Temperatuurkaartjes PCOS

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door tummetje, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Het is hier idd erg rustig tummetje. Mss moeten we er weer wat meer leven in blazen?

heb net slecht nieuws gehad trouwens. Helaas gaat de baan aan mijn neus voorbij. Er is iemand die momenteel vergelijkbaar werk doet. Anders was ik het geworden :(

2. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @Leonie: balen dat deze ronde niet is aangeslagen. ik hoop dat je volgende ronde meer geluk hebt..

@Zethu: jammer voor je dat je de baan niet hebt gekregen.. de keus is voor hun natuurlijk begrijpelijk... maar voor jou erg balen

@tummetje: ja het is rustig hier... iedereen is denk ik iets minder actief online... tenminste ikke wel

@hier: ik zit te wachten op mijn eisprong (waarschijnlijk net na het weekend).... verder ben ik benieuwd wat de gyn vrijdag gaat zeggen... even afwachten nog.

3. @ Zethu: Ik krijg de volgende ronde weer 100 mg Clomid, omdat ze dan het eitje gaan volgen. Ik moet nu op CD 11 een follikelmeting doen en daarna ff verder zien hoe het eitje zich ontwikkeld. Dit heb ik vorige cyclus niet gehad en ze zijn er voorzichtig met de dosering verhogen van 100 mg naar 150 mg ivm overstimulatie en grote kans op meerling zwangerschap.

@ Tummetje: Ik hoop zeker dat de volgende ronde Clomid wel goed zijn werk doet en dat mijn lijf uiteraard ook meewerkt :) Heb nu wel nog steeds steken in mijn onderbuik en borsten! Zwangerschapstest was negatief afgelopen maandag. Ik wacht nog af t/m zondag en dan vanaf maandag weer Provera en daarna Clomid.

4. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ lauw: dank je. Het is idd jammer, maar er komt wel een andere baan op mijn pad.

@ leonie: tja de gyn zal het wel het beste weten he. Maar ik blijf het raar vinden.

5. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    Hey Meiden

Alles goed?

Jammer Zethu, op naar de volgende uitdaging dan maar. hou de moed erin.

Tummie alles goed? geniet je lekker? ik hoop snel bij je aan te kunnen schuiven..

Lauw, what's new? nog goede berichten??

Hier weer eens te ongeduldig 4 dgn voor nod en weer een vroegtest gedaan, en wat denk je VET positief! hihi..
    nu maar duimen dat alles goed blijft gaan en ik over 2 dagen een nog duidelijkere streep heb.

6. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    aaaaaaaaaaaah seppie!!!!!! ik ga voor je duimen meisss!!! :D

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hoi meiden,

Hier alles goed.
    Kleine doet het ook goed.
    Hadden dinsdag laten kijken of de gyn kon zien wat het was maar billen kwamen in beeld en ging zich zo draaien dat het niet te zien was.
    Maandag 20weken echo.. ben erg zenuwachtig.
    Heb inmiddels m'n 4de hormoonspuit gehad.
    Pff net of pregnyl gespoten heb .. niet te genieten en beetje down.
    Maar begin er nu wat aan te wennen.
    Alles voor het goede doel.
    Buik is echt nog heel klein invergelijking met de zwangerschap van Britt.

@ tum

Wauw 7 weken alweer!

@ zethu

Balen van die baan meis.

@ Seppie

Spannend!!! ik duim heel hard voor je meis.

8. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Moon: spannend hoor die 20 weken echo... ik hoop dat hij/zij maandag wel zijn voorkantje laat zien...

@ september: whow.... wat lees ik nu... een positieve test... gefeliciteerd... ik gun het je echt heel erg... hopen dat nu alles goed gaat...

Maar ik ben dus vandaag bij de gyn geweest... die vond het ook wel tijd om verder te gaan....
    volgende cyclus gaan we beginnen met IUI, dan moet ik ook clomid 100 mg gaan gebruiken en dan een dmv echo's gaan ze mijn eisprong in de gaten houden. uiteindelijk krijg ik dan pregnyl en de IUI.
    als dit na 3 rondes geen succes heeft ga ik ipv clomid puregon gebruiken icm IUI.
    dus ik hoop dat dit meer resultaat gaat hebben...

9. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    Lauw, wat fijn dat ze er geen gras over laten groeien, mijn duimen draaien voor je.. het wordt ook zeker tijd voor je/jullie dat er eens een beepje komt. Spannend hoor.

Moon, wat een ondeugend klein ding die beep van jou! hahaha. wel spannend op deze manier..hopelijk kunnen ze het met de volgende echo zien. laat je het ons dan ook weten? of hou je het lekker voor je en horen wij het later wel als je bevallen bent? en heb je al namen bedacht? oeh ik vind het allemaal maar spannend hoor! en wat gaan ze met die 20 wkn echo doen en controleren?

Tummie; wederom bedankt voor het duimen. want...

