdagen op supereitjes en superbevruchtingen en mega innestelingen!!!

xxx

7. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Woooeeeeeiii heb gisteren mn ei gevoeld, en vandaag een tempstijging! Gaat eindelijk de goede kant op :)

@ sep; hoop dat je temp hoog blijft, en zeker geen ongi in je vakantie! heel veel plezier!! kom maar uitgerust terug ;)

8. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    hey tum! gefeli met je ei!! (kben zo blij ben zo blij, tummy heeft een ei!!)

Ik kan trouwens nog net ff voor mijn vakantie melden aan jullie dat ik zojuist een heel licht streepje heb gespot op de test.. hij is heel licht, komt mss doordat het met mijn middagpiesje is geweest.
    duim voor me dat hij morgen duidelijker is!!!

xxx

9. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @September: whhhhaaa een licht streepje!! super.. voorzichtig alvast gefeliciteerd.

@Tummetje: ja, dat klinkt als een mooi ei... en nu maar weer wachten... spannend.

@Djaar: Gefeliciteerd met je verjaardag... Ik duim voor je dat je na het weekend positief mag testen... succes

@Hier: misschien hebben jullie het al gemerkt, ik ben wat minder online. Ik probeer (ja alweer) wat minder op de site te komen. Ik ben nu ook meer gaan sporten en probeer afleiding te zoeken.
    Verder gaat het eigenlijk best goed, klein beetje last van de Clomid, maar meer energie dan vorige maand.

10. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ohhhh seppie! wat spannend!!!!! aaaaaah ik hoop het zo voor je meis!!! Dus je banner klopt helemaal niet haha.. heb net ff naar je tempkaartje gekeken, ziet er goed uit! Ik duim superhard voor je!!!! Je kan nu toch niet meer posi testen van de mk?

@ djaar; nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!
    @ lauw; we snappen het meis, neem je tijd.. hou je ons wel op de hoogte?
    @ ei; geloof wel dat ie geweest is hoor.. boobies doen weer aardig pijn.. ennu wil ik 2 weken vooruit spoelen.. op naar 9 september.. ;)

11. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    hoi meiden,

ff een ego berichtje.. streepje van het testje was vanmorgen iets lichter.. ik weet het niet meer nu hoor.. moet ik nou blij zijn of ongerust omdat ik te vroeg heb getest en mogelijk ongesteld ga worden..
    pfff.. die spanning ook.. om te snijden!

xxx

12. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    ohhh spannend seppie!

weet je al meer?

13. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ september: heb je inmiddels nog een keer getest?

14. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    hoi meiden,

ben "op vakantie" en heb toch de laptop maar genomen om te zp-en en googlen voor als ik met vragen zou zitten.. en die zijn er volop!

Heb gisteren een kv test gedaan en die was negatief, heb een lage temp (vandaag 36.3) terwijl ik na mijn ei zo tussen de 36.5 - 36.8 zit. maar.. nu komt het: IK BEN NOG STEEDS NIET ONGESTELD GEWORDEN!!

ik ben echt aan het doordraaien hier.. als ik morgen nog niet ongi ben geworden gooi ik er nog eens zo'n vroegtest van predictor tegenaan (heb ik onderhand aandelen in ;))

hoe is het met jullie?? en met jou zethu?

xxx

sep.

15. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    sneller terug dan verwacht.. net een drupje oud bloed gespot..

xxx

16. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ sep

Kan of innesteltje zijn of game over.
    Spannend hoor!

17. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ohh seppie.. heb zo'n goede hoop voor je! Hoop dat het druppie niets is!!1

18. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    We wachten in spanning af september!

Met mij gaat het trouwens best goed. Begin langzaam aan het vrijgezelle leventje te wennen. Huisje is netjes en schoon. Verjaardag achter de rug. Alleen komen mijn vriendinnen nog komend weekend. Daar heb ik echt zin in, en ook behoefte aan.

19. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    Hey poezen!

vat dit niet lelijk op aub, bedoel er niets mee, alleen dat ik jullie als meiden zo lief en gezellig vind dat ik jullie "mijn poezen" noem hier bij mijn ventje.

Hier is helaas de ongi flink door komen zetten, maar ben zo onwijs blij dat ik een cyclus van 28 dagen heb gehad en een ei op dag 14! ik blijf hopen op een nieuwe en goede zwangerschap die ik met jullie beleef!

moon! wats gebeurd?? hoe is het met je?? al een beetje een zichtbaar tummietje??

zethu wat goed dat alles goed gaat met je en dat je aan het genieten ben van het vrijgezellenleven! hihi.

tummie, helaas pindakaas voor mij, maar voor jou draaien mijn duimen weer overuren!

ik ga weer snel van mijn rose en openhaardvuurtje genieten hier.

xxx van Poes!

20. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Jammer poes sep.
    Hier alles goed.
    Kleine groeit goed.. buikje groeit ook maar is kleiner dan bij Britt maar toen waren m'n suikers zo slecht dat ik al te veel vruchtwater aan maakte.
    Ik voel me goed op m'n bekken na maar ja doe rustig aan en m;n moeder doet veel voor me.
    Kan ook niet zo lang zitten achter de pc vandaar dat ik er niet zoveel ben.
    Disndag krijgt m;n pa prikles die gaat elke week die hormonen spuit zetten.
    Gisteren controle van baarmoedermond en cervix en dat was allemaal goed.
    Heb net volgens mij de kleine gevoeld.

Deze is van 12 weken http://94.100.113.112/687600001-687650000/687646501-687646600/687646567_5_jDAA.jpeg

Als je hem niet kan zien moet je/jullie me maar toevoegen ;)
    http://simoneandbritt.hyves.nl

@ zethu

Sorry dat ik je niet meer terug had gestuurd *schaam* maar m'n benen gaan snel slapen dus kijk altijd even snel op zw.
    Maar fijn dat het goed met je gaat meis.

Deel Deze Pagina