spannend flubjuh, die wachtweken zijn ook echt killin' succes. lauw, maak je geen zorgen, hoor. het overleeft toch zo'n 3 a 4 daagies toch?? en konden ze op de echo nog niets zien van een naderende eisprong oid??
@ Flubjuh: ja.. dat lijkt op een eitje.. spannend... vruchtbaar slijm en een stijging van je temp... hoewel ik vind dat die erg veel schommelde van te voren.. ben je ziek geweest?? In ieder geval veel succes met de wachtweken.. @ Seppie: jaaaahhhh mijn ei is geweest.... spannend... Maar ze hebben dinsdag voor het laatst een echo gedaan.. net voor IUI willen ze dat niet doen omdat het glijmiddel het goede klimaat evt zou kunnen verstoren... Maar.. vrijdag ontzettende steken (lees ovupijn) in rechter kant gehad en zaterdag ontzettende steken (lees ovupijn) in linker kant gehad... zou het kunne dat er 2 eitjes springen ruim 24 uur na elkaar???
@ Lauw: Volgens mij kan dat wel hoor, dat er 2 eitjes vlak na elkaar springen. Spannend! Hier temp. nog steeds hoog. Ik mag morgen testen.. maar durf het ook eigenlijk niet, omdat ik de laatste keer dat ik een eisprong heb gehad (in januari 09) ook 4 dagen voor NOD positief testte en op NOD was hij nog maar heeel vaag en de dag erna werd ik ongesteld. Als morgen m'n temp. nog hoog is ga ik morgenochtend testen..... pff....zo eng!
Spannend Leonie, je temp is nog wel mooi hoog.. tja.. het is moeilijk om te wachten, maar je kunt ervoor kiezen om nog enkele dagen te wachten met testen, dan heb je meer zekerheid.. (hihi ik zou het ook niet kunnen hoor).. succes ermee..
@ Lauw; Nee ben niet ziek geweest maar die periode van de schommelingen heb ik niet echt op tijd getempt. Normaal temp ik half 9 precies maar ik had een paar afspraken en mijn dochtertje werd eerder + vaker wakker Hoop het echt want als het zo was , heb ik toch uit mezelf een eisprong. Maar ik zal het wel zien als ik weer ongi word (Of niet).
@ Flubjuh: dat verklaart wel de temperatuurschommelingen. Hoe was je temp vanmorgen??? pfff... ik ben echt te ongeduldig... vind het zo moeilijk om te wachten... hihi dat verklaard waarschijnlijk ook dat ik niet van dit forum af te slaan ben..
@lauw; Ik denk dat ik te vroeg had gejuichd ,Helaas. Ik ben pas begonnen met temperaturen voordat ik ongi werd en toen lag mijn temp rond de 36.8-36.9. Dus ik denk dat ik echt moet wachten tot dat het zo hoog word. Maar het duurt wel lang Zit nu al op Cd 24. Het word vast een heel lang tempkaartje als ik naar mijn vorige cyclus kijk. Maar ik hou wel de hoop erin! Groetjes flubjuh
zethu gefeliciteerd met je gesprek! spannend hoor! lauw, hihi ongeduld is ook een vervelend iets he! de tijd gaat er langzaam door en je wordt er een beetje zenuwlappig van. hihi.. we slepen we er wel doorheen hoor! volhouden meis. wat is nou een paar dagen op een heel leven ... (tja.. als je het niet hoeft te wachten.. niet zo veel..) x
Meiden, las net van Moon dat ze opgenomen is voor zeker een week. Haar suikers moeten beter worden en het vruchtwater moet afnemen. Ze hopen dat ze de 28 weken gaan halen. @lauw; een eitje gespot!!! nu wachten he @zethu; whoohooo succes joh!!! @seppie; hoe is het met jou? al 10 weken he!!! whoohoo! Vandaag hier de inbouwkast uit de babykamer gesloopt, en nu hebben we echt een kamertje en geen hoekig doolhof En om de mexicaanse griepprik geweest, heb alleen een kleine blauwe plek. Ik stond te wachten tot ik die prik kreeg (was ook in gesprek met iemand anders), zegt die man; je mag gaan. Ik; ja en de prik dan? Hij; heb je al gehad. Haha heb echt niks gevoeld, stelde helemaal niks voor En ben daarna bij de supermarkt in elkaar gezakt Werd ineens duizelig en toen was ik weg Gelukkig werkt mn schoonzus daar, dus die heeft voor me gezorgd.. maar dit vind ik wel eng
@ Zethu: geweldig.. een sollicitatie gesprek... wat voor een bedrijf... @ Seppie: ja.. de dagen kruipen voorbij.. lijkt nu nog erger dan andere keren.. @ Tummetje: fijn dat de prik zelf is meegevallen.. maar dat je erna in elkaar zakte is minder... maar het kan toch wel.. misschien toch wat spanningen of een reactie op de spuit... Maar waarschijnlijk is dat eenmalig.. @ Moon in het zieknehuis: pfff.. dat klinkt niet echt lekker.. Ik hoop dat je kleintje nog maar even blijft zitten..
