Temperatuurkaartjes PCOS

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door tummetje, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Geen idee wat dat kan zijn. Mss een tussentijdse bloeding? Ik roep maar wat hoor.

2. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    fijn lauw dat het meeviel! nu de wachtweekies in! spannend weer, he.

ik heb werkelijk geen idee wat dat kan zijn, die bloedinkjes. heb je al iets gegoogeld?? als je je maar niet druk maakt hoor meissie, ik heb niet het idee dat het heel ernstig is.. jij??

Ik heb vandaag een superecho gehad. de beeb bewoog een beetje. ben wel weer 2 daagies verdergezet in mijn uitgerekende datum omdat ze vond dat ze nu een betere termijnbepaling kon doen. dus ik moet mijn banner nog ff aanpassen zo..

3. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    mmm, 2 daagjes erbij gesnoept, hihi. altijd meegenomen!

4. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    nou helaas moet ik ze weer terug naar waar ik vandaan kwam. maar het klopt nu wel. de beeb was nl 24 mm (2,4 cm) en dat komt overeen met 9w2d. prima ik vind de dagen niet zo belangrijk.
    ze zei ook al dat als we met weken verschil zitten dat er dan een probleem is.

x

5. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ seppie: nee.. ik denk zeker niet dat het iets ergs is hoor.. ik ga er helemaal voor morgen..
    maar wat fijn dat je echo goed was.. en hij/zij beweegt zelf al wat.. helemaal top.. en ach ja.. 2 dagen meer of minder... maakt niet uit..
    meestal komt ie toch niet op de uitgerekende datum...

@ zethu: tja.. en tussentijdse bloeding.. het zou misschien kunnen.. ach ja.. we zien wel.. mijn temp is in ieder geval mooi stabiel.. dus het klimaat is optimaal.. hihi..

6. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    fijn dat de echo goed was seppie!!!

mijn eerste echo liep de beeb precies goed, en de 2de liep ie 4 dagen voor.. dus tja.. komt echt wel goed hoor.. die paar dagen :)

7. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ lauw: dan hoop ik dat je geen last krijgt van een klimaatverandering ;)

8. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    hey meiden..
    Vandaag is het zover.. spannend..
    heb nu wat steken in mijn rechterzij.. dus ik denk dat ze op springen staan.. :)

9. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    spring ei, spring!! sta open voor alle mooie visjes die voorbij komen en je bezwemmen!!!

*hihi*

x

10. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    whoohooo spannend lauw!!! :D

11. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Hey meiden,
    ben er weer.. IUI is helemaal goed gegaan...
    er waren 19 miljoen zwemmertjes..
    Het inspuiten voelde ik bijna niets van.
    en daarna mooi nog even 10 min mogen blijven liggen..

dus nu is het wachten begonnen.. whaaa... was het maar 2 weken verder...

12. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    fijn dat alles goed is gegaan.. sooo wow! negentienmiljoen... pfhoejj!! maar goed dat ze zo klein zijn *hihi*

las btw laatst nog een artikel dat idd uit onderzoek is gebleken dat na IUI 10 min blijven liggen meer kans van slagen is dan wanneer je gelijk zou opstaan.

vreselijk he die wachtweken, hopelijk is het deze ronde raak! lauw ik duim deze 2 weken weer met je mee, hoor. vind het ook wel weer heeeeeeel spannend voor je.

x

13. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ohhh wat super spannend Lauw!!!! Ik duim echt voor jullie deze ronde!!!!

14. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Lief dat jullie voor me duimen...
    Moet eerlijk zeggen ik duim ook hard voor mezelf hihi..
    deze ronde MOET het gewoon raak zijn.. dan hebben we wel lang genoeg gewacht...

15. @ Lauw: Wat spannend zeg! En super dat het goed is gegaan!

Ik wacht met spanning af tot maandag. Aan m'n kaartje te zien heb ik wel een eisprong gehad, maar uitslag van progesteron krijg ik dinsdag. Ik zou al heel blij zijn als ik eindelijk een keer een eisprong gehad zou hebben. Dan zou ik maandag ongesteld moeten worden, of... ik ga er maar vanuit dat ik ongesteld wordt!

16. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    IK duim voor je Leonie dat het niet zo is!

hoe is het met je tummie?? nog veel last van misselijkheid ed?? kon je nou nog naar die voorstelling met je moeder?

x

17. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Voor september even gekopieerd: Heey meiden, ik vond in mn portemonnee nog 2 kortingspassen voor de prenatal. Het gaat om 15% korting op de prenatal positiemodecollectie, geldig tot eind november. Aangezien ik net voorzien ben van nieuwe kleding heb ik ze niet meer nodig.. dus gegadigden, pb me even met je adres

Ben nog naar de voorstelling geweest hoor! Eten ging wat moeizamer, maar we hebben een super avond gehad!!

18. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    hey meis! thanks voor dde kopie :D

fijn dat je nog kon gaan en dat je het naar je zin hebt gehad!

vwb die kortingsbonnen, die heb ik nogniet nodig en denk ook niet dat ik voor eind november een dikke tummie krijg.
    pas nog gewoon mijn broeken ed. hoop wel dat hier snel verandering in komt. lijkt me heerlijk met zo'n buikie te pronken.

19. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Leonie: het wordt spannend... ik duim voor je..

@ all: ik heb volgens mijn temp geen eisprong gehad... zouden we dus te vroeg zijn geweest??? even afwachten wat mijn temp morgen doet...

20. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    jeeeeej:p
    FF zegt dat ik een eisprong heb gehad. Ik hoop dat dat zo blijft;) als het zo is heb ik ook op tijd geklust.
    Ben benieuwd
    groetjes flubjuh

Deel Deze Pagina