Temperatuurkaartjes PCOS

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door tummetje, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Hoi meiden,

Ik kom mijn kaartje ook weer eens laten zien. Er is nog niet veel bijzonders aan te zien, behalve dat ik een eisprong heb gehad. Weliswaar weer (te) laat, maar goed. Nu maar afwachten. Heb een korte LF (8 a 9 dagen) dus ik verwacht over 3 dagen ofzo weer ongesteld te worden..

2. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    8 a 9 dagen LF?
    Ik dacht dat ik laatste cyclus al een korte had gehad. maar iedere cyclus zo kort?

3. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ohh lauw.. hoop echt op een ei voor je meis!!! Dat in je navel herken ik niet.. heb ook geen idee wat het is :eek:
    @dazwa; ohh een korte lf :( wordt je ook niet vrolijk van :( krijg je er medicatie voor?

4. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Tot nu toe krijg ik er geen medicatie voor, wel wilde de gyn. n.a.v. mijn vorge korte LF deze ronde me heel vaak laten bloedprikken. Dus ben deze week 4 keer langsgeweest. Alleen nu heb ik pas begin november weer een afspraak, dus dat slaat ook nergens op. Ik had nl. gehoopt dat ze meteen zouden 'inspringen' als blijkt dat mn progesteron ofzo niet goed is. En niet dat ze later zeggen: ja, toen was het inderdaad niet goed. Daar heb ik nu niks meer aan.. Dus heb er net maar even een mail tegenaan gegooid...

Ik mag hierna in principe nog maar 1 keer Clomid gebruiken :S

5. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Dat is wel vreemd Dazwa, dat ze er zo mee om gaan. Heel goed dat je er een mail tegenaangegooid hebt!

6. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Dazwa: dat is idd een erg korte LF.. Goed dat je een mail hebt gestuurd... Ik hoop voor je dat de waardes goed zijn, want het kan wel met zo'n korte LF.. dus misschien was dit de laatste keer clomid ;), ik duim voor je..

@ Tummetje: ja, ik hoop toch echt dat mijn ei een keer gaat komen... vanmorgen weer een lage temp.. dus weet nu wel zeker dat ie niet is geweest... die pijn in m'n navel is overigens maar 1 dag geweest... afwachten dus maar weer...

@ Zethu: is er bij jou al iets meer bekend over het reintigratie traject?.. ik hoop voor je dat je snel een leuke job vind.. en misschien zelf wel een leuke vent... hihi :)

7. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Reïntegratie start officiëel maandag. maar ben volop aan het solliciteren geslagen.
    zaterdag 1 brief de deur uit
    Gisteren 2
    En ik heb gisteren ook nog gebeld nav een vacature waar ik in augustus ook al een open soll naar gestuurd had. En ik wordt ook in dat proces meegenomen.

En een nieuwe vent. Als je NOD november en NOD oktober een beetje volgt dan kan je mijn soap volgen hihihi. d'r zijn d'r 2 in de running ;)

8. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    *joehoe ei van Lauhauw, laat je eens horen zien en voelen.. er zijn namelijk visjes naar jullie op zoehoek*

zozo zethu, jij bent lkkr bezig zie ik! ik ga zo maar eens ff gluren in de andere topics want ik ben gek op soaps, hahaha.

dazwa, das idd een bijzonder korte lf fase zeg. maar hou de moed erin want ook met een korte is het mogelijk. ik duim voor je.

9. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    hihi, ja gaat lekker hier...

10. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @Zethu: helemaal goed... haha 2 mannen (of meer) achter je aan...
    zoek wel een hele lieve vent uit.. want je verdient het!!!!
    geniet maar van de aandacht...
    en succes maandag met het re-integratie project en de lopende vacatures natuurlijk

@September: je roepen heeft nog geen zin.. helaas... vanmorgen weer 36.5... Maar ja ik laat de visjes in de aanslag staan.. hihi

11. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ze zijn allebei op hun eigen manier lief...

12. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!

@Dazwa; jee balen zeg :( Als ik niet zwanger was, moesten we door met de clomid tot we op totaal 8 maanden zaten.. misschien laat je gyn je wel gewoon doorgaan
    @Lauw; krijg je trouwens geen controles in het ziekenhuis?
    @Seppie; hoe voel je, je meis?

13. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Tummetje: ik ben 2 weken geleden bij de gyn geweest. dit op eigen verzoek, moest eigenlijk tot december wachten en alleen met clomid proberen.
    Nu hebben we toen besloten dat we de volgende cyclus starten met IUI, is natuurlijk een beetje dubbel, maar ben toch blij dat we verder gaan.. na ruim een half jaar clomid is er nix gebeurd dus nu de hoop op verder.

Maar ik wacht nog steeds op mijn ei-sprong. normaal heb ik deze rond dag 14-16 en nu zit ik al op dag 24 en nog steeds nix.
    Nu duurt het dus nog langer voordat we verder gaan...
    Heb geen zin om weer 3-4 maanden op mijn ongi te wachten.. dus dan zal het eerder bellen worden... en evt ongi opwekken..

14. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Tjee, je ei is dus al zeker 10 dagen te laat!
    Schiet niet op zo.
    Mss is je lichaam wel resistent geworden voor de Clomid?

15. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ zethu: dat denk ik ook... helaas..

16. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    ahh lauw, hou de moed erin. ik had ook destijds met clomid altijd late eitjes. altijd rond de 23e cyclusdag. ik blaas m omhoog voor morgen! pffffoe pfffffoe pfffffoe...

x

17. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    bij pco deel 2 is iemand die van een heel laat ei zwanger is....
    Ik weet niet meer op welke CD ze toen zat.

Weet jij dat tummie?

18. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ september: haha nog iets harder blazen.. hij begint al iets te stijgen.. (0,1)

@ zethu: ik hoop dat ik dat straks ook kan vertellen, zij gebruikte dus ook clomid?? en was dit de eerste keer dat ze zo laat was??

Maar zoals sept ook heeft bewezen, late eitjes kunnen ook goeie eitjes zijn.. als ie maar springt!!
    afwachten dus...

19. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @zethu; nope.. dat was duchess toch? en eh.. nog iemand

20. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ tumm: ja dat was Duchess.

@ lauw: zij had geen reactie op 50 en 100 mg Clomid. In eerste instantie ook niet op 150 Clomid, maar kreeg toch nog een laat ei, en daar is ze zwanger op geworden. Weet alleen niet welke CD ze zat...

Deel Deze Pagina