@ Tummetje, wat lees ik nu?? Ben je onderuit gegaan?? Niet meer doen hoor ;>)) Heb het ook gehad tijdens de zwangerschap van onze kleine meid, meer dan eens..haha.hihi..vooral op het laatst kreeg ik er meer last van. Wel vervelend hoor.. @ Moon; oooooooooooooooooooh NEE, opgenomen... Hoop dat ze je suiker onder controle kunnen houden en dat je vruchtwater niet meer gaat worden..Ik denk aan je meid en ga bidden, duimen enz..dat je kleintje nog even lekker binnen blijft zitten. @ Lauw, meid spannend hoor...nog eventjes en je weet of je zwanger bent....hoop dat je tempje mooi hoog blijft @ Sethu, Super...een sollicitatiegesprek....je kan niet wachten zeker; of wel?? @ All die ik niet genoemd heb, sorrry, heb een hele tijd niet ecjt op internet gezeten..erg druk geweest met mijn werk en mijn therapieen, heb alles even vluchtig doorgelezen... Hier gaat mijn temp nog steeds als golfjes uit de zee heen en weer ;>(( Heb contact gehad met de gynacoloog omdat ik steeds erg buikpijn heb onderin. Ook was mijn vorige ongi erg raar, erge krampen in mijn buik tot ruim een week erna en klonters..nu af en toe flinke steken rechts onderin... Ik moet mijn temp in de gaten houden en bij koorts moet ik gelijk komen. Ook heb ik dinsdag een afspraak staan bij hem, dan gaat ie alles even nakijken en verder kijken wat we gaan doen..
ik vind het wel sneu voor op mijn vrijwilligerswerk mocht ik aangenomen worden. Ben nog maar net begonnen daar. Maar aan de andere kant, als ik hier aangenomen wordt ga ik er zo op vooruit! En die 2 weekjes zijn ook zo voorbij.
@ nbroen: ja je temp schommelt erg veel.. Maar heb jij ook follikel metingen?? @ Zethu: Het lijkt me erg leuk vrijwilligers werk.. maar natuurlijk is een echt baan veel beter.. Ik hoop dat je wordt aangenomen.. @ Einneh: ow ow.. wat een mooi kaartje!!... wanneer ga je testen?? erg spannend... ik duim voor je.
Een echte baan is zeker beter. maar met dat vrijwilligerswerk ben ik iig al vast bezig om een ritme op te bouwen. Dat is toch wel fijn.
@ Zethu: inderdaad een beetje ritme krijgen is wel goed hoor.. Hoeveel dagen in de week doe je dit.. en hoeveel dagen in de week is dadelijk de baan?? De 1e week zit erop... spannend hoor.. heb vanmorgen een flinke tempdaling in mijn kaartje... misschien wel een innestellingsdip?? Ik wil jullie alvast vertellen dat onze computer kuren heeft.. mijn mannetje gaat hem vanavond weg brengen.. dus misschien zijn we hem dan een hele poos kwijt.. maar ik zal jullie toch een beetje op de hoogte proberen te houden via andere computers (ouders/werk)
Gelijk heb je meid...je moet nu eerst aan jezelf denken en als je er zoveel op vooruit gaat, ben je gek als je het niet doet. Je zou altijd later nog eens kunnen kijken of je ergens vrijwilligerswerk erbij kunt gaan doen..
Hoi Lauw, heb ik toen wel bij onze kleine meid gehad, maar nu niet meer..waarschijnlijk gaat ie hier dinsdag wel weer naar kijken, want dan moet ik langs komen omdat ik steeds zulke steken in mijn buik heb en mijn temp zo schommelt..al is ie de laatste dagen wel redelijk stabiel weer..geen touw aan vast te knopen... @ Zethu: Het lijkt me erg leuk vrijwilligers werk.. maar natuurlijk is een echt baan veel beter.. Ik hoop dat je wordt aangenomen.. @ Einneh: ow ow.. wat een mooi kaartje!!... wanneer ga je testen?? erg spannend... ik duim voor je.
