Temperatuurkaartjes PCOS

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door tummetje, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ seppie: haha... die fysiotherapeuten kunnen altijd heel fijn masseren (not!!) maar... als het helpt is het natuurlijk te dragen.... succes

@ Nbroen: wat een spannend kaartje weer... en wat een veelbelovende kwaaltjes... ik hoop zo voor je dat het raak is... ik blijf voor je duimen...

2. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ lauw: ik vind dat dus niet kunnen, om tijdens een studie zwanger te raken. Die mensen steken geld, tijd en energie erin om je op te leiden. En dan ga je er zomaar een tijd tussenuit omdat je zonodig zwanger moet worden.

@ Tummie: zo denk ik er dus ook over, voor hetzelfde geld vind ik niemand die kinderen wil. En ik twijfel echt enorm aan het feit of ik echt wel aan kinderen moet beginnen. Iedereen zegt dan wel: 37/38 is niet oud. Maar ik vind van wel. Eigenlijk vind ik 35 al te oud. Maar dat is een persoonlijke mening.

@ seppie: ik heb nu op dit moment wel zoiets van: eerst zien of ik voor gesprek uitgenodigd wordt. Dan zien of ik aangenomen wordt. Als ik aangenomen wordt dan is het duidelijk: dan doe ik het. Financiëel is het haalbaar...

@ nbroen: zie mijn reactie op Lauw... Ik vind dat dus niet kunnen. Het is of studie, of kinderen.

3. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Zethu: Tja als jij het zo ziet... dan moet jij kiezen voor waar jij je het beste bij voelt... Ik moet persoonlijk zeggen dat ik nooit mijn kinderwens zou kunnen opgeven... Ik denk dat als ik geen vriend/man zou hebben dat ik dan serieus over BOM moeder zou gaan nadenken....
    Maar nogmaals.. je moet doen waar jij je goed bij voelt... het is natuurlijk jou leven...

@ Nbroen: nog geen ongi???!!! spannend hoor...

Hier ziekjes op de bank... heb echt hele erge keelpijn en oorpijn.... verder zo slap als een dweil... dus toch maar ziek gemeld...
    Ze dachten natuurlijk op het werk dat ik last had van misselijkheid.. maar die is zoals altijd rustig aanwezig... Niet dat dat nu prettig is nu ik me zo blegg voel..

4. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    ow lauw, heel vervelend. ziek lekker uit meis, zorg goed voor jezelf! veel drinken uiteraard en goed eten. (hoe misselijk je er ook van wordt ;)

Ow... wat een spanning NBroen, ieieieiieieieie ik zit elke dag op je kaartje te kijken en zie nog geen nieuw kaartje of dat je ongi bent. ik zeg nog steeds TESTEN, TESTEN hihi..

x

5. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad

6. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    seppie, volgensmij ben jij test verslaafd..hahahaha:D:D:D
    Als er van het weekend nog niks is ga ik testen hoor...moet alleen even kijken wanneer want moet zaterdag en zondag werken en blijf dan in Apeldoorn slapen, anders heb ik wel een heel kort nachtje..haha..
    Heb wel steeds nog ongi krampen en gisterenavond wat oud bloed...dus zelf heb ik het idee dat zo mijn temp naar beneden knalt en ik gewoon ongi ga worden...:(:(:(
    In dat geval is het er jammer, maar ben ik in iedergeval blij met de goede cyclus die ik nu heb gehad en hoop ik dat ie de volgende keer ook zo mooi zal worden:D:D

7. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Spannend Nbroen!!! Hopen dat het dipje van vandaag en het oude bloed niets te betekenen heeft!!!

8. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    Ow NBroen, ik ben idd een test-addict. hahaha. manmanman ik heb wat testen versleten (zelfs toen ik wist dat ik zwanger was) haha.

maarre hij zit nog goed boven je basale temp, he! en dan beetje oude bloed, heb ik ook gehad. zolang je temp hoog blijft, en er geen ongi doorzet, heb ik hoop voor je meis!

