@ lauw, bedankt!! Hoe sta jij ervoor?? @ tummetje! wat een prachtkaartje! een innestelingsdipje is niet noodzakelijk, hoor! ik duim duim duim voor je!! @zethu, wat een gi-ga-gantisch lang kaartje, zeg. Jeetje! al contact gehad met een gyn? @all: op het moment bezig er minder mee bezig te zijn.. pfff ... wat een opgave is dat zeg. Groeten, September
@September: hier ben ik druk aan het klussen.... ik heb deze ronde voor de 2e keer clomid gebruikt. gisteren FM gehad, maar ze konden niets zien (mijn darm lag er voor), wel een positieve samenlevingstest gehad, betekend dat het eitje niet meer zo lang op zich laat wachten. Morgen nieuwe poging voor een FM. als het deze ronde niet raak is moet ik nog een HSG en dan gaan ze een kansberekening maken. afwachten dus zoals altijd. Maar jij bezig met er minder mee bezig te zijn.... altijd moeilijk... en het klinkt zo makkelijk. (succes ermee) @Zethu: Nog 4 weken.... in ieder geval schiet het wel al op... Ik hoop dat ze je snel kunnen helpen met iets. @Tummetje: o ja.. je kaartje blijft mooi... een innestellingsdip hoeft echt niet. Maar ja je weet het pas als je een test doen op je NOD... spannend.
@ tummetje: je irri he zo'n lang kaartje. En het lijkt dat het nog wel ff duurt. Zometeen maar ff de temp van vanmorgen noteren. @ september: zie mijn onderschrift. Moet afvallen van de gyn (omdat mijn cyclus dan zou normaliseren, niet dus....) En heb pas 2 juni een afspraak. Ik verwacht dat ik dan nog geen ongi heb. Ik weet niet of ik daarvoor kan bellen naar de gyn. @ lauw: ik hoop ook dat ze me snel kunnen helpen, want hier wordt ik echt niet goed van. Ik wil al 7 jaar kids. Al die tijd heb ik gewacht tot ik een partner had die wilde. En nu moet ik wachten tot mijn gyn wil. (mijn ex wilde geen kids. Schijnbaar niet met mij want de 2de is onderweg)
@ tummetje: hoop dat het de innesteldip is @ hier: oops moet nog de temp van gisteren en vandaag invullen. Doe ik dadelijk als ik alle topics heb doorgelopen
Hey meiden! @ Tummetje: hou je aub rustig meissie, er is nog niets aan de hand. je zit nog boven je basale temp. rustig aan... (wie weet is het hartstikke raak en dan is stress niet zo goed @ Lauw: hoe was de FM meeting? ben benieuwd! er is niets zo lastig als afwachten, he.. wat is HSG eigenlijk? @ Zethu: jeetje zeg, 2 juni. das ook laat zeg. Ik zou er zeker een belletje tegenaan gooien. het kan nooit goed zijn zo'n lange cyclus te hebben. Er zijn manieren om een ontrekkingsbloeding op te wekken (middels primolut en provera bijvoorbeeld) om zo een nepmenstruatie op gang te krijgen. Ik zeg niet dat dat DE manier is, ik ben natuurlijk geen gyn, maar wie weet.. wees in ieder geval nooit bang om over te komen als een zeur bij de gyn, die mensen zijn er om je te helpen en adviseren. Nou dat was het weer ff voor vandaag! hihi, ik moet zeggen dat ik toch wel nieuwsgierig ben naar hoe het met jullie gaat, dus zal heus nog wel dagelijks even gluren hier! Groeten, September
@september: nu konden ze mijn eitje wel goed vinden.. hij was dan ook super gegroeid. wel 27,3 mm (normaal springt deze bij 20-25 mm) dus hij kan elk moment springen. zo te voelen doet hij dat ook, heb nl. buikpijn. een HSG is een onderzoek waar ze contrast inspuiten om te controleren of de baarmoeder goed van vorm is en de eileiders goed doorgankelijk zijn. je hoort hier verschillende verhalen over, sommige zeggen dat het heel erg pijnlijk is.. maar ja.. afwachten maar.. @Tummetje: 1 lage temp wil nog niet zo veel zeggen... houd de moed erin!! succes. @september: jij succes met wachten tot je "klus"periode...
