De PCO-temperatuurdames! NOD 18/06 - simone (moon85) 22/06 - Lauw 05/07 - tummetje (op mn verjaardag!!!) 09/07 - Zethu (op z'n laatst) ZWANGER september1909 AFSPRAKEN 09/07 - tummetje start clomid 22/06 - september1909 (eerste echo) 23/06 - Zethu: indien niet ongi bloedprikken en start provera, CD 3 (11/07?) start Clomid 02/07 - lauw: officiƫle uitslag HSG en kansberekening zwangerschap, hoe verder. 09/07 - simone (moon85) afspraak fertiliteitsarts Lijst aanpassen; Quote de vorige lijst, en haal de [ quote][ /quote] tekens weg, vul je gegevens in en klaar!
@moon: ja het lijkt erop dat je je ei hebt gehad... Heb je ook goed geklust??? nu nog 2 weken wachten... pfff... Ik moet nog even wennen aan de site...maar dat gaat vast goed komen...
@ lauw: ik ben eerlijk gezegd al bijna gewend aan deze nieuwe site. Bij de vorige heeft dat een paar weken geduurd. Nu maar een dagje, dus het is een goed teken.
@ lauw Ja hebben de kans goed benut Ik vind de site niet zo. Moest aan de vorige erg wennen maar vond ik beter dan deze.
Lekker kleuring Lauw! moon: aan de vorige moest ik enorm wennen, heeft weken geduurd, maar op een paar uitzoekdingen na ben ik aan deze nu al gewend. Maar ja, heb sinds gisteravond ook wel veel hierop gezeten om alles uit te zoeken.
Haai Meiden, Pff wat een verhuizing, zeg! moest ff zoeken naar alles, maar heb jullie gevonden!!! Jammer tummetje dat het is doorgebroken. hopen op een goed verjaardagskado in juli! Hey Moon! wat een mooie tempstijging, zeg!! hopelijk blijft het zo. ik hou je in de gaten, hoor! hihi Zethu, bedankt hoor voor het saven van onze data! helemaal toppie! hoe is het verder met je? Hey Lauw, vandaag aan de klus geslagen?? spannend he. die 2 weken na je ei zijn altijd killin' maar ook wel weer een geruststelling dat hij er is geweest. Hier alles goed, kan het nog steeds niet geloven, maar mijn (.)(.) liegen er niet om. verder (nog) nergens last van. die weken om te wachten om naar de gyn te gaan zijn echt slopend. 'K wil zo graag weten of het allemaal goed gaat. xxx september
@ september: Ach ja, ik had al van een paar andere onderwerpen bij andere topics lijsten opgeslagen. deze ene extra kan er ook nog wel bij. Verder gaat het hier goed. Begin weer dingen op te merken die ik vorige cyclus ook had, maar dan later (een week of 3 later pas). Of dat wil zeggen dat ik op tijd nog een ei krijg weet ik niet. Maar we zien wel. Denk het eerlijk gezegd niet. Ongi wordt ik zowiezo niet voor die tijd. Dat zou betekenen dat ik dan een cyclus korter dan mijn eerste zonder de pil zou hebben. Daar geloof ik dus echt niet in. Heb net uitgerekend dat dat dan een cyclus van 32 dagen zou betekenen uiterlijk.
Ben helemaal hyper haha. 36,9 dus weer flink gestegen. Gisteraaf had ik weer soort eipijn.. miss wel innesteling? Had ik bij Britt ook.
@Moon: spannend hoor.. je temp is mooi gestegen.... @zethu: een spontane eisprong zul je wel niet krijgen... dat zou wel heel toevallig zijn... maar ja.. de wonderen zijn de wereld nog niet uit... en anders straks gewoon aan de provera en dan de clomid... @ Tummetje: Je heb de eerste Clomid al weer gehad?? hoop dat je niet zo veel last het van de bijwerking, maar dat hij wel goed aanslaat.. @September: ja lijkt mij ook erg spannend... ben je eindelijk zwanger.. moet je nog wachten op de bevestiging dat het goed is... maar als je zo'n last hebt van je BOOBS dan zal dat wel goed zijn... hahah... en je mannetje zal zeker niet klagen.. @All: Ik heb vandaag nog een FM gehad... nu 1 eitje van 20 mm te zien... en aangezien er vorige keer 2 duidelijk te zien waren, dacht de fertiliteit vpk dat ik mijn ei net had gehad... we hebben in ieder geval goed geklust. Maar voor de zekerheid ga ik door tot mijn temp omhoog gaat... (ja ik houd hem stiekem toch bij.... kan het niet laten... en de ovutesten doen weinig)
@ moon: oh spannend een ei! En ook een mooi kruis door ff. En nu hopen dat het blijft! En dan begint ook het lange wachten. @ lauw: Ik zit nu daarom ook gewoon nog te wachten tot het de 23ste is. Nog maar 2 weken en 1 dag, dus dat gaat lekker snel. Ik wilde trouwens zelf deze ronde ook stoppen met tempen, maar ben ook gewoon door blijven gaan. Ik kan het gewoon niet laten. Dus mijn wekker blijft lekker iedere dag dezelfde tijd afgaan. En in het weekend zet ik hem daarna nog ff iets later na het tempen.
@all: ik snap het niet helemaal... de fertiliteit verpleegkundige dacht echt dat ik mijn ei maandag ochtend had gehad.... Maar ik had net een soort ovulatiepijn aan de rechter zijde... dus ik dacht doe een ovu testje... en die is vet positief.... zelf donkerder dan het controle streepje... dus waarschijnlijk pas vandaag of morgen mijn ei!!! en hoe is het met jullie dames???
@ lauw Vreemd zeg.. kan best dat er nog 1 springt. Onze 2ling scheelde ook kwa duur van zwangerschap. Der was na de ene bevruchte nog 1 gesprongen een paar dagen later
@Zethu: ja maandag zag ze nog maar 1 eitje van 20, maar een tweeling zou op zich wel leuk zijn... Ik moet zeggen, ik denk daar de laatste tijd steeds meer aan... dus misschien... je weet maar nooit.. @Moon: Ik dacht altijd dat de 2 eitjes dan bijna tegelijk moeten springen?? want nadat 1 eitje is gesprongen daalt het LH hormoon toch weer meteen en komt er progesteron vrij waardoor de overige eitjes leeg lopen (of hoe noem je dat). Hoe heb jij dat toen gemerkt, dat er 1 al bevrucht was en er later nog 1 sprong??? wel spannend allemaal... hahah misschien wel dubbel zo spannend..
@ lauw Geen idee. Er was alleen verteld dat er 1 er na gesprongen was. En dat het wel mogelijk was. Met de echo's. Vraagje he: hebben jullie na je ei ook nog pijn? Ik had 2 dagen niks en nu telkens weer pijn en straalt soms zo naar m'n been uit. Maar is geen ei gevoel.
@ lauw: ja je weet maar nooit. Met Clomid heb je een ligt verhoogde kans. Ik weet niet of er in je familie meerlingzwangerschappen voorkomen, maar als dat zo is heb je een nog grotere kans daarop. @ moon: ik heb dat altijd vanaf CD35. Maar niet dat het naar mijn been uitstraalt.