hihi, ik ga mijn best doen, tum. maar het blijft toch nog even spannend tot aan de 13 wkn, toch? hoe voel jij je?? kijk je ook zo uit naar een buikje? ik wel iig! hihi. x
@ tum Ja niet normaal he! En dat in 2 weken.. huid voelt ook net of het elk moment kan barsten. Ben wel zenuwachtig voor morgen brr... maar zal vast allemaal wel goed komen. Even voor de andere(weet niet of ie te zien is): @ sep Gelukkig lieverd! Nu lekker genieten he @ lauw Hopelijk is de volgende ronden jullie ronde!
@ Seppie: wat fijn dat alles goed was... en zelfs 2 dagen verder... probeer er van te genieten.. @ Moon: wow... wat een mooie buik... hihi... wil ik ook!!!!.... misschien volgende ronde...
hey moon! succes he morgen, enne ik probeer idd te genieten, net als jij, hihi.. thanks lauw, ik hoop echt dat je zo voor je dat het deze ronde raak is. ook dat deze cyclus minder lang is, maar dat zal wel, omdat je met prikjes begint, toch?? heel spannend. mijn duimen draaien tot ze blauw zijn. Nbroen, hoe is het met je meissie?
@ seppie: geweldig dat je 2 dagen verder bent! Ik had het gister al gelezen. maar voelde me ff niet in de mood om te reageren (SORRY) @ moon: mooi buikje!
@ Seppie: Voor de eitjes te laten groeien hoef ik nog niet te spuiten.. maar heb nu wel Clomid 100 ipv 50 mg. en om het eitje(s) te laten springen moet ik pregnyl spuiten... dus ik denk wel dat mijn cylcus deze ronde korter zal zijn... tenminste daar ga ik wel vanuit... denk zo dat ik zondag 15-11 of maandag 16-11 mijn eisprong zal hebben.. Hoop trouwens niet dat ik meer bijwerkingen krijg van de clomid 100 mg... In ieder geval vanmorgen de 1e tabletten ingenomen...
wat we er allemaal niet voor over hebben, he... voor het goede doel zeggen we maar dan. Lauw, wat een gedoe he, ik heb toen ook die prikinstructies gekregen en moest ook hormonen spuiten omdat ik dus hele erge bijwerkingen had van de clomid. slecht zicht, nerveus, hartkloppingen en paniekaanvallen...brrr.. ik hoop voor jou dat je geen bijwerkingen krijgt. had je die bij de 50??
@seppie: bij 50 mg viel het mee.. wel af en toe wat "opvliegers" en wisselend emotioneel.. maar ja.. dat komt denk ik niet van de clomid maar meer doordat het gewoon niet wil lukken.. afwachten dus...
Hoi! Lauw, ik zie dat jij aan de Clomid 100mg gaat en Pregnyl gaat spuiten. Ik zit zelf nu in de 2e ronde met 100mg Clomid en heb een vraagje... Misschien weet iemand anders dit ook, maar ik zie net dat jij hetzelfde gebruikt als ik. Ik heb dus deze ronde 100mg Clomid gebruikt. Op CD 12 een follikelmeting gehad. Aan 1 kant zat er een ei van 20mm. Dat zag er goed uit. Op CD 15 (dit was gister) had ik een positieve ovulatietest. CD 16 (vandaag) is m'n temp. flink gestegen. Een eisprong dacht ik! Nu heb ik vanmorgen weer een echo gehad en nu zag ze iets wat leek op een ei (maar kon ook het overblijfsel zijn van de follikel, het blaasje) van 31mm. Ze dacht dus dat m'n ei wel gesproken was, maar het kon ook nog het ei zelf zijn al was hij niet meer helemaal mooi rond. Vervolgens heb ik meteen bloed laten prikken of FSH en LH. M'n LH waarde was 66,6 ?? Volgens arts een goede hoge waarde (LH piek). Het is dus nu nog niet zeker of ik nu een eisprong heb gehad. Dinsdag moet ik weer prikken voor Progesteron en daaraan kunnen ze zien (als die verhoogd is) of ik daadwerkelijk een eisprong gehad heb. Weten jullie wat die LH waarde is? En hebben jullie ook al eens gehad dat er nog 'iets' van 31mm in de eierstok zit? Ik hoop dat ik nu echt een keer een eisprong gehad heb. De arts dacht zelf dus van wel, maar als het niet zo is dan gaan ze de volgende cyclus die Pregnyl spuit gebruiken. Sorry voor het lange verhaal! Ik hoor heel graag van jullie wat jullie ervan denken! Liefs Leonie
Heeey Chickies! @september; heb nu het idee dat mn baarmoeder boven mn schaambot uit gaat komen, ik voel hem nog niet, maar mn buik wordt duidelijk naar boven/voren gedrukt. Dus je gaat het nu wel zien. Mensen die het weten dan he.. anderen denken gewoon dat ik dik ben Bij jou ook al een bolling te zien? @moon; hoe gaat ie nu meid? Weet je al meer over het vruchtwater en de beeb? @lauw; hoop zo voor je dat het deze ronde raak is meis! echt echt echt! @leonie; ik denk dat je vannacht je ei gehad hebt, omdat je temp vandaag gestegen is. Ik heb nog nooit een overblijfsel gezien van een ei, dus dat weet ik niet. maar je hoort het wel vaker hoor. LH waardes heb ik nog nooit geprikt, dus dat weet ik ook niet. Moet je straks ook nog progesteron prikken? dan weet je dus zeker of je een eisprong hebt gehad. Hebben jullie wel goed geklust? En zeker vanavond nog een keer, dan heb je in ieder geval alles gedaan wat je kon he succes meis! zooo.. vandaag lekker geshopt voor mezelf.. niet zo veel hoor.. nieuwe laarzen, nieuwe sjaal en wat spullen voor de beeb..
