@ lauw Duimen draaien als een gek. Miss heeft je man wel gelijk.. maar lijkt me ook wel moeilijk om zo lang te wachten. @ zethu Denk je dat het niet helemaal waar is?
Heey Lauw, Ben even een beetje aan het bijlezen en zag je goede vooruitzicht.. Ga voor je duimen meid..... Spannend hoor de komende dagen voor jullie, vind het wel heel knap als je zo lang nog kan wachten..hihi..maar je man heeft wel gelijk!
@ zethu: was het dus een smoesje van hem??? en je had zo'n goed gevoel bij deze vent... balen zeg... Maar zo'n watje die de waarheid niet durft te zeggen verdient jou niet.. Ik ga morgen niet testen... heb zelf het idee dat ik ongie moet worden... hoewel ik geen lichamelijke klachten heb.. maar het is meer mijn gevoel... dus ik wacht af of er bloed komt... is het niet dan over een paar dagen testen..
@ zethu Ah lieverd wat rot. Maar wat gemeen van hem om zijn vader er in te betrekken zeg. Wees dan gewoon eerlijk.
hey meiden! ff snel een berichtje, want ik ga zo ff film kijken. lauw, potverdikkemme wat ongelofelijk spannend, zeg. ik hoop t zo erg voor je. zethu wat vreselijk gemeen van die date van je zeg... vind het echt niet leuk voor je. @aankomende echo maandag, ben weer bloednerveus... hoop dat alles nog goed is, zucht... ik weet ook niet wanneer ik eens opgelucht kan genieten.. xxx
hey meiden... Hier ff een minder berichtje... zag net wat bloed met afvegen.... dus ik denk dat het game over is... en dat het nu echt IUI gaat worden..
ow lauw... wat jammer... ik blijf nog een ieniemienie beetje hopen dat het vals alarm is voor je... x
Goedemorgen lieve meiden... Het is nu echt doorgezet... en mijn tempje is ook omlaag.... dus maar weer een volgende spannende ronde... deze keer dus met IUI en 100mg clomid en pregnyl.
ahhh lauw, wat jammer nou... deze ronde wordt het! het moet gewoon! wanneer heb je een afspr. in het zh voor een prikkie?? x
Heeey meiden! @lauw; ohh nee he.. wat balen meis @sep; succes met de echo straks! @zethu; ohh.. hij is een liegebees.. hoor het verhaal nog wel eens dan @moon; zag je buikenfoto op hyves,...groeit flink he!
hey meiden, ben net terug van mijn termijnecho, en ik ben 2 dagen verder dan verwacht. hihi. helemaal leuk. hartje weer gezien.. ~zucht~ ik ben verliefd. haha.. volgende week donderdag weer een gluurmoment tegelijk met mijn intakegesprek. helemaal spannend weer. x