lauw, hihi nog een weekie en dan heb je hopelijk een positieve test in handen!!!! (owja en nog 2 daagies.. maar die zou ik niet kunnen wachten.. hihi) @moon en beebje.. hou jullie sterk! en beebje blijft aub nog even zitten.. das goed voor je.. tum. wat is dat nouw? in elkaar zakken? owjeetje...gaathet nu weer oke? was het mss de spanning?? maar goed dat het geen pijn deed. ik ben er nog niet over uit wat ik nou ga doen.. moet me er maar wer even in verdiepen.. ik heb iig tot half januari en dan moet ik een beslissing gemaakt hebben. x
Denk niet dat het door de prik kwam hoor, tussen de prik en de supermarkt zat 4 uur, en in die tussentijd heb ik geslapen. Ik ging toen koken, en was een sausje vergeten, dus ben er nog even snel om gegaan. En toen gebeurde het :s Heb eerder het idee dat het aan mn bloeddruk ligt, die is al aan de lage kant, en inje tweede trimester gaat ie wat meer dalen, dus denk dat ik daar last van heb :S Zal het volgende week wel even na laten kijken.. want hier wordt ik niet heppie P) van..
owow haast en spoed.. neej logisch dat je hier niet om staat te springen, moet je inderdaad goed in de gaten laten houden, hoor. hey tum ff een andere vraag, ik ben nu in mijn 11e week en ik heb zo af en toe wat minder last van mijn borstjes en voel niet telkens meer die steken van het oprekken vd baarmoeder.. had jij dat ook dat het af en toe ff wegwas?? x
Jup, je borsten gaan geen pijn meer doen, en dat oprekken van je baarmoeder komt in de 14e week keihard terug.. kan het nu weten
Dames, bedankt voor de felicitaties. Het is op het hematologisch lab in het Maastrichtse academische ziekenhuis. Precies de richting van mijn studie en mijn bijscholing jaren terug. Dus ik hoop zo dat ik aangenomen wordt. Het is een hele leuke baan, en ook nog eens het gedeelte waar ik de meeste interresse in had (bloedstolling) @ tummetje: dat is niet goed dat je neer bent gegaan zeg. Hoe gaat het nu? Last van je arm? Toen ik vorige week ging heb ik op de dag zelf geen last gehad. De dag erna had ik last van mijn arm En de dag daarna voelde ik me absoluut niet lekker. Maar dat heb ik altijd... @ moon: niet leuk dat je opgenomen moet worden. Je leest dit waarschijnlijk pas als je weer thuis bent...
Nu geen last meer, ziet er nog wel blauw uit.. maar dat trekt wel weer bij hoop ik. Voel me ook gewoon normaal hoor, niet echt het idee dat ik ziek ga worden. Dus dan werkt die rotzooi he Hoe issie verder met jou, zethu?
Gaat verder goed met me. Gister eerste dagje op het vrijwilligerswerk gehad. Was heel vermoeiend, maar wel leuk. Dat is ook de reden dat ik gister niet online ben geweest hier. Toen ik eindelijk tijd ervoor had lag zp eruit...
@ Zethu: Dat klinkt als een hele leuke Job... ik hoop dat je aangenomen wordt.. wat voor een vrijwilligers werk doe je?? hihi dan ben je natuurlijk wel moe, maar voldaan... @ Tummetje: fijn dat het nu beter met je gaat... maar doe het toch rustig aan, hè meis... @ Seppie: vaak hoor je dat zwangeren in het 2e trimester minder klachten hebben.. dus ik hoop dat je vanaf nu mag gaan genieten van je wondertje.. @ Hier: nog steeds wachten bleg... gisteren een enorme huilbui.. gelukkig heeft mannetje mij kunnen troosten.. wel raar.. echt van het ene op het andere moment..
Begin van dit jaar is hier een nieuw gebouw voor het ziekenhuis in gebruik genomen. En daar wijzen de vrijwilligers de mensen de weg waar ze heen moeten. Mensen die slecht ter been zijn worden zelfs met een golkarretje naar de plek van bestemming gebracht. en dat is het vrijwilligerswerk wat ik doe Nog een weekje wachten Lauw...