@Moon: een jongetje!!!! owwww wat geweldig... een rijk gezin worden jullie nu... een meid en een jongen.. wat wil je nog meer.. ook fijn dat alles goed was... geniet ervan..
Hier alles oke! kan het nog niet geloven, maar de testen liegen er niet om, en mijn (.) (.) ook niet hihi. Ben veel aan het lezen hier en in boekies en druk druk druk. morgen je echo, tum! spannend, ff laten weten hoe het was, he en of je het geluid van het hartje hebt gehoord!!! lauw, lekker aan de klus vanaaf, hihi.. je hebt weer je "bespring me goed" dag vandaag. succes weer en hupsakee zwanger worden voordat je met de prikkies ga beginnen. *joehoe ei van lauw en visjes van lauw-man, goed samenwerken, he* xxx
Nou meiden.. vandaag een beeb gezien, netjes op schema een een prachtig kloppend hartje!!! We hebben net niet gehoord, maar dat geeft niet. Ik ben écht zwanger... Ben er nog steeds ondersteboven van
hoi beebje van tummetje *zwaai zwaai* Wat leuk dat je er ook bij bent Wat een leuk nieuws tum, heb je ook een echo meegekregen? en wanneer is de volgende afspraak? ow ik ben zo blij voor je! xxx
hihi, jups foto in mn album.. hoop dat ie het doet 27 oktober heb ik weer een controle + echo (voordeel van bij de gyn lopen zei hij haha) en een week of 2 erna de combinatietest
iiieee spannende onderzoekjes dus. ik moet de 22e voor mijn eerste echo, ben ook al zooow zenuwachtig.. voel met vlagen de hcghormonen door mijn lijf gieren, maar vaker niet dan wel. jij last van kwaaltjes? spugen toch af en toe? x
Zo.. de 22e al! Is wel redelijk snel he In het begin had ik ik wat vage kwaaltjes, daarna even niets meer.. en toen werd ik genadeloos gekweld met misselijkheid.. nu nog haha, maar na vandaag maakt het me niet zo veel meer uit ofzo haha zag je testen in je album! je bent echt zwanger he!!! hihi
@ tummie: super dat alles goed is met je beeb. En dat hartje hoor je vast nog wel een keer, maar het klopt iig. @ sep: de 22e al echo? Waarschijnlijk ivm je eerdere mk?
22e valt opzich nog wel mee, dan zit ik in mijn 7e week. Ik heb een ook al afspraken voor de 10e en 13e week. Mss inderdaad vanwege mijn mk, wel beters! x
Dag dames, @september: de 22e je eerste echo... spannend... wel fijn dat je verschillende echo's krijgt... ik duim voor je dat alles goed blijft gaan.. @beebje van september: houd je goed vast... blijf maar lekker in mamma's buikje... daar is het lekker warm... @Tummetje: wat fijn dat je het hartje heb zien kloppen... wat lijkt mij dat prachtig om te zien... geniet ervan.. @all: hier nog steeds geen eisprong.. hij laat lang op zich wachten deze ronde.. maar... ach.. lekker blijven klussen... vind mijn mannetje niet erg hahah..
Hey dames, waarschijnlijk heb ik donderdag mijn ei gehad... (haha, dus goed geklust zethu). Ben nu wel wat ziekjes... keelpijn, hoofdpijn en alles zit dicht. Ik hoop dat dit geen nadeel is voor mogelijke innesteling. Van de andere kant... gezien ik deze ronde temp (ovutestjes zijn op) is mijn temp niet van slag omdat ik ziek ben, en is mijn ei wel geweest... ach ja... afwachten maar... heb me zowiezo voorgenomen om 23 oktober te testen.... en dan hoop ik dat ik een heel mooi verjaardagskadootje krijg... pfff wordt dan 30, dus heb dan wel iets opbeurends nodig. Nog een fijne zondag allemaal
iiiiieee spannende daagies lauw! ik duim me weer rot voor je, hiero. en 30 is een prima leeftijd, lijkt mij. hihi.. ikzelf ben er nog 2 jaar van verwijderd, maar de tijd vliegt. enne maak je geen zorgen over een mogelijk mis-innesteling omdat je je een beetje ziekies voelt of een beetje bent. niets aan de hand. dat gaat allemaal gewoon door zoals het hoort!
Dank Zethu en september voor de opbeurende woorden.. Maar... ik denk dat helemaal geen eisprong heb gehad... Mijn temp is maar 1 dag hoog geweest.. en is nu alweer 2 dagen laag... (zie kaartje).. wel raar dat mij eisprong juist nu niet wil komen... net als ik de volgende ronde overga naar IUI... moet ik nog langer wachten... of zou het dan toch komen omdat ik niet zo lekker in mijn vel zit... op het werk heb ik namelijk ook veel spanningen.. daar loopt het niet hoe ik het graag zou willen... hoge werkdruk en veel ontevredenheid onder het personeel, veel mensen die ergens anders gaan werken... ach ja.. afwachten maar weer... ondanks dat ik me niet lekker voel toch maar weer geklust... tja.. als dat eitje komt... wil ik hem niet missen..
vanmorgen weer een lage temp... maar nu zet FF wel mijn ei erin.. op dag 17... Ik weet het niet meer hoor... toch maar weer afwachten... maar ik merk dat ik er onrustig van wordt.. het is allemaal zo anders als normaal... gisteren had ik ook behoorlijk wat steken in mijn navel!!! kan dat ook niet echt verklaren.. Sorry voor de ego berichtjes de hele tijd... Hoe is het met jullie dames???
't is wat he Lauw. Ik moet ook weer eens van een halve week gaan invullen geloof ik. Had vandaag een temp! Zo laag heb ik hem nog geen enkele keer gehad!