Hopelijk is ie snel gemaakt, want we kunnen niet zonder je hoor Ja zou best wel eens een innestelingsdipje kunnen zijn....spannend!!
Hey dames! ff een vraagje: in mijn tempkaartje komt onderin bij stats een 5 te staan wat betekend dat?
Volgens mij telt FF dan af wanneer je kunt gaan testen... (hij houd het veilig, een aantal dagen NOD). Succes morgen met testen... Ik duim voor je.. Het is wel een mooi kaartje... spannend
dank je voor je antwoord! dan rekent FF 5 dagen na NOD testen.... nou ja ik test lekker morgen heb al lang genoeg gewacht
ieieie ik zie allemaal spannende kaartjes! van lauw en Ennieh.. en Nbroen een spannende afspraak bij de gyn. ben benieuwd wat ze vinden.. Zethu kan je dat vrijwilligerswerk niet aanhouden voor een paar uurtjes per week ofzo naas je gewone baan? of wordt dat teveel? kan ik me ook iets bij voorstellen. spannend allemaal hoor. ik heb dinsdag weer een echo, en maak je na tum dr antwoord iets minder zorgen (thanks nog, girl!) heb momenteel minder klachtjes, das lekker natuurlijk maar wel als ik weet dat het allemaal goed gaat. @moon en beebje... hopelijk gaat alles nog goed, en blijft die kleine warm en veilig bij mamma zitten.. nog heel even.. x
Spannend hoor...dinsdag weer een echo..kan je eindelijk je kleine wurm weer life zien....hihi.. Ja, voor mij dinsdag ook even spannend!!
Ik had gister wel al antwoord willen geven op jullie vragen, maar mijn internet vloog er uit En kon pas na het avondeten weer op internet komen (storing in wijkcentrale) En toen had ik geen tijd meer om op zp te komen Dus nu alsnog mijn antwoorden @ Lauw: het vrijwilligerswerk is nu 1 ochtend. Binnenkort komt er nog een ochtend op de eerste hulp bij. De baan waar ik voor ga solliciteren is fulltime (36 uur), dus daar ga ik nog een hele kluif aan krijgen. Maar ik wil zo graag weer terug dat vak in he... Gelukkig zit je eerste week er al weer op zeg. Nog maar een week wachten! @ nbroen: Met de baan waar ik nu mijn sollicitatie voor heb zal ik er helaas geen vrijwilligerswerk bij kunnen doen, omdat dat fulltime is. Maar mss dat ik op z'n tijd toch parttime kan gaan werken en dan het vrijwilligerswerk weer gaan oppakken. We zien wel. @ september: tja, fulltime werken is eigenlijk al te veel voor me. Dus ik kan dat vrijwilligerswerk er niet bij blijven doen helaas. Spannend dat je dinsdag weer een echo hebt. @ moon: Ik hoop zo voor je dat je snel toch thuis kan gaan uitrusten ipv in het zkh!
AAAAAaaaaaHHHHhhhhhh Einneh, wat zie ik nu??? super joh... gefeliciteerd.... Dringt het al een beetje door bij jou??? @ Sepie: spannend hoor.. dinsdag echo... ik duim voor je dat alles goed is en dat je je beebje mooi mag zien bewegen.. @ Zethu: Jaahhh Fultime is denk ik wel veel voor je om te beginnen... maar het is echt een leuke job.. dus inderdaad gewoon voor gaan... Maar is het niet mogelijk om 32 uur te gaan werken... (ach ja kun je het nog altijd over hebben als jij het bent geworden..) @ Moon: Ik hoop zo dat het goed met jullie 2 gaat... ik duim voor je... Houd hem nog maar lekker een paar weekjes binnen... @ Computer: tja... de computer moet wel gemaakt worden.. maar we moeten bellen om hem thuis te laten ophalen.. dus dat zal volgende week een keertje worden... HIhi kan ik nog lekker met jullie kleppen.. @ tempkaartje: Yes, mijn temp is weer mooi omhoog... zou het dan toch echt een temp dip zijn volgens het boekje... spannend...