Temperatuurkaartjes PCOS

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door tummetje, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mendiey

mendiey Actief lid

18 jan 2009
    158
    13
    18
    Bedankt voor je reactie,
    Nu snap ik het een beetje

Nee nog niet 10juni moet ik terug komen dan krijgt me vriend als het goed is een zaadonderzoek,en dan zou ik misschien de medicijnen krijgen maar ze doen een beetje moeilijk omdat ik nog jong ben

2. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Aha.. 10 juni pas.. is nog een eindje weg... jammer dat ze zo moeilijk doen.. maakt de situatie alleen maar pijnlijker :(

en heel apart.. ik was 19 toen wij naar de gyn gingen, ook voor pcos.. maar ik ben gewoon geholpen :s

3. mendiey

mendiey Actief lid

18 jan 2009
    158
    13
    18
    Ja ik word ook wel geholpen,
    Maar ze willen het heel rustig aan doen en voor pco willen ze me wel helpen maar voor de kinderwens eigenlijk nog niet.maar nu gaan ze het heel rustig aan doen beetje vaag allemaal

jaa misschien vinden 19 net goed ofzo ik weet het niet. hoe oud ben je nu ben je wel al aan de medicijnen? gaat het goed ofniet

4. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Lastig.. hoop dat ze nog veranderen van mening.. Hoe lang zijn jullie al bezig?

Ik ben nog steeds 19, volgende maand word ik 20. Ben al bezig met de tweede ronde clomid, eerste ronde van 50mg sloeg niet aan, en de tweede van 100mg wel.. heb 5 dagen geleden een eisprong gehad, en zit nu op het wachtbankje.. dus ben benieuwd ;)

5. mendiey

mendiey Actief lid

18 jan 2009
    158
    13
    18
    Ohh echt nou dat is goed nieuws toch,:) ben benieuwd hoop het voor je
    We zijn nu ong ander half jaar `bezig` en jullie

Nou succes meid!

6. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    hey tummy,

je kaartje ziet er nog steeds prima uit. heb je al symptomen??

temp jij ook onder je tong? ikke wel, vandaar dat ze iets lager liggen dan van diegene die in dr * tempen.

@ mendiey; jij ook heel veel succes 10 juni. hopelijk krijg je idd je medicijnen om een eisprong op te wekken.

groeten,
    september

7. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Mendiey, wat stom dat ze zo vaag doen daar.. Je bent 18 dan moeten ze je toch gewoon helpen grr..

8. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @ september; hahaha ik temp in mn * , zoals jij het zegt haha :D

Heb al aardig wat 'lasten' hoor, slaap slecht, mn borsten doen ontzettend pijn, veel blauwe aders lopen erover heen en pfff ben zo ongeduldig :p

en hoe gaat ie bij jou? ook al klachtjes?

9. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    @ tummetje; hihi.. ik vind dat maar een gedoe, mijn ventje ligt dan nog naast me als het temptijd is, en doe het dan toch liever zo. haha

ik heb ook wel wat dingetjes.. maar ik vraag me af of het is wat het is of wat ik hoop.. ik ben er best wel mee bezig, en zeker nu, die dagen na je ei zijn echt killin' ..

Heb gevoelige (.) (.), af en toe wat krampjes die wat lager zitten dan normaal en ook een aantal zichtbare aders maar die had ik vorige maand ook.. spannend he..
    ik zie dat je morgen je uitslag van het bloedtrekken krijg! waar hebben ze dat precies voor nodig die waarde??

greetings,
    S.

10. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Haha, ik doe het onder de dekens als mn vriend het bed uit is.. vind het ook geen porum hoor ;)

Al wat klachtjes dus.. spannend.. wanneer ga je testen?

