Heeey meiden!! Allemaal een leuke kerst gehad? @moon; ah joh, nog zo'n 2 weekjes toch? @seppie: aaah lekker op ski vakantie!! @moon; hahaha, gefeliciteerd meis!!! Leuke naam! Zag het op hyves staan net @sep: jaa..buik groeit hard ineens hoor. Zo zat ik 2 weken geleden te miepen dat ik met kerst alleen dik zou lijken, en nu zag ik er gewoon zwanger uit, zo leuk Hihi, bij jou gaat het buikje ook komen hoor! Gewoon van de beeb!
Nu ben ik toch wel benieuwd naar de naam van die knul van Moon... @ Seppie: hier eigenlijk vooral goed nieuws.. we hebben het met kerst tegen de broers en zussen verteld... allemaal enthousiast.. Misselijk ben ik wel.. maar over het algemeen is het zo dat als ik maar eet dat het gaat... verder moe , moe , moe.. pffff.. maar alles voor het goede doel.. Ben benieuwd naar jou buikfoto... ene je mannetje ziet het wel al... dus het zal echt van het beebje zijn... geniet ervan..
Hier bij mij gaat alles goed hoor.. Ben erg druk geweest, moest de afgelopen dagen veel werken...dus weinig tijd gehad om even achter mijn computer te kruipen...
@Moontje, Gefeliciteerd met je mooie mannetje hoor...Heb hem al even op hyves bewondert....wat een prachtige naam voor een prachtig mannetje..en nu lekker genieten van elkaar.... Heeft iedereen leuke feestdagen gehad?? Ik wel in ieder geval... Moest wel werken maar was erg gezellig saampies met mijn collega's en Clienten...
@ seppie: welkom terug! Fijne vakantie gehad? En ja, ik heb niet stilgezeten nee. Zit nu een weekje bij een vriendin van me in Friesland (tante Mars hier op zp) Maar moet zeggen dat ik Mr. Utrecht best wel mis. Ze is nu voor d'r 20-weken echo, dus kon ff aan de pc kruipen. @ moon: ik heb je op je hyves al gefeliciteerd, maar hier ook nogmaals... @ nbroen: fijn dat je nog niet zo veel kwaaltjes hebt.
Hallo, Hij heet Wessel. Is 2628gr en 45cm. Hij krijgt wel wat hulp met ademen z'n longetjes waren nog niet helemaal super ontwikkeld wat ook niet gek is natuurlijk. En ook mede door m'n diabetes. Verder doet hij het goed. Hij is helemaal stabiel. Had het totaal niet verwacht. Had 2 dagen steekjes en toen snachts drang dacht ontlasting. Waren 7 uur in het ziekenhuis en 11.15 is hij geboren. Britt was ook een hele snelle bevalling maar deze was nog sneller. Ben wel blij dat Mar me dwong het ziekenhuis te bellen anders was ik zo thuis bevallen denk ik.
moon wat een schitterend nieuws! gefeliciteerd met Wessel. hele mooie naam hoor! fijn dat het allemaal goed gaat met de kleine man. en met jou uiteraard ook! zijn jullie nu allebei thuis?? lekker aan het genieten van elkaar?? xxx
@ sep Nee hij mag pas rond de uitgerekende datum thuis komen. Hij is natuurlijk 2 maanden te vroeg. Ik ben wel thuis.
Ohh wat jammer dat ie nog niet mee mag, mja.. tis niet anders he Gaat alles wel goed? enne.. Iemand nog een badje + standaard + tummytub nodig? In de kleur turqoise, kan ook voor een meisje http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-aangeboden/182155-b-b-jou-thermobad-standaard-n-tummytub.html Zit met 2 complete badsets
ow wat jammer dat hij nog niet naar huus mag, maar idd wel begrijpelijk ook... ik dacht in mijn enthousiasme niet goed na, sorry... HOe vind Britt dr broertje? vind het echt zo leuk voor je moon, jij bent trouwens de eerste van ons clubje die bevallen is. nu tum, ik en dan lauw nog! wie weet volgt zethu snel met mr utrecht, hihi en Nbroen natuurlijk!
tum spullen zien er schitterend uit! die zullen wel snel aan een ander verkocht worden, hoor. Ik kan het eea van mijn schoonzus lenen/overnemen dus ik laat deze aanbieding aan mij voorbij gaan.
Hey meiden, ben zojuist naar de vk geweest en alles was weer toppie. alleen mn bloeddruk is iets aan de lage kant, maar niet om me zorgen te maken. kan af en toe een beetje duizelig worden met opstaan. nou, dat heb ik altijd wel haha. ben niet zo'n ochtendmens nl. x
Seppie: fijn dat alles goed is.. Lage bloeddruk kan af en toe lastig zijn... ook als je snel van je stoel opstaat kun je er last van hebben.. maar... alles voor het goede doel... Iedereen fijne jaarwisseling
@ moon: jammer dat hij nog een tijdje moet blijven. Maar is wel beter zo... @ seppie: Mr. Utrecht is een meerjarenplan. Moet hele kleine stapjes met hem nemen. Hij is er nog absoluut niet aan toe om een relatie te beginnen... Fijn dat alle goed was bij de vk! @ hier: Ik kom jullie een hele fijne jaarwisseling wensen! Ik heb er zo'n zin in.... Ik heb nu de meest geweldige oud & nieuw namelijk. Mr. Utrecht voelde zich zo rot omdat ik alleen zou zijn. Heeft gisteren met zijn collega's gesproken waar hij vanavond O&N mee viert. En ze kwamen allemaal met het voorstel dat ik ook uitgenodigd ben!!! Ik ben zo gespannen! Ik blijf zelfs bij hem slapen..... Heb afgelopen nacht amper een oog dichtgedaan.
Hey meiden de beste wensen voor 2010... iedereen een leuke avond gehad?? @ Zethu: hoe was het?? erg leuk dat hij je uitgenodigd heeft... ene blijven slapen.... ... handjes boven de dekens he!!