Temperatuurkaartjes PCOS

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door tummetje, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @moon: ach ja.. we zien wel.. 1 eitje vind ik ook genoeg als ie maar bevrucht is/wordt.
    Maar pijn na mijn ei heb ik eigenlijk nooit.. Ik heb wel af en toe steekjes in mijn buik.. maar eigenlijk heb ik dat mijn hele cyclus door.. denk meer dat dat aan mijn darmen ligt.. hihi... Maar je hoort soms ook dat meiden de innesteling voelen...

@Zethu: nee meerlingzwangerschappen komen niet in mijn familie voor... en bij mijn vent is het zo dat alleen een tante van hem een tweeling heeft (dus neefjes van hem). dus familiar zal het wel niet zijn. gewoon afwachten dus..

2. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ lauw: lijkt me dan ook dat je geen extra hoge kans hebt.

3. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @Moon: mooie temperatuur... met een dipje zie ik... Innesteling..??!!! ik hoop het voor je..

@All: mijn temp is niet echt hoog gestegen... dus begin weer te twijfelen of hij dan niet later is gesprongen... maar ja... denk toch dat ik uit moet gaan van gisteren.... gezien mijn ovu test en ovu pijn.... grrr... wachten is niet fijn...hihi

Hoe is het met tummetje en september... al ff niet meer gezien...

4. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ lauw

Zo best kunnen.. want nu is die pijn met uitstraling naar m'n been ook over.
    Heb wel heel veel dingen dat ik denk.. wow dat had ik met Britt ook.
    We gooien er zaterdag een testje tegen aan ;) bij britt teste ik ook met 3w2d posi :p
    We zijn helemaal niet nieuwsgierig haha.

Ik hoop het voor je meis.
    Maar ovu test en pco kunnen vals positief geven.
    Ik had gewoon 10 dagen lang positief bij dag 10 al :$

5. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ lauw: als ik naar allebei je kaartjes kijk zie ik toch dingen terug weet je dat. En als ik het dan goed bekijk zou je toch maandag je ei gehad moeten hebben.
    Vergelijk maar eens met je andere kaartje op dag 15, wat je nu deze cyclus op dag 16 ziet. Een iets lagere temp als de andere dagen en daarna gaat het naar 36.7/36.8.
    Ik ben heel benieuwd wat morgen je temp is.

@ moon: houd er wel rekening mee dat geen enkele zwangerschap hetzelfde is. Mijn moeder zei me vanmiddag nog dat ze alle 4 de zwangerschappen anders heeft ervaren, maar ook anders heeft gevoeld. Ook kwaaltjes waren bij iedere zwangerschap anders.

6. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ zethu

I know maar ben onderhand 5x zwanger geweest en veel dingen zijn toch elke keer weer hetzelfde.

Wow m'n temp was nog hoger vandaag :$

7. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Tummetje is hier hoor ;) Hihi, druk met de verbouwing, en gewoon weinig te melden.. Ben ook even gestopt met tempen tot CD 14, weet inmiddels wel rond welke dagen er een ei komt... dus daarvoor hoef ik niet meer te tempen.. wel lekker hoor :)

@ moon; wow! wat een hoge temp! ik duim voor je meis!

8. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ moon: ok dan. En een hogere temp? Ik hoop het zo voor je. Het is je gegund.

@ tummetje: lekker hoor als je dat weet. Veel verbouwplezier. Ik kan snel gaan beginnen met opknappen hier :D

9. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @Zethu: haha ja ik zie het nu pas... lijkt idd erg veel op elkaar...
    Maar die positieve ovu test kan toch niet na mijn ei... daarvoor waren ze echt allemaal negatief... Ook de ovulatiepijn heb ik dinsdagavond en woensdag ochtend gevoeld... ach ja... maakt ook niet zo veel uit.... ik weet eigenlijk wel dat ik rond dag 16 mijn ei heb als ik clomid gebruik...

@Moon: wow... haha volgens mij was het echt een innestellingsdip... met een hele mooie stijging erna... hihi.. Maar ik wil je nix aanpraten... zeker weet je het pas bij een positieve test... Maar ik duim voor je..

@Moon: en is de clomid weer meegevallen... Je hebt het zeker te druk om last te hebben van de bijwerkingen.. hihi...

10. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ lauw

I hope so!

HIhi ik heb nog geen clomid.

11. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Ow ja... sorry... bedoelde tummetje....

lekker handig...

12. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ lauw: Tja dat is wat ik zie op het kaartje he als ik niet naar de ovutest kijk. Ik vermoed dat ff dan stippellijntjes ipv kruis gaat zetten.

@ moon: ik hoop met je mee dat je dit wonder zonder clomid mag meemaken.

13. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    Hi Meiden,

Wat een mooie kaartjes allemaal!!!! ben benieuwd hoor!

Mijn laptop is kaduuk :x krijg elke x een blue screen en dan start ie opnieuw op.. helemaal vervelend, want nou konik jullie niet in de gaten houden. Gelukkig hebben wij hier nog een vaste computer staan en kan ik daar vandaag even gebruik van maken. Ik ga zo weer ff bijlezen en wens jullie in ieder geval bijzonder veel succes!
    IK WIL VERHUIZEN NAAR EEN ANDER TOPPIC MET JULLIE!!

hier gaat alles wel, heb nog steeds niet veel klachten (af en toe een beetje last van mijn (.)(.) of een krampje) en dat baart me heel veel zorgen. heb nog even getwijfeld of ik niet de afspraak naar eerder zal verzetten, maar weet dat de kans om dan een hartje te zien heel klein is... dus geduld maar.. pffff

xxx
    september

14. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @Zethu: FF heeft er een dik kruis neergezet... Nu ben ik aan het twijfelen of het de vorige ronde wel de juiste datum was.. hahah..
    maar ach... we hebben goed geklust dus het maakt eigenlijk ook niks uit.. Ga van woensdag uit.. dan is mijn NOD later, en kan ik als ik nog moet testen eerder een positieve test verwachten...

@Septemeber: balen dat de laptop kaduk is... Maar je moet je niet te veel zorgen maken hoor.. dat is niet goed voor je beebje... sommige zwangeren hebben gewoon weinig klachten... dus geniet daar maar van.. en af en toe een krampje dat kan... (soort bandenpijn) komt omdat alles zich aan het oprekken is. Zolang je geen heftige buikpijn en bloed ziet is het goed.... je afspraak vervroegen zou zonde zijn.... toch fijn als je het hartje ziet kloppen... succes...

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    #155 Zethu, 13 jun 2009
    Laatst bewerkt: 13 jun 2009
    @ september: nog ff w88! Nog 10 dagen en dan kan ik ook beginnen.
    Balen van je laptop.
    Trouwens ik sluit me helemaal bij lauw aan: zorgen maken is niet goed voor het kindje.

@ lauw: jeuj een ei. Ik had het je al gezegd he. Alleen toch op woensdag.

16. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ September

Hihi kwaaltjes kunnen nog komen hoor.
    Ik werd pas extreem misselijk met 6 weken.. daarvoor had ik weinig.

@ lauw

Joepie toch een ei!
    Duim duim duim

17. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Morguh!

Hoe is het vandaag?
    Tempie is nog steeds hoog nog 4 dagen of lang volhouden :p

18. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Goede morgen. Hier erg moe. Hadden het petekindje te logeren. En ze was erg vroeg (lees 6.30) al wakker. Heb nog wel een uurtje kunnen blijven liggen. Maar toen had ze iets te pakken wat niet goed voor d'r was. Dus ben maar opgestaan. Hierdoor vandaag wel later getempt, maar temp was omlaag. Ach ja. Ondanks dat ik zoveel ei-achtige klachten heb boeit het me niet zo heel veel. We gaan toch snel beginnen.

@ moon: wow nog steeds hoge temp. Ik duim voor je.

19. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ zethu

Hihi wen er maar vast aan.
    Straks is uitslapen afgelopen :(;)
    Ah balen!
    Hopelijk straks met de clomid meer resultaat.
    Krijg je wel FM?

Thnx!

20. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Goedemorgen dames.... of is het al middag of juist avond... hihi

@Moon: spannend hoor... je temp blijft erg mooi... Nog 4 daagjes... en dan weet je het....

@Zethu: dat is vroeg je... maar ik moet zeggen dat ik ook altijd helemaal uitgeput ben als mijn neefje en nichtje zijn geweest.... haha we zijn het nog niet gewend... en daarbij ... kinderen van anderen is toch anders...

@Hier: mijn temp was vanmiddag om 14:30 (lees vanmorgen, omdat ik in de nachtdienst zit) weer een stuk hoger... Maar ja dat kan ook door de onregelmatigheid komen... vandaar ook een open bolletje..

Deel Deze Pagina