Temperatuurkaartjes PCOS

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door tummetje, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ tummetje: dat klinkt heel erg mooi.. donker grijs met roze... stoer maar toch een meiden kamer... laat wel ff foto's zien als ie klaar is he...

@ seppie: mooie meubeltjes... leuk om uit te zoeken... maar volgens mij nog leuker om alles compleet te zien/maken...

@wandelwagen: hier nog niet echt mee bezig.. Heb natuurlijk wel al een beetje op internet gesnuffeld en vond de bugaboo camelion erg leuk.. maar wel onderhand 2x zo prijzig als de rest... mmm nog even over nadenken dus... We gaan zowiezo naar de 9 maanden beurs, daar kunnen we hoop ik lekker ideeën opdoen voor allerlei dingetjes...

@ Kinderkamer: hier nog niet mee bezig, natuurlijk wel al een beetje op internet snuffelen, maar dat zal pas na de 20 weken voor het echie worden... wil namelijk wel wat neutrale meubeltjes (denk wit), maar de verf zal afhangen van of het een Boy of Girl is.. wat dan eigenlijk ook weer lastig is.. want we willen het niet bekend maken als wij het weten, dus dan mag er niemand die kamer in...

@ Zwangerschapsbroeken: mmmm, misschien moet ik er dan toch aan geloven.. maar ik doe het nu nog lekker met mijn trainingsbroek.. Kom toch het huis niet echt uit... misschien volgende week ff in mijn 2e hands dozen snuffelen of ook op internet... Maar hoe bepaal je dan de maat?? is dat gewoon je eigen maat of moet je een maatje groter bestellen???

Maar vandaag dus toch maar weer ziek gemeld, ook meteen voor morgen.. Echt alles zit dicht, keel, neus en oren... niet echt prettig.. daarbij ook nog een heerlijk zeurende hoofdpijn... Heb zitten twijfelen om ff naar de huisarts te gaan.. maar ja.. die kan er ook niets aan doen denk ik zo... is een kwestie van uitzieken...

2. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heey meiden!!

@Seppie; Ach ja, op sommige momenten heb ik ffies pijn, dan ligt ze net even niet lekker. Zoals vanochtend in mn linkerzij, je kan dan niet buigen, niks.. Dat is wel ff vervelend.. maar echt pijn.. nee, fiets er redelijk doorheen geloof ik :D
    Leuk kamertje!! Die zaak zit vlak bij waar ik gewoond heb :) Leuke winkel hoor :)
    En ja..alles is zo super duur he.. wij hebben dan een Stokke kinderwagen overgenomen van iemand, had echt de nieuwprijs (helemaal compleet) niet willen betalen hoor!!!

@Buikje; die komt echt wel hoor! Ik heb normaal maat 46 en al een buikje van mezelf, dus ik moest er ook ff op wachten.. maar vanaf 16/17 weken begon je een goede bolling te zien, en nu pas staat mn buik de hele dag bol, dus niet meer alleen na het eten :p

@lauw; jaa..tuurlijk laat ik straks foto's zien :D
    Bij ons mogen ze straks de kamer in, tot ik begonnen ben met de muurschildering.. dan komt haar naam op de muur, en mag ook niemand erin. Punt :D
    Mogen wij het wel weten? :p :p
    Beterschap nog he!

3. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ Lauw: Ik weet idd dat ik dat niet aankan. Ik ben bijvoorbeeld blij als ik opgepast heb, dat ik na een tijdje de kids weer kan afgeven... Ik zie hoe moeilijk mijn moeder het had toen zij alleen voor ons moest zorgen.
    En als ik naar mijn zus kijk, de zorg voor 2 jongens helemaal in d'r eentje. Nee, daar gaat mijn voorkeur iig niet naar uit. Dan maar geen kinderen.

@ Seppie: Ik heb er zeker zin in. Maar vind het ook eng. Vooral omdat ik maar niets hoor of ik op gesprek mag komen. Duim aub voor me dat ik vandaag meer hoor!

Oh zie dat ik er al weer vandoor moet. Ochtendje vrijwilligerswerk roept!

4. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    hallo iedereen!! Ik kwam jullie topic weer eens tegen en heb even een stukje meegelezen. Leuk te zien dat er nog vele bekenden kletsen hier. Ik zou bijna weer aansluiten maar ik heb zoveel gemist dat dat weer lastig is.

***Knuffels***

5. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    hey djaar!

gewoon aansluiten hoor! je springt er gewoon nu in, hihi.

Hoe is het met je? al gewend aan je inwoner?

Hier is alles goed, vandaag alweer 19 wkn en volgende week mijn 20 wkn echo. heel spannend dus. loop bij een fysio voor bilspierpijn. aiaiai. en verder bezig met het verzamelen van info voor mijn DIVA (jaja, het wordt een meissie!)

x

6. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Oke dan ga ik het maar proberen maar ik waarschuw!!! Ik ben niet van de lange teksten en vergeet heel veel (zwangerschapsdementie?).

Het gaat best goed hoor. Ik heb maar twee weken last van wat misselijkheid gehad maar voor de rest alleen maar moe en vreselijk onzeker. Nu vindt ik het wel spannend worden omdat de tijd eraan zit te komen dat ik iets zou kunnen voelen. Hoewel ik echt denk dat dat pas na 20 weken zal zijn.

Wat leuk dat je een meid krijgt!! Wanneer hebben jullie dat te horen gekregen? Wij weten het nog niet maar ik zou het wel heel graag willen weten!

7. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Hey Djaar,
    wat leuk dat je hier weer komt mee kleppen... gezellig hoor..
    Fijn dat je maar 2 weken last van misselijkheid hebt gehad...
    Maar die onzekerheid heeft denk ik bijna iedereen...
    Ik vind het wel helpen om af en toe te luisteren met mijn Angelsounds... Maar soms kan ik hem niet vinden, maar gelukkig schiet ik dan niet meteen in de stress.. dan probeer ik het gewoon de volgende dag weer (met een volle blaas) dat wil nu nog wel eens helpen..

Jij wilt dus ook weten wat het wordt... Ik kan ook al bijna niet wachten om het te weten... Lijkt me zo leuk om een stoere jongenskamer of een schattige meidenkamer te maken...
    maar ik moet nog langer wachten hihi... ach ja.. geduld is een schone zaak....

8. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    het kamertje zal niet duidelijk ingericht worden bij ons op een jongen of een meid. We willen het neutraal houden (voor een eventueel tweede). Het zal meer met kleertjes en zo zijn.
    Ik wil het eigenlijk heel graag weten om de namendiscussie wat eenvoudiger te maken hahaha.

Hebben jullie trouwens al namen?

9. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    *zwaait naar Djaar, hello!!!*

@Seppie; hahaha hoe is het met je inwoner.. die moet ik ff onthouden :D
    En al 19 weken, whoohoo! Schiet al op he :)
    @Djaar; gaat ook al vlot bij jou zeg, al 16 weken! Nog ffies, dan ga je de kleine voelen :)
    @Namen; Voor ik zwanger was wisten we de meisjesnaam al, en toen ik 14 weken was de jongensnaam.. zo'n 1,5 week later hoorde we dat het een meisje is..dus hoef ik niet meer aan de jongensnaam te wennen :p (Vond de naam erg leuk, maar had nooit gedacht die naam uit te kiezen)

Zo..vandaag weer op controle geweest.. alles was weer goed. Ik voelde mn baarmoeder erg hoog, maar dat was allemaal ok.. Dus maar weer afwachten tot de volgende controle.. :)

10. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Djaar: dat kan natuurlijk ook.. de babykamer neutraal maken, voor evt een volgende.. maar ik denk dat ik als er een volgende komt, de babykamer(meubels) verhuis. en dan blijft de 1e gewoon in zijn eigen kamertje..

@ Namen: nee, hier nog geen namen... Ik vind er 1 wel erg leuk, maar die staat in de top 3 van namen... en ik zou het jammer vinden als er in de klas meer kinderen die naam hebben... Uiteindelijk had ik met mijn mannetje een andere best aparte meisjes naam. Maar eergisteren zei hij weer dat hij het niet zo mooi vond... pfff.. mannen..
    oftewel.. Nee nog geen namen.. als we weten wat het is zal het wel serieus zoeken worden...

11. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    wij wonen in een appartement met 2 slaapkamers (waarvan er nu 1 aan de kat toebehoort, dus die moet inleveren na een half jaar) Tegen de tijd dat er een tweede op komst is willen we toch echt wel daar weg zijn. Vandaar dat ik het zonde vindt om de kamer te gaan schilderen terwijl je met accenten zoveel kan doen. Maar de spulletjes zullen veelal neutraal gaan zijn.

12. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @lauw; je hebt nog alle tijd joh! En wanneer je niet op zoek bent, kom je de naam tegen.. was bij ons 2x zo haha :)
    @djaar; hahaha jullie kat heeft een eigen kamer? :D Die van ons eigenen het bed op :p

13. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Tja hij heeft een eigen kamer waar hij verblijft als wij niet thuis zijn. Anders heeft meneer last van sloopwoede en sloopt dan een groot gedeelde van de inboedel (de routzak hahaha). De nachtelijke uurtjes brengt meneer echter wel weer graag bij ons op bed door (en neemt een sporadische tik maar voor lief). Plan is om het kindje de eerste 5 a 6 maanden op onze kamer te houden ivm veiligheid en (borst)voedingen en uiteraard zodat de kat kan wennen aan de nieuwe bewoner. Na het half jaar zal de kat bij ons op de kamer komen en krijgt het kindje zijn/haar eigen kamer. Dit is tot nu het plan maar of het zo gaat lukken???

Vanmiddag heb ik de eerste aankopen gedaan hihi (voelt heel raar) Maar de Hema had een paar goede aanbiedingen.

14. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    haha Djaar, de kat die een eigen kamertje heeft...
    Maar hij moet hem inderdaad in gaan leveren...

Hij zal wel snel genoeg gewend zijn aan de nieuwe situatie...

@ Hema: ja ik had het ook gezien... er zijn al wat leuke aanbiedingen..
    Voedingskussen -voedingskussen hoes - rompertjes enz..
    Nou ja ik wacht toch nog even... hihi..

15. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @Djaar; komt wel goed met die kat hoor! Wij hebben vanaf het begin van de zwangerschap (4 weken al) de wieg naast het bed gezet, en de katten moeten er niks van hebben. Dus ik heb goede hoop voor straks :D

Ohh ga zo ff op hema.nl kijken :D I love koopjes :D

16. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    haha djaar, dat voelen daar zit ik ook naar uit te kijken! wij wisten trouwens bij 18 wkn dat we een kleine meid zouden krijgen dmv een geslachtsbepalingsecho. 2D. ze durfde een zekerheid van 90% te geven. best veel. voor de zekerheid wachten we nog even de 20 wkn echo af volgende week, en dan gaan we los op roze!

De naam hebben we al. daar waren we voor een meid zo uit! voor een jongen zou het echt ruzie worden. hahaha en jullie??

pff die katten van jullie, dat lijken net kids! hihi. ik heb 3 cavia's en die "eisen" een klein hoekje van de kamer, en een aquarium. die gaat eruit als de box komt, want die komt daar dan te staan.

x

17. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    zethu, ik zal duimen voor je!
    zou fijn zijn als de wind een beetje mee zou zitten voor je deze keer.

18. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    hee Djaar! Wat leuk weer iets over je te lezen!

@ Seppie: tnx. Heb nog altijd niets gehoord :( Hoop vandaag toch echt iets te horen, Anders ga ik morgen waarschijnlijk al bellen...

19. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Zethu; wat jou betreft moet ik nog een hoop inhalen maar ik begrijp dat je je leven omgooit?! Ben trots op je meid!! YOU GO GIRL!!

20. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Zethu: ik duim voor je dat je vandaag iets te horen krijgt..wel spannend hoor... Ik hoop het echt voor je dat je deze keus kunt doorzetten...

@ Seppie: heb je voor de geslachtsbepaling een Pretecho laten maken??

Deel Deze Pagina