@Tummetje: zijn de toch langs gekomen.... balen zeg.... Maar nieuwe ronde nieuwe kansen... zullen we maar zeggen.
Ja helaas.. zag het direct aan mn temp hoor.. zo langzamer hand ga je, je lichaam wel kennen Volgende ronde dan maar he.. helaas
@ tummetje; balen zeg.. maar het goede nieuws is.. er is een eisprong geweest! Je cyclus is op gang te krijgen/houden en dat is natuurlijk ook wel fijn om te weten, toch? succes deze ronde! @ zethu; succes, meis. het blijft vervelend dat wachten.. en wachten.. @ lauw; wat een mooi ei!! jeetje, nu hopen dat ze lekker gaan samenleven die zwemmers en het ei! hou ons op de hoogte hoor van de krampjes en kriebeltjes ed... spannend hoor!! Hier is verder alles oke. Heb moeite met "de wens vergeten". Doe veel leuke dingen en geniet vollop van het leven, maar wil zooo graag een beebje... volgende week dinsdag en woensdag naar het ziekenhuis voor de intake voor het prikken, ben benieuwd. hopelijk gaan ze nog even gluren, en komen ze tot de ontdekking dat mijn lichaam het zelf ook wel kan, en mogen we het zelf nog even proberen.. Groeten, September
@ september: het blijft idd vervelend dat wachten. Ik had het gisteren met mijn psych nog over mijn cyclus. Zij zei dat het niet veel nut heeft met de gyn contact op te nemen (ze heeft zelf ook bij gyn gelopen jaren terug maar is onbegrijpbaar onvruchtbaar) Dus ik wacht nog maar 3,5 week af. Daar kom ik wel overheen.
@september: Ik denk dat mijn ei donderdag is gesprongen... aan mijn temp te zien. Ik had woensdag hele erge buikpijn.... maar vrijdag had ik weer pijn aan mijn rechter kant, leek ook wel op een eisprong!!?? maar ach... aan mijn temperatuur te zien is mijn eitje gesprongen, met een mooie dip ervoor... dus nu afwachten maar. @Zethu: ja 3,5 week wachten, het lijkt lang, maar dan kun je nog wel misschien nog net dat laatste beetje afvallen... is natuurlijk ook gunstig... succes ermee..
@ lauw: dat is zeker gunstig. Ik doe mijn best iig. Maar we zien wel. Ik wacht al 7 jaar op een baby. Dan zou je denken dat die 3,5 week een peuleschilletje moeten zijn. Alleen nu ik eindelijk een vriend heb die ook wil lijkt het zo lang te duren.
@ all; het ziet er naar uit dat we allemaal aan het wachten zijn, he. afspraak gyn, bevruchting van eitje, en weer een eitje... pfff.. tik tak, tik tak.. Alles succes met het wachten, hoor! Ik mag morgenmiddag naar de gyn voor mijn intake.. en dan krijg ik te horen of ik moet prikken of het nog even zonder mag doen. spannend! Tummetje.. waar ben je.. hoe is het meis? hoe is het vervolg nu je ongi bent geworden.? xxx September
@september: succes vanmiddag bij de gyn.... hou ons op de hoogte @Zethu: weer je weegdag gehad?? succes met wachten en natuurlijk afvallen... Hier is het inderdaad ook wachten... die 2 weken duren zooooo langggggg.... Ik had me voorgenomen minder op de site te komen... maar het lukt niet... Je blijft elke keer kijken, zoeken naar kwaaltjes... en rekenen wanneer je uitgeteld bent... dan bedenk ik meteen wanneer ik het ga vertellen... pfff... hoe kan een vrouw zichzelf gek maken.... !!!!
@ lauw: ja gisteren mijn weegdag gehad. Dikke kilo weer kwijt Wachtweken zijn idd vervelend. Ben blij dat ik daar nu nog geen last van heb
goed bezig... weer 1 kilo.... ga zo door... haha jij wacht gewoon heeeeel lang op 1 cyclus.. dat is ook stomvervelend...
ja dat is heel vervelend. maar ja. Op de sportschool kreeg ik vandaag trouwens heel goed nieuws. De weegschaal daar kan ik vergelijken met die van de gyn. Enne ik woog daar vandaag nog minder dan afgelopen maandag thuis!!!!! 8) \/