Temperatuurkaartjes PCOS

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door tummetje, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Miaaauuwwww :D

@ poes seppie; balen van je ongi joh :( Liever niet natuurlijk.. mja.. nu wel een mooie cyclus!!! We gaan voor veel roze dit jaar, en een beeb in 2010!!
    @ poes moon; fijn dat met de beeb alles goed gaat. met jou wat minder helaas :(

@ djaar; heb elders gelezen dat ze ongi in geworden :( echt balen. geloof dat ze nu met iui gaan beginnen

@ hier; pfff heb last van ongi krampen, best wel hevig zeg maar.. heb nu echt het idee dat ik ieder moment ongi kan worden.. maar 7dpo :| :| Ohhh kon ik die wachtweken maar overslaan!

2. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @All; gisteren dus bij de gyn geweest. Ik heb een echo gehad en alles was precies zo als het moest zijn op dag 3. Meteen daarna spuitinstructie (incl eerse spuit) gehad. Vanmorgen dus voor het eerst zelf gespoten (puregon,50). Djaarman maakte er meteen foto's van voor het nageslacht hahaha. Nu afwachten hoe het maandag is . Hopelijk is er dan een eitje genoeg gegroeid om de pregnylspuit te kunnen zetten en volgende week al de eerste IUI te doen.
    Nu nog even genieten van de vakantie.

Thanks voor de lieve woorden!!

3. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    prrrrrrrrrrrrrr prrrrrrrrrrrrrrr prrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Hee September, ik vind het alleen maar fijn dat ik nu zoveel vrijheid heb. Ik hoef niemand te vragen of ze het ergens mee eens zijn of niet. Heerlijk. Ik doe het gewoon als ik er zin in heb :d

4. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    That's the spirit! ;)

5. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    hihi, lekkere poezebeesies van me! *aai, aai*

Moon wat een mega-mooie beep, zeg! jammer dat het met jou ietsiepietsie minder gaat, maar ben echt zo blij voor je dat alles goed gaat met je kleine mini-moon! zou je het geslacht willen weten bij een volgende echo?

@ zethu, mooi zo meissie vrijheid is heel belangrijk ook in een relatie met vrienden. soms is geven en nemen aan de orde, maar primair moet je altijd doen waar je je goed bij voelt, toch?

hoe is het trouwens met je werk, las wel eens ergens dat je zonder werk zou zitten? klopt dat? of werk je inmiddels weer ergens? ik heb ook wel eens een tijdje zonder werk gezeten, en ik had daar flink de balen van.

miauww tum! die krampjes komen altijd he, bij jou zo na je ei.. hmmm.. spannend, je weet het he, mijn duimen draaien voor je!

djaar, ik weet nog wel dat ik die instructies kreeg, die spuit deed ze vrijwel aan het begin, zodat iedereen wist waar die aan toe was, nou ik ben als de dood voor prikkies en de instructrice stond erop dat ik het zelf deed (ik had mijn ventje al gezegd dat hij dat moest gaan doen, en ik zou de andere kant opkijken). ook al die ampullen en verschillende spuitjes pffff..
    dapper hoor dat je het doet! heb jij ook zo sterk het gevoel dat je je grenzen voordurend verlegd? ik had dat wel heel erg sterk.

nou kroelbeesies ik ga ff verder in mijn boekie (heb zo'n heerlijke roman gekocht, normaal hou ik daar helemaal niet van, maar wilde nu wel ff een tranentrekken over prinsjes op witte paarden)

xxx

6. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ september: ik zit helaas nog altijd zonder werk. Maar heb gelukkig geen druk om te solliciteren. Want ik zit met een burnout in de ziektewet.
    Wel heb ik een paar sollicitaties lopen momenteel. Ik hoop hier snel reactie op te kregen (en uiteraard uitgenodigd te worden voor een gesprek!)

7. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!

@ djaar; duim voor een mooi ei meis!
    @ seppie; ja, ik weet het, maar dit voelt anders.. heel anders

Gisteren trouwens gebeld voor mn progesterongehalte, en die was 49.. mooi eitje dus..

Heb last van vroeg wakker worden.. vind het zo vaag.. :eek:

8. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Mooi ei tummetje! Ik hoop en duim voor je........

9. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Hoi meiden!!!

Alles goed hier?

Kon het vanmorgen niet laten om te testen;

10. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    hebben de pcos-tempmeiden ook hyves? :D

11. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Tummetje; dat lijkt goed te komen met jou hoor!! Ik ben heel benieuwd of je morgen een duidelijker resultaat kan laten zien. Ik hoop het voor je.

@september; ik spuit nog even door. vanmorgen was er wel een follikel te zien maar het was maar 10 mm, dus moet woensdag terug (en dus ook vandaag en morgen nog even spuiten)

12. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    iiiiiieeee tummie!!!! wat ziet mijn oog daar???? een heeeeel licht streepie!! aiaiai ik duim duim duim voor je!!!!
    ps ik heb geen hyves. wel ooit gehad, maar ik zat op een gegeven moment urenlang te gluren bij bij mensen die ik he-lemaaaal niet kende maar wel wilde weten waar ze zich mee bezig hielden... hihi..

djaar, hmm wel beter dat er groei in zit, hopelijk vandaag en morgen een goede groei en een follikel die op springen staat. en dan beginnen (na de IUI) de wachtdagen weer.. iiee spannende dagen dus voor je.

zethu, ik duim voor je dat je snel een leuke job hebt, joh. dan kan je lekker je gedachtes verzetten en ben je van de straat, he. hihi.. wat zoek je voor werk als ik vragen mag?

@ all: ben hier zo zenuwachtig en bang dat dit een lange cyclus gaat worden, dat ik enorm onder de puistjes zit.. het is niet te geloven zo errug.. maar goed, als ik mijn ei weer heb gehad dan zal het allemaal wel weer meevallen, denk ik.

tot krabbels!!!

xxx

13. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ tum

Wow spannend!

@ sep

Had ik nou al gereageerd weet niet meer.
    We willen graag weten wat het word.. liever vandaag dan morgen haha.
    Heel niet ongeduldig.
    Ik heb bijna elke week een echo dus hopen stiekem dat ze het voor de 20w zullen zien ;)

14. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ tummetje: mijn hyves had je geloof ik al. En mijn antwoord over de test heb je denk ik al gelezen in een ander topic.

@ september: ik zou meerdere dingen kunnen. Op een zkh-lab, aan de bali van een poli, onderzoeksassistent, Dat soort dingen allemaal. maar ja, daar is niet veel werk in te vinden.

15. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ohh meiden.. test was vandaag iets donkerder.. kan het niet geloven! :eek:

16. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Spannend Tummetje, maar wacht nou eens tot na je NOD met testen meid.....

17. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Nope

18. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Nou meiden... vandaag mn NOD..

nog een testje gewaagd.. en nu geloven we het! WE ZIJN ZWANGER!!!

Het besef zal later nog wel komen.. maar voor nu is het wel duidelijk voor ons :D

19. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ah super! Gefeliciteerd!

20. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    JAAAAAAJJJJAAAA!!! blij blij blij!!! ow tummetje ik ben zo onwijs super de puper blij voor jullie!!!

geniet ervan meissie! wanneer ga je je beepje bekijken!

wow meissie echt zo onwijs super voor je!

xxx

Deel Deze Pagina