Uhm.. progesteron zorgt ervoor dat je baarmoederslijmvlies wat gunstiger wordt voor een eventueel bevrucht eitje. Zodat het kan innestelen :)
    Denk niet dat ze er morgen zijn.. denk dat de poli dicht is.. maar dat weten we snel genoeg ;)

11. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    hmm .. wanneer ik ga testen.. dat weet ik eigenlijk nog niet.. ik denk dat ik als ik echt 3 dagen overtijd ben ofzo. ik heb al zo vaak een negatieve test in mijn handen gehad als ik dacht " ja, dit is het, ik weet het zeker" dat ik echt wil wachten tot een paar dagen overtijd. Ik moet wel zeggen dat ik vandaag voor het eerst een klein beetje rose op mijn wc papiertje had, dat heb ik anders nooit... dus wie weet pak ik over 3 dagen wel een test.. En jij??

ow owkee dus daar is het voor. wel goed dat ze dat monitoren, dat doen ze bij mij niet. ze hebben 2 keer bloed afgenomen en pas de 2e keer gezien dat ik pco heb. en heb je de uitslag al, of waren ze dicht.

12. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heb de uitslag hoor.. progesteron was 37, ze waren gewoon open.. vaag.. haha

heb nog nooit echt roze op mn papiertje gehad.. misschien komt dat nog hoor.. maar heb echt geen idee!

Waar ik net wel last van had.. was een natte bh, 1 borst lekt.. komt toch redelijk wat wit spul uit.. echt eng gewoon haha

13. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    Hey Tummetje,

Hmm.. weet ook niet of het een "hoge" of " normale" status is. Jij?

Ik weet inmiddels dat het een voorbode is geweest dat rose, want ben vandaag ongi geworden. Wel jammer, maar ben ook wel blij dat mijn lichaampje werkt zonder enige ondersteuning van medicijnen.

Dat van die lekkende borsten heb ik in veel mindere mate! volgens mijn gyn komt het door de hormoonspiegel van het pco. niets om je zorgen over te maken, maar dat je echt een natte plek hebt is toch wel vreemd! wie weet, tummetje... het ziet er allemaal goed uit voor je. heb je verder geen last van je borsten? (donkere tepels, schijven onder je tepels) owja je had wat aderen zichtbaar he? nou spannend hoor!!! ik duim voor je! nog 5 dagen en dan weet je hopelijk meer.

xx

14. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heey!

balen van je ongi joh! was zo'n mooi kaartje :(

Hele raar.. lekkende borsten was maar 1 dag.. voor de rest doen ze ontzettend pijn, voelen erg beurs aan, en slapen is een crime.. En idd veel aderen, mn tepelhof is groter en ik heb allemaal bultjes rond mn tepels.. volgens mn vriend zijn ze ronder.. niet echt groter, maar ronder.. beetje moeilijk om uit te leggen haha
    Voor de rest valt het mee hoor, ben erg moe en heb sinds 2 dagen last van krampjes en steekjes rond mn doos en liezen ;)
    we zien het wel hihi

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Hee dames, wat ik me al een tijdje afvraag: hoe kom je aan de link van je tempkaartje? Ik weet het niet :(

16. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @September: balen zeg... veel succes de volgende ronde.

@Tummetje: spannend... ik duim voor je..

@Zethu: in de linker kolom op "sharing " en dan "RSS Feed" klikken. dan krijg je een code (de bovenste) die je kunt knippen plakken in je profiel. succes

17. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Volgens mij heb ik hem! http://www.fertilityfriend.com/home/25b7c1

Tnx Lauw!

Hij geeft bij mij sinds gisteren namelijk een stippellijn aan, maar denk dat hij in de war is hihi

edit:Oops, had de temp van vandaag niet ingevuld en nu geeft ie weer geen stippellijn :)

18. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Ja Zethu,
    hij doet het...
    pfff.... wat een lang kaartje.... waar blijven die :evil: :evil: nou??
    Zijn ze al in aantocht???

19. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ lauw: Is idd een lang kaartje. Enorm kenmerkend voor PCOS volgens mij. Ik merk er nog niets van of de :evil: :evil: in aantocht zijn. Ik ga er gewoon vanuit dat ik niet meer ongi wordt voor ik naar de gyn moet. En dat is morgen over 4 weken.

20. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ohh zethu wat een lang rot kaartje.. ik heb er 1 die zo lang is :( geen pretje

@ hier; mijn tempgaat mooi omhoog.. maar ik mis nog iets van een innestelingsdip :D

Deel Deze Pagina