ow wat een goede en minder goede berichten zeg... allereerst gefeliciteerd Einneh! enne Lauw, dit is er idd een uit een boekje! wat een plaatje van een temp! nog een paar nachtjes slapen en dan psssssstttt over een testje heen piesen en een dikke vette 2e streep bekijken! hihi!! overmorgen wordt voor mij tum en nbroen spannend. wel weer leuk natuurlijk. ow zethu ik hoop echt voor je dat je aangenomen wordt, joh. lekker weer bezig.
@ lauw: we zien gewoon. Denk dat minder als 36 uur niet kan, want dan hadden ze dat wel neergezet. @ tummetje: dat bericht van de insuline-resistentie staat er al een aantal dagen op... @ seppie: ja, ik hoop ook aangenomen te worden. eindelijk weer terug in mijn eigen vakgebied, en het betaald heel goed!
@zethu; zag het die dag pas in haar WWW staan, dus dat lijkt me sterk @lauw; hoe gaat ie bij jou? @seppie; zenuwappig voor morgen?
**hoi kom even egoistisch doen.** BEN ZO ZENUWACHTIG VOOR MORGEN IEIEIE! Hoop dat alles nog goed, gezond en wel op zn plekkie zit! Jij ook veel succes weer he tum! helemaal leuk!! tot de volgende melding! xxx
@ Seppie: succes morgen... Ik heb er een erg goed gevoel over bij jou.... ik hoop dat mijn gevoel klopt.. Hier: alles rustig... vandaag alleen af en toe een brok in mijn keel gevoel... maar mijn temp is weer iets lager vandaag.... afwachten maar.... Was het maar zaterdag (droom,droom)
seppie en lauw, voor jullie morgen ook een spannende dag.. Ik hoop dat alles goed op z'n plekkie zit en dat jullie heerlijk gaan genieten van de mooie beelden van jullie kleine beebje..
ow lieve meiden heel erg bedankt! Ik ga er over 10 min heen en laat jullie wat weten zodra ik terugben! enne lauw. mooie temp dame! we houden m hoog ik blaas, duim en hoop me rot voor je!!! kus
@ seppie: heel veel succes dadelijk! @ lauw: ben heel benieuwd wat je temp gaat doen de komende dagen hoor!
update van Moon d'r hyves... (heb ff copy paste gedaan) Spreken ze over een infuus, laten zze het over aan de profs. Krijg je een lijn! schrok me dood, hij zit in mń boven arm. Als dat niet gelukt had had het via de lies of hals gemoeten. Dit is handiger omdat het weken kan blijven zitten. Morgen gaan ze ook beginnen met de longrijping. Internist wil nu voor de 30 weken gaan. Weken moet ik dus nog blijven.. kom waarschijnlijk pas na de bevalling thuis. Van hieruit: moon sterkte! (zal dat ook ff achterlaten als reactie, dames van het tempclupje op het forum...)
@ seppie: en en en....??? spannend.... hihi... blijf maar goed blazen voor mij... hoop dat mijn temp dan hoog blijft... dank je.. @ Zethu: Anders ik wel... ik hoop het beste. Jeetje, moon heeft het dus niet makkelijk... pfff... in het ziekenhuis blijven tot na de bevalling... Maar ja.. alles voor het goede doel... Hoop dat ze er nog lang mag blijven (en het kindje dus lang blijft zitten!!!) @ Temp: vanmorgen was hij weer netjes hoog... Heb de hele dag al een soort van vaag misselijk gevoel... spannend hoor
ow lauw wat een schitterende temp en een "leuke" bijwerking van het zwanger zijn, want deze x is het raak! ik voel t.. @echo, ik ben zooo verliefd. beebje bewoog heeel erg en er kon niet eens een fatsoenlijke echo-foto genomen worden. echt schitterend. had tranen in mijn ogen toen ik er naar zat te kijken.. het is gewoon een kindje.. ons kindje.. zo lief al.. ~zucht~ hoe is het bij jou gegaan tum? x
ow en zethu heeel erg bedankt dat je namens het pco clubje iets wilt achterlaten. ik doe nl niet aan Hyves en wil haar graag een hart onder de riem steken. kunnen we geen adresje achterhalen zodat we een kaartje sturen? of is dat gek.. x
Ik zou het wel willen proberen, maar ik heb de komende dagen heel weinig tijd. Morgen de hele dag vrijwilligerswerk (eerst het werk zelf, daarna bijeenkomst) Donderdag zou ik mss een gaatje kunnen creëren. Maar vrijdag is altijd druk (sporten, boodschappen) Zaterdag ben ik in Utrecht, zondag komt mijn moeder mss. maandag weer dingen van vrijwilligerswerk, sporten en reïntegratie.... En dan heb ik mss op dinsdag tijd, ligt eraan of het nieuwe project van het vrijwilligerswerk gelijk van start gaat of dat dat nog een week duurt.
Heeey meiden!! @lauw; je maakt het wel spannend hoor!!! @seppie; jeeeeeeeeej een goede echo!!!!! @zethu/moon; vind het zo sneu voor dr Gisteren de baby erkent, we zijn nog geen 30 seconden binnen geweest. Akte nakijken, krabbel zetten en doei. Haha, had vorige week alles al geregeld, dus was alleen een controle voor R. Vanochtend controle gehad in het ziekenhuis. Alles was weer goed! Ik ben nu overgedragen aan de verloskundige in het ziekenhuis ipv de gynaecoloog. Dus het was even spannend, want ik kende haar nog niet. Maar het is een vrouw van rond de 45-50 denk ik, en erg lief. Veel uitgelegd, redelijk lange echo gehad (voor wat we gewend waren bij de gyn dan), en het hartje geluisterd. Alles zag er goed uit, de kleine draaide steeds weg als we wilden kijken.. Moest mezelf wegen.. weer 2.4kg afgevallen.. maar ik schrok toen ik op de weegschaal ging staan!!! 220 gaf dat ding aan.. Dus ik schaamde me dood hahaha, zegt die vrouw.. oh ja.. hij staat op ponden (lbs) want ik had net een engelse vrouw als patient Dus ik schrok me dood van het gewicht Ja... verder niet veel nieuws.. net boodschappen gedaan en wat cadeautjes gehaald voor mn moeder.. en dat was het.. zo ff de hond uitlaten en dan ga ik even een tukkie doen...heerlijk zo'n vrije dag
@Seppie: wat fijn dat je echo goed was... hihi en nu al een beweeglijk beebje... Ik ben zo blij voor je... geniet ervan... ene... ik hoop dat je gelijk hebt.. @ Tummetje: Bij jou ook dus alles goed helemaal geweldig... hihi en nu heeft het beebje officieel een papa... goed zo... @ Zethu: Jij hebt inderdaad een drukke week... ach ja... hihi kun je al wennen aan een volle werkweek... Bedankt dat jij een lief berichtje voor moon hebt achter gelaten op Hyves... lief van je... pff moet dadelijk werken.. heb er helemaal geen zin in... Er zweeft maar 1 ding door mijn hoofd... en ik zou het liefst in bed gaan liggen, zeker met dit weer
hey meiden.... Ik kon me echt niet meer inhouden... dus toch getest vanmorgen... Ik weet het ik ben een beetje vroeg.... Het is 2 weken geleden dat ik de pregnyl heb gespoten (10.000 eh), dit was namelijk woensdag avond. Wat denken jullie, zou dit kunnen zijn van de pregnyl, of mag ik echt blij zijn?? hihi zei Lauw in een jubelstemming... Bekijk bijlage 31370