Ik blijf je volgen, ieieie.

x

9. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Neee Nbroen, geen tempdip vandaag! :( *blaast temp omhoog*

10. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Gisteren wat oud bloed en later op de avond ook een beetje roder bloed, maar niet zoals bij een ongi..
    Vandaag weer veel minder, lijkt er een beetje op alsof mijn ongi nog niet helemaal door wil zetten..:(:(:(
    Ook zou het natuurlijk kunnen dat mijn ei pas 3 dagen later was, want dat gaf FF aan...maar snap alleen niet waarom..
    Heb trouwens bij geen van mijn zwangerschappen (en dat zijn er nogal wat geweest) last gehad van oud bloed verlies...dus denk dat samen met mijn tempdaling toch mijn ongi eraan zit te komen...Ik wacht het weekend even af en anders ga ik gewoon een testje wagen...dan weten we het zeker:D:D:D

@seppie, ik kan me altijd goed inhouden met testen:D:D:D, scheelt een hoop geld...haha..

11. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    BAMMEN of BOMMEN dat is absoluut niets voor mij. Ik kan dat niet aan. Dus dan is mijn keuze snel gemaakt. Voor mijn 35ste haal ik niet meer, dus dan niet. Het is beter zo.

12. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @Nbroen: hoe was je temp vanmorgen...?? ik hoop dat ie omhoog is en de ongi niet is doorgezet...

@ Zethu: dat is een duidelijke keus... Het is inderdaad ook een hele stap om BOM moeder te worden... en als je weet dat je dat niet aan kunt.. is het een verstandige keus...
    Ik hoop dat je aangenomen wordt en een topbaan krijgt.. succes

Joepie, vandaag weer 11 weken... gaan stiekem toch wel snel...

13. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Balen Nbroen, zie dat je ongi bent geworden...
    Ik hoop op meer succes de volgende ronde...
    In ieder geval positief nieuws.. je hebt wel een mooi cyclus gehad deze ronde...

14. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    ow Nbroen.. wat een vervelend gezicht zeg, zo'n nieuw kaartje.. :( maar idd net wat Lauw zegt: iig een mooie cyclus gehad, en op naar de volgende! mijn duimen draaien weer voor je. Gun t je zo heel erg.

Zethu, jeej! een keus gemaakt en nu knallen! heb je er zin in?

Lauw, jaja, al in de 12e week beland! heerlijk gevoel he! zie je al wat? klachtjes nemen dan ook weer wat af. en dan voel je je helemaal goed.

Tum, alles goed met jou en de kleine meid? schiet ook al op he!

@ hier, ik begin nu wel een beetje een bolletje te zien en hoop snel iets te voelen. vind het heel erg leuk allemaal en geniet met volle teugen. vandaag ga ik een lijstje maken met dingetjes die ik nog moet hebben en graag wil, want mijn zusje wil een babyshower organiseren. heel erg leuk. Weet alleen niet of dat nou iets is om na of voor de bevalling te doen.. haha

xx

15. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ohh.. Nbroen..toch ongi geworden? :( Balen zeg

@lauw; jij al op 11 weken.. gaat toch snel he! Nu kom je in de langzame periode.. tot zo'n 18 weken.. dan gaat het weer 4 weken snel.. en dan weer langzaam :p Zit nog net geen dagen af te tellen haha :D
    @Seppie; foto, foto!!!! Ik voelde op 18+3 de baby voor het eerst, dus het kan niet lang meer duren bij je meis!! :D
    En een babyshower doe je voor de bevalling. In amerika is dat ter vervanging van het kraambezoek wat wij hier kennen :)

Voel me verder wel goed hoor, begin nu te merken dat de baby aan het groeien is, qua gewicht dan. Er wordt nu meer getrokken aan de banden enzo. Mn buik gaat ook steeds boller staan, wel grappig om te zien :)
    Verder druk met het kamertje.. zijn jullie al begonnen?

16. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Heey meiden,
    Ja helaas ongi geworden:(
    Maar gelukkig wel een hele mooie cyclus en daar ben ik ook erg blij mee..Op naar de volgende ronde:D

fijn dat alles bij jullie zo goed gaat....geniet er maar lekker van want voor jullie het weten is die kleine er alweer...
    Ooh ja ene probeer nog even lekker te genieten van het uitslapen...want dat zit er straks niet meer in met een kleine..hihi:D

Ik hou jullie op de hoogte hoor...

17. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Nbroen: mijn duimen draaien alweer voor een goed resultaat na deze ronde van jou...

@ Seppie: Aan mijn buik is nog niet zo veel veranderd sinds dat ik zwanger ben... Ik was van te voren wel al 10 kg aangekomen door de hormonen.. dus ik kon nog maar weinig broeken aan... en het worden er wel steeds minder.. maar ik vind het nog iets te vroeg om aan de zwangerschapsbroeken te gaan..
    Wat leuk dat je het bij jou al een beetje gaat zien.. kun je met trots je buikje showen...

