ooo Seppie wat fijn voor je dat ze een hartje zagen... jammer dat ze niet veel tijd had.. maar... voordeel is dat je over 1,5 week weer mag.. trouwens nu maar eentje??
@ Seppie Oh meis wat fijn! Probeer echt te genieten meis.. weet dat het moeilijk is als je al miskramen gehad hebt. Maar tijd vliegt echt zo hard. Ik had met Britt amper genoten en toen beviel ik ook nog is zo vroeg. En voorbij was alles. @ lauw Suikers gaan wel. Maak me wel snel zorgen er over omdat bij Britt het vruchtwater zo ontzettend veel was er door. Maar waren ze ook veel slechter. De arts zegt dat het hoort dus moet ik maar geloven @ rib Nee niks.. fysio kon proberen te ondersteunen met een soort pleister.. maar het helpt echt niks.
@ seppie: gelukkig dat je het hartje hebt kunnen waarnemen! Wel vervelend dat ze zo weinig tijd had zeg. Hopenlijk lukt het over 1,5 week beter! @ moon: net als met mijn rug dus. Pijnstillers helpen bij mij niet nu. Te veel pijn. Dus kijken wat de fysio nog kan doen...
Hey dames... hihi werd vanmorgen wakker als 30 jarige... en weet je.. Het deed helemaal geen pijn.... Ga nu maar even een appeltaart bakken.. gisteren heb ik al een kwark en een mon-chou taart gemaakt.. dus dan ben ik klaar voor het feestje...
dank je wel meiden... enne Moon, mijn mannetje heeft (nog) geen problemen met die ouwe muts.. haha... Maar het word tijd dat deze ouwe muts, jong mutsjes gaat krijgen... Nog 7 dagen wachten... dan mag ik testen...
Heeey meiden! @Seppie; wow meis! een hartje! gefeliciteerd! nu genieten he.. (zeg ik.. hahaha ) @lauw; gefeli met je verjaardag!!! @moon; vervelend van je rib.. sterkte meis
Hey tum! schiet al op he, zo! nu hoeft het beebje alleen nog maar te groeien, toch? leuk dinsdag weer een echo! ik volgende week maandag. ben benieuwd. blijft toch altijd spannend. hoe voel je je? al een beetje een buikie te zien? en hoest met je klachtjes? xxx
Hoi, Ben nog niet zo lang lid, maar ik heb ook pcos.. Hier mijn temp kaartje van deze cyclus... 2a96c5 Ovulation Charts Wat vinden jullie ervan?
Hoi NBroen, Helaas denk ik dat je menstruatie eraan zit te komen, omdat je temp vandaag flink naar beneden is gekelderd. is het je eerste ronde met clomid? x September
herkenbaar dat piekerige. Ik zou kwa ongi/zwanger nog 1 dag afwachten denk ik. Omdat de temp van vandaag lager is he....
Hoi september, Hiervoor heb ik ook al een aantal keren Clomid gebruikt. Maar wel weer de eerste keer van deze nieuwe ronde Heb nog geen tekenen van ongesteldheid gesignaleerd
Spannend dan nbroen! Hopelijk blijft ie idd boven de templijn en mag je snel een positieve test in je handen hebben!
Ja morgenochtend zal het erg spannend worden..laten we duimen dat ie boven het lijntje zit! Ik hou jullie op de hoogte hoor.. Ik lees dat voor een termijnecho moet, dus ook een spannende tijd voor jullie, of niet?
@ nbroen: en hoe was je temp vanmorgen.. Ik hoop dat ie weer omhoog is gegaan.. spannend he.. dat wachten... Ik hou het hier ook al bijna niet meer... Heb een ontzettende testdrang...Maar... Ik moet toch echt wachten tot het weekend....
Hoi Lauw, Helaas, de temp is weer iets gezakt, nu naar 36,7.grr...ook verlies ik heel af en toe wat bloederig slijm.. Dus mijn ongi zit er weer aan te komen. Ik heb het ook nog nooit zo op deze manier gehad, heel apart! Het was ook pas weer de eerste kuur clomid nadat we ons kleintje zijn kwijtgeraakt in juli van dit jaar. De keren dat ik zwanger ben geworden met clomid was steeds bij de tweede ronde..dus we hebben nog hoop Ik heb net jouw lijstje even bekeken en die ziet er heel positief uit volgensmij..nu maar hopen dat ie zo mooi hoog blijft en niet op de dag supreme ineens naar beneden kelderd, zoals bij mij...ik ga met je mee duimen.....ene probeer nog even te wachten met testen hoor....ik had ook tevroeg getest en daar word je alleen maar verdietig van..haha
@ lauw: nog ff een paar dagen volhouden meid! Jij kan zaterdag testen begrijp ik? Ben benieuwd... Test jij dan zaterdag of zondag? @ nbroen: temp omlaag? Jammer meid. Dus vandaag of morgen ongi denk ik...