Temperatuurkaartjes PCOS

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door tummetje, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Ja ik ga er ook vanuit dat het vandaag of morgen gaar doorzetten..
    Nieuwe ronde nieuwe kansen maar weer :D..

2. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Dat zeker!

3. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey chickies!

@sep: jup.. nu nog alleen maar groeien.. raar idee hoor! Ben zo benieuwd naar morgen!!! :D
    Kwaaltjes zijn er nog steeds, moe misselijk.. en dat buikje ga je nu goed zien hoor.. pff heb er een dagtaak aan om hem te verbergen als ik wegga :p
    Hoe gaat ie bij jou? :D
    @lauw; nog even meid.. hou je in bedwang haha :p
    @nbroen; that's the spirit meid! hoop dat je niet ongi wordt hoor!!!

4. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Hoezo verbergen?

5. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Omdat niet iedereen (goede vrienden/famillie) het weet.. en aangezien ik in een dorp woon.. is alles zo bekend :)

6. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    aha! Wanneer ga je het vertellen dan?

7. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ nbroen: jammer dat je temp verder gezakt is.. Maar de vorige keren ook de 2e ronde van clomid... dat is natuurlijk iets om naar uit te kijken... Ik hoop dus dat het deze keer ook de 2e ronde raak is....

@ Tummetje: succes morgen met je echo... spannend... Nu ben je het nog aan verbergen, maar ga het na deze echo van de daken schreeuwen?? Hihi... volgens mij zou ik me niet meer in kunnen houden.

@ zwangerschapstesten... jaahhh ik weet dat jullie in de kast liggen... en nee... Ik wil nog niet testen.... *nou ja eigenlijk stiekem wel* maar nee... ik laat jullie liggen tot zondag .... of misschien toch zaterdag.... hihi.. blijft moeilijk...

Ik was net aan het sporten.. had al weer 2 weken niks gedaan... was eerst ziek en toen had ik vakantie... had echt geen zin.. maar het was weer pittig hoor... moest op een gegeven moment echt even gaan zitten.. was zo duizelig.. en misselijk...

8. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ lauw

Dat is logisch.
    Ik duim heel hard voor je.

@ zethu

Nog iets beleeft kwa mannen?;):p

@ tum

Hihi met 10 weken kon ik het al niet meer geheim houden.
    Bij alle zwangerschappen niet.
    Ik was zwanger toen we trouwde maar wisten we nog niet.. had wel een vermoeden.
    En zo wat iedereen had het al gezien :$
    En in een dorp gaat het hard ja.. wonen wij ook in.. maar pff wat een geklets soms zeg.

9. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    hihi, ja, Mr. Utrecht heeft aangegeven dat het gevoel wederzijds is. maar dat hij nog niet toe is aan een relatie...

10. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hihi wat leuk.
    Nou ja is toch ook niet erg.. eerst elkaar beter leren kennen enz?

11. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @zethu; na de 12 weken, dan hebben we nog even tijd om iedereen het persoonlijk te vertellen :)
    @lauw; rustig aan he meis!!!
    @moon; raar he. ik dacht dat ik mn mond niet kon houden.. maar ik heb helemaal geen moeite om niets te zeggen.. best erg he.. ik kan gewoon met een stalen gezicht zeggen dat we nog niet aan kids toe zijn.. en dan te bedenken dat er al een beebje in mn buik zit :p

Ach ja.. rond 5 november zijn we 12 weken.. dan weten de mensen die dicht bij ons staan het.. en wanneer we het op hyves gezet hebben mag wat mij betreft iedereen het weten :)

12. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    daarom!

13. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede

ok!

14. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Dat komt vanzelf wel..hihihi..als ie je eenmaal beter leert kennen dan wil ie niet meer bij je weg..;)

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ik hoop het maar. Ik kom zo tot rust sinds ik hem ken!
    Ik luister naar muziek waar ik nooit eerder naar geluisterd heb.
    Ik ben weer boeken gaan lezen.

16. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Ja helaas wel, tot op heden verder nog geen bloeding gesignaleerd..
    We kijken nu zeker uit naar de tweede ronde, maar ik realiseer me ook wel heel goed dat het mischien nooit meer zal gebeuren:(

@ Tummetje: succes morgen met je echo... spannend... Nu ben je het nog aan verbergen, maar ga het na deze echo van de daken schreeuwen?? Hihi... volgens mij zou ik me niet meer in kunnen houden.

@ zwangerschapstesten... jaahhh ik weet dat jullie in de kast liggen... en nee... Ik wil nog niet testen.... *nou ja eigenlijk stiekem wel* maar nee... ik laat jullie liggen tot zondag .... of misschien toch zaterdag.... hihi.. blijft moeilijk...

Ik was net aan het sporten.. had al weer 2 weken niks gedaan... was eerst ziek en toen had ik vakantie... had echt geen zin.. maar het was weer pittig hoor... moest op een gegeven moment echt even gaan zitten.. was zo duizelig.. en misselijk...

17. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Geloof mij, als hij zegt dat het gevoel wederzijds is dan heeft ie alleen nog even wat tijd nodig..
    Bij mannen moet zoiets vaak groeien:p
    Fijn om te horen dat je weer zin hebt in leuke dingen nu!!

18. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ik snap dan soms alleen niet dat hij wel op netlog en hyves online komt, maar niet op msn. Maar denk dat hij andere dingen aan het doen is of zo... Dat hij geen tijd heeft om op msn te komen.

Hoop dat ik hem vanavond spreek.... Ga dadelijk ff lekker sporten...

19. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Zethu: wat fijn dat het wederzijds is.. en ja.. mannen.. die hebben voor alles wat meer tijd nodig... hihi...
    sport ze..

@ nbroen: niet de hoop laten zakken he... het is al gebleken dat je zwanger kunt worden... dus het moet ook een keer blijven zitten... hou de moed erin...

@ tummetje: ja.. ik moet het rustig aan doen... hihi.. vanmorgen was net iets te.. maar ik zal me netjes gedragen.. hihi dat beloof ik...
    En heb jij nooit van je mama geleerd dat je niet mag liegen... ;) haha.. met een stalen gezicht zeggen, wij zijn nog niet aan kinderen toe... maar inderdaad... wachten tot de 12 weken is ook wel weer verstandig... maar ik weet niet of ik het zo lang voor me zou kunnen houden..

20. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede

Ja vond ik ook een fijn gevoel Hij zei echt:"ik weet wat je gevoelens voor me zijn, en dat is ook wederzijds, maar ik ben nog niet toe aan een relatie. Je moet me echt even tijd geven en niet te snel van stapel lopen."

Toen we de telefoon opgehangen hadden toen liep ik echt huppelend door huis!

Deel Deze Pagina