Temperatuurkaartjes PCOS

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door tummetje, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    @ lauw: mooi kaartje!!! spannend hoor!!

@ zethu: wat goed van je dat je kilo's kwijt raak!

Ik heb mijn prikinstructies gehad. Jeetje wat een gedoe is dat zeg. we moesten al gelijk die spuit inelkaar zetten en een prikje zetten (zonder vloeistof uiteraard) om het gevoel te ervaren, jeetje, wat was ik bang.. dus ik mijn vriend die spuit gegeven.. maar ik moest het van de gyn zelf doen.. het viel echt reuze mee!! het is net of je je prikt aan een naainaald! ik was echt zooo trots op mezelf!
    Ga er mss volgende cyclus mee beginnen. K twijfel nog heel erg. want als deze cyclus gewoon goed gaat doe ik het liever niet, ik wil niet knutselen aan mijn goede hormoonhuishouding, maar met die prikken ben ik wat meer onder toezicht en is de kans natuurlijk ietsie groter.. pff lastig hoor..

Hoe is het verder met jullie??

September

2. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @september: fijn dat het prikken uiteindelijk mee viel... volgens mij heel moeilijk om jezelf te moeten prikken...

Hier gaat de tijd eigenlijk te langzaam in de wachtweken... elke ronde denk ik dat het zover is.... deze ronde dus ook weer... Maar misschien nog wel meer dan normaal.... Ik heb regelmatig steekjes in mijn buik, heel veel last van witte afscheiding en ben erg moe... maar ja... dit alles kan natuurlijk (nog steeds) tussen de oren zitten ipv in mijn buik hahah...

wachten dus maar...
    maar ik wou eigenlijk volgend weekend pas gaan testen... maar denk niet dat ik dat vol ga houden... misschien dat ik toch stiekem een paar dagen voor mijn NOD test... maar ja, als ik dan maar 1 streepje zie, dan valt het juist weer zo tegen... ach ja... ik weet het ook niet.... geduld.. geduld...

3. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ september: Tja moet ook wel he. Anders wordt ik niet geholpen. Maar wat zal mijn gyn opkijken dat ik al op mijn gewicht zit als ik weer bij haar ben.
    Enne dat zelf prikken: het is eng in het begin, maar als je doorzet valt het allemaal best mee. Dat had ik toen ik de eerste keer iemand anders moest gaan prikken.

@ Lauw: dat ene streepje is ook mijn angst. Ik heb zoveel nega testen gehad in januari dat je er echt niet vrolijk van wordt. En mijn ongi bleef maar weg. Nu weten we ook waarom, maar ja als je vervolgens een nog langere cyclus om je oren krijgt :( Overleven we ook wel weer. Vind het alleen jammer.

4. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ben dr nog hoor! Zag dat ik gemist werd ;)

Hier gaat alles prima, al op CD 12, en de clomid doet zn werkt weer voel ik. Heb wel het idee dat aan beide kanten een grote follikel zit.. maar goed.. ik krijg geen echo's meer, dus dat weet ik nooit zeker. Ik verwacht mn ei over zo'n 3/4 dagen, niet lang meer.

@ lauw; zooo das een mooi kaartje!

5. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Tummetje: mooi dat de clomid weer zijn werk doet... nog ff afwachten tot je... nou ja afwachten... hihi ff klussen tot je ei.. succes...
    dank je... ik hoop dat dit een positief kaartje is.. maar ja dat weet ik pas over een paar dagen..
    had gisteren stiekem al getest... veel te vroeg natuurlijk.. maar ik kon het niet houden... dat wachten blijft moeilijk..!!!!

6. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ tummetje: wat mooi dat je weer werking voelt. Wel balen dat je geen echo's meer krijgt.

@ lauw: gelukkig heb ik die neiging nooit om zo vroeg te testen. Heb toch altijd mijn vermoedelijke nod aangehouden.

7. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Tummetje: denk je dat ie al gesprongen is... heb je al iets gevoeld??? in ieder geval maar flink klussen

@September: Bij jou zal hij ook wel bijna springen... spannend... ik hou het in de gaten... succes.. Klus ze!!

@Zethu: Ik las op een ander forum dat het afvallen erg goed gaat... super goed van je... wat zal die gyn opkijken... ga zo door... nog een paar kilootjes extra eraf is altijd goed.... kan de gyn zich lekker verbazen..

Hier: Mijn temp blijft verdacht hoog... maar ik ga nu toch echt pas zondag testen... ik ben sterk haha (na mijn ene misser afgelopen weekend).... Kwaaltjes heb ik eigenlijk niet, maar ik ben wel ontzettend MOE de laatste dagen... pfff als ik thuis kom van het werk heb ik nergens meer pufff voor....

8. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ lauw: spannend bij jou zeg. Je zegt trouwens dat je zondag gaat testen, maar volgens je banner kan je dat vrijdag al? Heb je bewust je banner korter gezet of ga je bewust later testen?

Enne ik kijk nu al uit naar het gezicht wat de gyn gaat trekken als ik zoveel kwijt ben. Ze geloofde me al niet toen ik zei dat het gewicht eraf zal zijn als ik er dan weer was. Ik lach me nu al dood!

9. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @Zethu: Ja eigenlijk kan ik vrijdag al testen, maar ik wacht nu toch maar tot zondag... tenminste dat ga ik proberen..
    Ik hoop zo dat het raak is deze ronde... eerlijk gezegd heb ik zelf wel hele goede hoop...

Ik zou dat gezicht ook wel willen zien... zeker als ze gezegd heeft dat zij dacht dat dat niet ging lukken.... echt goed bezig..

10. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    @ Zethu; kanjerrrrr!!! jij bent lekker bezig, zie ik, met je strijd tegen de kilo's! petje af, vind het echt zo knap van je. hoeveel nog te gaan?? en hoe doe je dat eigenlijk? sporten of op je eten letten etc.? enne dat van dat prikken... werk jij in een ziekenhuis dat jij iemand anders moest prikken.. snapte het even niet.. maarre het valt inderdaad wel mee. voorlopig ziet het er niet naar uit dat dit een cyclus wordt met een ei.. ik zit al op dag 19 vandaag en nog steeds geen stijging.. zucht...

@ Lauw: dankje wel voor je berichtjes! ik heb die van jou ook goed in de gaten gehouden.. zo zag ik vandaag een dipje maar met een licht bolletje.. dus je hebt volgens mij op een ander tijdstip gemeten.. klopt dat?? nog geen zorgen maken hoor. zoalang het boven je basale templijn is, kan je nog alle kanten uit! maarrrr ik ga voor je duimen dat hij hoog blijft !

tot de volgende melding!!

xxx

11. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @September: Ja gisteren heb ik inderdaad vroeger gemeten, Normaal meet ik altijd om 7:15. maar gisteren moest ik om 7 uur beginnen met werken... dus heb om 6 uur gemeten... denk dat daar het verschil inzit...
    Vandaag is hij al weer iets hoger.. maar ik moet wel zeggen dat ik niet zo heel goed heb geslapen... vaak wakker... (misschien toch iets van spanning in mijn lijf)... Maar ik zondag pas testen.. In ieder geval nog geen tekenen dat mijn ongie komt... :D

En jij moet de hoop niet opgeven... vorige cyclus had je toch op dag 19 je ei?? misschien is hij vandaag of morgen wel omhoog geschoten.... Ik zal ook voor jou duimen...

@Zethu: Keep up the good work!!!!!

12. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ september: Met wat ik afgelopen maandag woog hoefde ik nog maar 0.6 te gaan. Maar doordat ik ziek ben geweest hoef ik niets meer te gaan! Heb het bereikt
    Hoe ik het doe? 3 keer per week sporten, iedere dag die over blijft 1-2 uur lopen, in het weekend zelfs langer
    Verder door de week niet snoepen, En als ik in het weekend snoep is het meestal iets wat niet al te veel calorien bevat.
    Verder let ik op met wat ik eet. Ik eet voornamelijk light producten: niet te vet, niet te veel suikers.
    En ik drink heel veel water. Sinds ik zoveel water drink vliegen de kilo's eraf. (1,5-2 liter per dag)

@ lauw: kijk door dat soort opmerkingen hou ik het ook vol :D
    Ben benieuwd wat de weegschaal me maandag heeft te zeggen

En trouwens: ik heb vandaag weer eens bruinverlies. Deze keer meer als een maandgeleden. Heb nog wel lichte ongikrampen, maar heb toch het gevoel dat het niet door gaat zetten.
    We zien wel. We stonden juist net op het punt te gaan klussen toen ik daar achter kwam :(

13. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Zooooooooooo de lijst zet ik er zo weer op, forum is iig weer online!

14. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    #114 Zethu, 6 jun 2009
    Laatst bewerkt: 6 jun 2009
    De PCO-temperatuurdames!
    NOD
    06/06 - tummetje
    ??/06? - simone (moon85)
    22/06 - Lauw
    09/07 - Zethu (op z'n laatst)

ZWANGER
    september1909 :whistle:

AFSPRAKEN
    22/06 - september1909 (eerste echo)
    23/06 - Zethu: indien niet ongi bloedprikken en start provera, CD 3 (11/07?) start Clomid
    02/07 - lauw: officiële uitslag HSG en kansberekening zwangerschap, hoe verder.
    09/07 - simone (moon85) afspraak fertiliteitsarts

Lijst aanpassen;
    Quote de vorige lijst, en haal de [ quote][ /quote] tekens weg, vul je gegevens en en klaar!

15. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ zethu

Hihi hij doet het al :D
    Ben blonT..

16. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    haha, ik had je pb al gelezen ja. Kan toch gebeuren ;)

17. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ben zo blij!
    Temp was weer omhoog.. nu kan het niet missen toch?

18. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    De PCO-temperatuurdames!
    NOD
    06/06 - tummetje
    18/06 - simone (moon85)
    22/06 - Lauw
    09/07 - Zethu (op z'n laatst)

ZWANGER
    september1909 :whistle:

AFSPRAKEN
    22/06 - september1909 (eerste echo)
    23/06 - Zethu: indien niet ongi bloedprikken en start provera, CD 3 (11/07?) start Clomid
    02/07 - lauw: officiële uitslag HSG en kansberekening zwangerschap, hoe verder.
    09/07 - simone (moon85) afspraak fertiliteitsarts

Lijst aanpassen;
    Quote de vorige lijst, en haal de [ quote][ /quote] tekens weg, vul je gegevens en en klaar!

19. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ moon: en nu hopen dat ie hoger blijft. FF heeft iig 3 dagen hogere temp nodig om een kruis te geven. Maar als het daarna omlaag gaat dan haalt ie het kruis wel weer weg. Dus ben niet teleurgesteld als dat gebeurt. Ik heb dat vorige cyclus heel vaak gehad.

20. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    aaaaaaah alle berichtjes zijn pleite!

Nja.. hier dus ongi geworden, vrijdag al, 2 dagen te vroeg :|
    a.s. dinsdag weer beginnen met clomid

Deel Deze Pagina