Dag meiden... Ik kwam ff gluren of er nieuws was.... en ja hoor... wat zie ik daar.... Tummetje: wauw... super... Gefeliciteerd.... @September: jij zit nog te wachten op je ei... hopen dat ie snel komt.. @Zethu: ik ben blij dat je weer beter in je vel zit... goed zo!!! en ik zie dat je gewicht nog steeds aan het zakken is (ondanks alles) super van je... ga zo door.. @ Moon: heb de echo van jou even bekeken.. wat een mooi mini mensje... ik hoop dat je snel hoort wat het wordt... @Djaar: je bent nu aan het spuiten zie ik... Nou laat die eitjes maar groeien... ik hoop dat je er minder klachten van hebt... @Hier: het gaat eigenlijk best goed hierzo... ben er iets minder mee bezig... vooral omdat ik mezelf gewoon geen rust gun.. hihi... ben nu 3 x in de week aan het sporten, dat voelt heel goed. Ik heb mijn ei wrs maandag of dinsdag gehad. dus het wachten is weer begonnen.. vanavond naar de acupuncturist om te kijken of zij nog iets voor me kan betekenen met het innestelen... dikke knuffff voor jullie lieve meiden....
@ lauw: tnx! Heb gisteren ook weer evaluatie van het fitnessen gehad. Is nu zelfs nog maar 91.0! Helaas wel wat spiermassa ingeleverd doordat ik in de zomer minder heb kunnen sporten en het ook rustiger aan heb moeten doen omdat ik door de rug heen was gegaan. Maar ik ga er nu weer vol voor!
Heeey meiden! thnx allemaal!!! @sep; op 7 oktober heb ik de echo.. ben dan 7w6d @lauw; fijn dat het beter gaat met je!!! @ djaar; hoe issie met jou meid? Ben ook gestopt met tempen.. heeft nu toch geen nut meer
Dank je! Was dit topic helemaal kwijt.. staat niet meer bij mn abo's.. zo raar.. Maar hoe is het hier met de meiden? @djaar; je eerste iui gehad, hoe was dat? @ lauw; hoe issie met jou? @ seppie; en met jou?
Hier ben ik weer ff... maar ik zie dat jullie ook wat minder vaak komen... @zethu: lekker van je vrijheid aan het genieten?? ik hoop dat het goed met je gaat @september: ik zie dat je eisprong nog niet is geweest... hij laat weer op zich wachten!!??? @ Tummetje en Moon: hoe gaat het nu met mama's in spé?? @Hier: alweer op naar de volgende ronde. had al 2 dagen spotting, maar nu is de ongie echt door gekomen samen met krampen... dus helaas... Ik moet eigenlijk wachten tot december voor ik weer naar de gyn mag.. maar ik denk dat ik na de volgende ronde gewoon een nieuwe afspraak maak... dikke knuff voor jullie allemaal
Ik voel me prima. Ik ben zelfs weer aan het verven! Het wordt eens tijd dat het raak bij je is meid! liever nog nu!
Hoi Lieverds, Ik beloof hierbij vanavond bij te lezen en te reageren. Ben op het moment op mijn werk, en het is me een partijtje druk zeg, niet te geloven. Ook privé is het allemaal een beetje druk, heb zaterdag mij verjaardag gevierd, ben weer bij de gyn geweest voor een FM-meeting en er staat er een op klappen, maar hij klapt niet. tot vanavond, poezen xxx seppie
Heeey chica's! @lauw; ohh nee he, hoop dat je deze ronde dan op afspraak mag komen!!! @seppie; rustig aan he meis!!! *spreekt tegen ei; ga es springen joh!" Hier gaat ie goed hoor, beetje moe, alles stinkt..
dag dames, Ik heb vandaag toch de stoute schoenen aangetrokken en nu al een afspraak gemaakt ipv te wachten tot december. Ik mag volgende week vrijdag komen. dus ik ben benieuwd. @eitje van seppie: kom... springen en ga een vriendje zoeken... @zethu: ik zie dat je nog 5 dagen moet wachten op de uitslag van je sollicitatiegesprek... ik duim voor je... wel goed dat je weer bent gaan schilderen... en die 2 staartjes: lekker eigenwijs...
@ lauw: heel goed dat je al gebeld hebt! Ik zag in de NOD-topics dat je al aan de 7de ronde met Clomid begon? Jee, hoe hou je het vol? En ja die staartjes doe ik dus altijd als ik hele goede zin,of hele melige zin heb (of heel ondeugende zin) Maar het komt er altijd op neer dat ik dan echt heel lekker in mijn vel zit.... Het kan trouwens ook zijn dat ik 1 dag later pas de uitslag hoor. Maar ze zouden komende maandag nadat alle gesprekken zijn geweest de knoop doorhakken. Ik hoop het zo. Het lijkt me geweldig dat werk te kunnen gaan doen. Het is maar 20 uur, dus ik kan ernaast gaan studeren. Iets wat ik al jaren wil!
Hey Poezen! Hier is een ei gesprongen *spring spring*!! Vast dankzij jullie aanmoedigingen! nu hopen dat het weer raak mag zijn. Goedzo lauw dat je op je strepen staat! ben benieuwd! Tummie, hoe is het met je? lekker weer op je roze wolkje (of blauwe hihi) ik ben echt zo blij voor je meissie! ik ben benieuwd naar je eerste bezoek! Zethu, mijn duimen draaien voor je! hopelijk heb je snel een leuke job! xx xxx
Hoi allemaal, Bij mij zit het niet echt mee... 2e ronde met Clomid is niet aangeslagen. Al zegt FF dat ik een eisprong heb gehad (zie kaartje), progesteron waarde op CD 25 was 2,6 dus blijkt dat ik waarschijnlijk geen eisprong heb gehad. Anders was ik nu ook wel ongesteld geworden. Moet nu vanaf CD 35 weer Provera slikken om ongesteld te worden, dan CD 3 tm 7 zelfde dosis Clomid (100 mg) en dan op CD 11 een echo om te zien wat eitjes doen en in de gaten te houden. Pff... ik weet het ff niet meer... had zo gehoopt dat 100 mg Clomid wel zou werken en ik eindelijk weer een eisprong zou krijgen, maar nee... We gaan er natuurlijk weer voor, maar is toch moeilijk om positief te blijven en denken dat het wel goed komt. Groetjes Leonie
Hey Leonie, als je met 100 geen (goede) eisprong hebt gehad, waarom geven ze je nu dan weer 100? Ik snap dat niet.
Belen hoor, Leonie.. heel soms wil het nog wel eens voorkomen dat wanneer een dosis niet werkt, de nóg een poging doen met diezelfde dosis en dat het dan wel lukt. Schijnt te maken te hebben met het 'wakker' maken van je hormoonsysteem Succes meis
Hoe is het met de rest van de meiden? Het is zo stil hier wel alles goed? We hebben ook een pco topic he