@Lauw: Bedankt voor je reactie! Ik moet dinsdag progesteron prikken en dan weet ik inderdaad of ik een eisprong heb gehad. Even afwachten dus nog.. Ja, we hebben heel goed geklust en misschien vanavond nog een keer voor de zekerheid. Daar kan het in ieder geval niet aan liggen!
Heey Meiden, Hier kom ik weer eens even aanwaaien.. Met mij gaat alles goed hoor; bedankt seppie dat je er even naar vroeg.. Ben erg druk geweest de afgelopen week, dus weinig op internet gezeten..haha.. Heb alles weer eventjes bijgelezen, jeetje wat hebben jullie weer veel gekletst..hihi.. @ Seppie: Ik ben jaloers....had ook wel naar Eros Ramazotti gewild..Is vast een onwijs leuke avond geweest! Super zeg dat je kleintje nu 2 dagen verder is dan jullie verwacht hadden. @ Lauw, wat lees ik nu?? Toch ongi geworden...vervelend hoor meid! Weet hoe het voelt ;>)) Had ook een hele mooie templijst tot de laatste dag..grrr...maar ben nu weer volop bezig voor de aankomende ronde..haha..hopelijk hebben we deze maand meer geluk! @ Zethu, hoe gaat het nu met je?? Is de pijn nog een beetje te houden? @ Tummeltje, wat een mooie echofoto hoor..ene, het is zo 8 december meid, kan je je kleine uk weer bekijken..Is echt prachtig om te zien en ik denk ook dat het een jongetje word ;>)) @ Moon, hoe is meid?? Weet je inmiddels al meer over het vruchtwater en of het een suikerkindje is? Hoop het niet voor je, heb bij onze kleine meid ook last van suiker gehad, ze groeien dan ineens heel erg hard en dat is ook niet goed. Mooie buikfoto hoor! Hier temp vanmorgen weer 36,8, schommelt weer flink, maar dat ben ik inmiddels wel weer gewend ;>) Ook dit keer geen last van de clomid gehad gelukkig, ben alleen een beetje moe, maar dat kan allerlei oorzaken hebben..
@ tum Jij bent trouwens ook nog best jong Zijn jullie getrouwd? ( heel niet nieuwsgierig *schaam* ) @ leonie I don't know.. ik had elke keer fm en zelden bloed prikken. Sorry had het wel op hyves gezet. De kleine man is een flinke baby en was veelste veel vruchtwater maar ja dat wisten we al. Baarmoeder is al bijna boven aan dus veelste groot voor de duur van de zwangerschap. Baarmoedermond zat nog netjes dicht en was nog mooi lang. Dus dat was wel fijn om te weten. Nu is het afwachten en aan de bel trekken als het niet goed gaat. Hoef pas over 2 weken terug. Ben net alleen naar de action geweest met m'n mams en had wel de hele tijd harde buiken Hoop toch dat het nog een beetje rustig blijft voorlopig.
@ nbroen: het gaat wel weer hier. Heb gelukkig veel minder last van mijn rug. De pijn gaat niet meer door de pijnstillers heen. Vanmorgen weer naar de fysio geweest. Zat nog een beetje vast, dus dat heeft hij losgemasseerd. Dat het nog vast zat kan ook komen door dat ik zo'n kut-weekend heb gehad. Dus we kijken hoe het volgende week is.
Heeey meiden! @nbroen; in de wachtweken voor je ei weer, spannend!! @ moon; ohh staat het ook op hyves.. niet gezien dan.. maar hoop dat de kleine zo lang mogelijk blijft zitten! En ik ben vrij jong ja haha zeggen ze Wij zijn niet getrouwd
@ tummie: ze heeft een blog geschreven, en ik heb de gewoonte om iedere dag te kijken wie van mijn vrienden een nieuwe blog heeft.
@ zethu Lekker dat de pijn niet meer door de pijnstillers heen komt. Gebruik je gewoon paracetamol? Ik mag niks anders maar helpt hier echt niks. @ tum Hihi ik was ook zo jong hoor Hier in het dorp vrij normaal maar toen ik in wkz kwam vonden ze het toch wel vreemd zo'n jong meisje Maar ja de ene is er eerder aan toe dan de ander. En m'n mannetje is ook 7 jaar ouder.
Ja zeker spannend weer, en nu maar hopen dat er eentje komt! En dat we ditmaal een voltreffer hebben.. Ik tel de dagen alweer af @ moon; ohh staat het ook op hyves.. niet gezien dan.. maar hoop dat de kleine zo lang mogelijk blijft zitten! En ik ben vrij jong ja haha zeggen ze Wij zijn niet getrouwd