IK HAD VANDAAG EEN POSITIEVE GEWONE TEST!!!!

xxx

10. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ sep

Haha we vertellen het iedereen die het maar wil horen :D
    Zijn daar heel makkelijk in.. ook kwa naam vertellen we het.
    Namen waren we al in het begin uit gelukkig.
    We hadden alleen eerst Sven voor een jongen maar die is nu zo popie.. dat we hem niet meer wilde.
    Dus hebben we een andere.

Ja ze gaan kijken of het gezond is.
    En door m'n diabetes krijg ik een extra langen en komt er ook een kinder cardioloog bij om het hartje goed te checken.

GEFELICITEERD!!!!

11. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ september: Het is jammer. maar ik probeer met mijn reïntegratie-begeleidster er nu een opleiding uit te krijgen bij UWV.
    Wat een goed nieuws trouwens van je! Gefeliciteerd meid!

@ moon: ben blij dat het bij jou zo goed gaat, maar wat een eigenwijsje zeg. Lekker met de kont tegen de krib aan. haha.

@ lauw: Ben je blij dat jullie deze stap nu gaan nemen?

@ hier: vanmorgen voor het eerst wakker geworden met het gevoel dat ik er vrede mee heb dat ik alleen ben. Wat is dat lekker wakker worden zeg! Heb bewust wat langer in bed gelegen om daar van te genieten...

12. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey chickies!!

@moon; ja gaat snel he.. dacht dat ik er nooit zou komen haha :)
    Spannend hoor de 20 weken echo!!! Ga duimen dat alles goed is en dat de kleine even de beentjes wil openen ;)

@lauw; ohhh wat fijn dat jullie nu door gaan! hoop dat de iui snel raak is!!!

@seppie; aaaaaaaaaaaaah GEFELICITEERD MEIDDDDD heb je net een krabbel gestuurd.. maar die is du sniet nodig hahaha :D vind het zo leuk voor je!!!! je bent nu een juni mama he? :D

@zethu; kijk.. als je zo wakker kan worden en het voelt goed.. dan valt alles op zn plekkie meid! hahah en langer in je bed liggen :p geen getrek meer met dekens, of iemand die je plek inpikt :p

Zo.. ja.. eh.. ben helemaal happy voor seppie!! :D hihi

Hebben we hier trouwens alle meiden al op hyves? Ik heb alleen zethu, lijkt me leuk om de rest ook te hebben :D

13. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    oja, dat is wel leuk om ook van dit cluppie mensen in mijn hyves te hebben!

goed idee tummie!

Ik ben trouwens gisteren ongi geworden na een cyclus van maar 25 dagen. Snap niets meer van mijn lichaam.

14. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Zethu: fijn dat je nu rust hebt gevonden, alleen red je jezelf goed.. dat zal je lichaam nu ook in gaan zien... met al die kilo's eraf en geen stress aan je hoofd denk ik je lichaam nu mee gaat werken...
    Ik ben idd blij dat we nu naar de volgende stap gaan... het is wel weer een stapje meer... maar ik heb niet het idee dat het normaal nog gaat lukken... en hoe eerder ik een beebje in mijn buik heb groeien hoe beter... ik kan niet wachten... het lijkt mij geweldig

@ Tummetje: ja ik ben blij dat we nu verder mogen...
    hoe gaat alles met jou?? lekker misselijk???

@ Moon: ik ben benieuwd wat het gaat worden... maar ach... als het maar gezond is... wel fijn dat de kinder cardioloog alles even goed nakijkt.. aan diabetes zitten toch weer meer risico's... is trouwens de kans ook groter dat je beebje ook diabetes heeft/krijgt.

@ September: wow nu een gewone positieve test.. heel mooi... maar als ik je FF lijstje zo zie en nu al positieve testen, denk ik dat je eerder je eisprong hebt gehad... in ieder geval... nog een keer gefeliciteerd.

Ik zit nog te wachten op mijn eisprong.. denk dat ie maandag of dinsdag komt... Heeelll misschien hoeven we dus niet te beginnen aan de IUI... ach ja.. hoop blijf je toch houden...

15. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Simone, Britt & :baby: Profile - hyves.nl

@ tum

Hihi ik vind/vond de tijd bij de eerste heel langzaam gaan.
    Maar echt voor je het weet heb je je ukkie in je armen

@ lauw

De kans is heel klein.
    Maar weet het niet zo.. aan m'n vaders kant slaat het geen 1 geslacht over en van m'n moeders kant zit het er in.
    M'n man zijn oma heeft het alleen dus daar zit het er niet in.

16. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ lauw: ik ben er ook enorm blij mee dat ik nu eindelijk tot rust begin te komen.
    Ik hoop echt voor je dat het op deze manier snel raak is!

@ moon: ik heb je toegevoegd he.

17. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Alles was goed!
    We krijgen een zoontje!

18. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009