@ Tummetje: Pfff... een langzame periode... daar heb ik geen zin in... laat maar snel voorbij gaan hihi...
    Lijkt me leuk om met het kamertje bezig te gaan... weet je al welke kleuren je wilt gaan gebruiken??
    ene.. die buik maar showen he...

Hier nog steeds wat grieperig... ik slaap echt heel slecht... vannacht werd ik om 2 uur wakker omdat ik moest plassen, hierna kreeg ik een hoestbui en kon niet meer in slaap komen.. dus toen maar tot 4 uur beneden gezeten.. Uiteindelijk weer geslapen tot 8 uur.. en ja hoor weer plassen en hoesten.. weer naar beneden.. en toen weer van 10 tot 12 geslapen... beetje jammer dus...
    Heb ook last van vastzittend, groen slijm.. en mijn neus zit vooral 's nachts potdicht..
    Moet morgen eigenlijk werken.. maar dat gaat me echt niet lukken met zo'n vol hoofd en slechte nachtrust..

18. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @nbroen; inderdaad een mooie cyclus zo!
    Maar is snap het even niet, je zoontje is toch niet meer hier? :( Of heb je meer kindjes?
    @lauw; tsja...ik had met 8 weken zwangerschap geen keus meer of ik wel of geen positiebroeken aan zou doen, iets anders paste gewoon niet meer. En er is niemand die je erop aanspreekt hoor :) Het zit gewoon veel lekkerder, dus gewoon doen hoor :)
    En waar ken ik dat slechte slapen van? haha helaas..hier ook :(
    Het kamertje wordt wit, met één muur een donkergrijs/roze behang, en de tegenoverliggende muur wordt knalroze. En dan aangekleed met een zwarte lamp, gordijnen etc :)

Zijn jullie al bezig? :)

19. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    Haha, foto volgt! ik ga eerst een goede camera aanschaffen en dan zet ik die tum op de pic 8)8)
    Hoop ook idd dat ik haar zo snel voel! kan niet wachten! lijkt me een emo momentje. hihi.
    Ow dus een babyshower is daarvoor bedoeld. hmm dan doet ze het idd goed. kraambezoek zullen we er denk ik niet mee ondervangen, iedereen zal ook wel na de bevalling willen komen kijken. Heel veel zullen het niet worden ik heb niet zo'n enorme familie en mijn vriend ook niet. qua vrienden is het ook een lekker hecht klein clubje. maar goed.. als ik alles weer optel.. pffff dan is het toch weer een boeltje! haha
    Fijn dat je je ook lekker goed voelt, zeg. je bent ook al lekker over de helft heen, voor je het weet is het zover ieieie. spannend he. Dat getrek aan die banden, kan je dat allemaal een beetje handelen? nog geen fysieke andere ellendige pijntjes?

Wij zijn ook idd druk met het kamertje. het is een heel leuk kamertje geworden, zie hier.

Babykamer Sammy (Complete babykamers) - Baby & Tiener Superstore - Dé winkel voor hippe baby en tiener artikelen!
    we wachten voor de zekerheid de 20 wkn echo nog even af voordat we echt aan muren ed gaan beginnen.

En jullie al opgeschoten? zijn jullie al uit een buggie/kinderwagen etc. pfff. wat een geld he ook. jeetje mina.

Verder druk met het kamertje.. zijn jullie al begonnen?[/QUOTE]

20. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    Jammer lauw dat je buikie er nog niet is, ik weet wel dat ik er echt enorm naar uitkeek! hahaha en dan ineens... lijkt er een buikie te komen! geweldig. en ik shop heerlijk online voor broeken en tuniekjes. en voor weinig geld ook nog eens. ik heb een spijkerbroek van de otto en die had ik met 10 weken al aan. die zit nog steeds gegoten.

wat rot voor je dat je nogsteeds zo ziekies ben :( wel goed blijven eten en drinken he! veel vitamientjes. hihi)
    dat van die verkoudheid herken ik wel. dat heb ik zelf ook nogsteeds. en overdag niet zo maar 's nachts.. jeetje. knap maar lekker op, en morgen lekker een beetje slaap pakken en dus maar een daagie verzuimen. je lichaam is al zo hard bezig.

heel veel beterschap meis!
    x

Deel Deze Pagina