Temperatuurkaartjes PCOS

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door tummetje, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ moon: Ik weet dat uitslapen dan geen optie meer is. Maar dan ga ik ook niet meer pas om 2 uur naar bed omdat de heren zonodig door moeten blijven darten (en het bord niet meer zien van zattigheid)
    Bij ons is het zo geregeld dat je bloed moet laten prikken om te kijken of er reactie komt op de clomid. Is er reactie dan worden er fm uitgevoerd.

@ lauw: We zijn het zeker niet gewend nee. Het was zowiezo de eerste keer dat ze hier bleef slapen. Het vroege wakker worden maakt het zeker niet minder leuk hoor. Ik heb flink wat uren met die kleine meid kunnen spelen. Vanmiddag zijn we (samen met haar en de mama) naar de opa van mijn vriend geweest. En ze wilde nog de hele tijd bij mij of mijn vriend zijn. Harstikke leuk!

2. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heey meiden!

@ lauw; ja clomid veel ontzettend mee! nergens last van gehad eigenlijk. Of ik heb er niet zo veel bij stil gestaan, hihi
    @ september; balen van je lappie :( We komen snel naar het 'zwangere dames van het pco temp topic' hihi :)
    @ moon; mooi kaartje!!!! wat denk je zelf? :)

@ hier; had het al in het pcotopic gezet; maar hebben jullie ook zo'n last van veel (waterige) afscheiding? Ik zit nog ruim een week voor mn eisprong, en meestal heb ik het erna :|

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ tum

Ik had ook weinig met de clomid hoor.
    Alleen beetje wisselend humeur en kilootjes die er aan kwamen haha.

Sja aan de ene kant denken we het is raak.
    Omdat ik dingetjes terug zie van de andere zwangerschappen maar aan de andere kant durven we niet zo te hopen hihi.

Waterig slijm is vruchtbaarslijm.
    Begint 3 a 5 dagen van te voren.
    Zou je even moeten voelen of je baarmoedermond hoog zit.
    Als die hoog zit dan komen je vruchtbare dagen er aan.

4. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Hmm.. mn bmm zit op normale hoogte zeg maar, de vorige 2 rondes op CD 17 en 18 een ei, en de afscheiding deze ronde begon al op CD7, dus ik denk niet dat het direct met een eisprong te maken heeft. Wel als voorbereiding zeg maar.. a.s. zondag moet mn ei springen.. dus dan hebben we nog 6 dagen :|

5. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @tummetje: haha kon je het ook niet laten om niet te temperaturen.... eerder had je gezegd d at je pas op cyclus dag 14 zou beginnen... hihi... dat probleem had ik ook....
    Maar waterige afscheiding is wel het begin... voor de zekerheid toch maar vast om de dag klussen als ik jou was... je weet maar nooit.. elke cyclus is weer anders...

@moon: nog 3 dagen... spannend... wel positief dat het al begint te lijken op de vorige zwangerschappen.. maar ik begrijp dat je nog niet te veel hoop wilt hebben... de test kan het pas echt zeggen...

@Zethu: en al druk aan het voorbereiden om te gaan klussen (in huis.. hihi)

6. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ tummetje: ik heb altijd al heel veel afscheiding gehad. Ik heb het pco-topic nog niet gelezen.

@ moon: Ik ben zo benieuwd of het raak is en ook blijft :D

@ lauw: Morgen ga ik met de radiatorombouw beginnen om die een kleur te gaan geven. Dus ben druk bezig met voorbereidingen. Heb er echt zin in.

7. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    :$:$:$ Zethu :$:$:$

99,9 kg..... goed bezig!!!!!

succes morgen met schilderen... welke kleuren ga je gebruiken??

8. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ja erg spannend haha.
    Zwanger blijven is hier nog wel is een probleem.
    Maar ja hopelijk lukt het met de juiste begeleiding wel.

@ zethu

Wat goed zeg!

Oh leuk!
    Suc6 met klussen :D ik vind dat altijd wel mooi staan.
    Wij hebben de bank er voor dus zie je hem ook niet hihi

9. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ lauw: Eindelijk die gevreesde 1 niet meer er voor. Ben super blij! En volgende week zal ik dan waarschijnlijk een 2-cijferig getal gaan intoetsen met het sporten :D

De kleuren die we uitgezocht hebben zijn een aantal tinten blauwig grijs.
    Is best grappig, wij hebben een grijzig blauwe bank, en de muren en het houtwerk juist andersom.

@ moon: bij ons staat alleen een fauteuil er voor. En als er een kleine komt waarschijnlijk de box.
    Ik hoop echt voor je dat als je zwanger bent dat je dat ook blijft!

10. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    heeeey chickies!

@ lauw; hihi ja, alles begon te rommelen hier, dus ik dacht, ik ga maar weer tempen.. kan ik een beetje in de gaten houden wat er gebeurd hihi :p

@ zethu; wowww! wat goed meis!!!!

11. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ik ben ook nog altijd doorgegaan met tempen kijk nu wat FF doet: 25b7c1 Ovulation Charts

iehhhhhhhhhhhhhhhh! Help! Het zou toch niet he? Ik wacht nog wel ff een paar dagen af wat mijn temp doet

12. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ zethu

Lijkt er wel op dat je hem heb gehad!

Wow meiden ik heb net positief getest!
    Maar nu ben ik bang dat de test nep aangeeft hahaha.. was binnen 5min resultaat

13. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    even terug van weggeweest. Ik dacht dat het wel interessant zou zijn om mijn gegevens hier weer eens achter te laten.
    Ik heb gisteren een pregnylprik gehad omdat ik een bmslv had van 8 en twee follikels van 27mm!! Morgen terug om te kijken of ze nu wel gesprongen zijn (denk het wel)

@zethu; dat gaat helemaal goedkomen met je.
    @Moon; alvast voorzichtig gefeliciteerd dan maar !!

14. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey hallo!

@ moon; wow wat was jij vroeg op, of nog steeds wakker :p fotoooo van je testt!!!!
    @ djaar; heb je al een beetje gevolgd in de andere topics, 2 mooie grote follikels! goed aan de klus dan he ;)

@ hier; Aaaaahhh ik heb een tempstijging... zo vroeg al.. hoop het eigenlijk nog niet.. we hebben door de verbouwing niet zo veel geklust, en zijn eigenlijk gisteren pas begonnen :\ Voel nog steeds gerommel in mn eierstokken, dus hopen dat het nog geen ei was, anders is deze ronde sowiezo voor niets geweest :\

15. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    ha Tummetje, we gaan nog steeds een beetje gelijk op lijkt het wel. Ook ik volg je wel een beetje hoor hahaha

Ik ga er vanuit dat je tijdens de verbouwing wel geklust hebt maar dat dat meer met een hamer of zo was. Nu maar voor het lieve tedere geklus en wie weet is deze temp van vandaag maar even een uitspatting en moet je ei nog komen. Heb jij nog een fm of ben je geheel op eigenhoutje?!

16. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ik werk om 4 uur haha.
    Net weer getest en weer positief was nu ander merk

17. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @Moon: whaaa super joh... gefeliciteerd... Nu maar hopen dat het babytje goed blijft zitten...
    Maar begin jij al om 4 uur met werken... pffff... mag ik vragen wat voor werk je doet...
    en is je suiker hierdoor wel goed te regelen???? kan me voorstellen dat je daardoor helemaal ontregeld kunt raken... en dat is natuurlijk ook niet goed voor je babytje in wording...

@Djaar: Leuk je hier weer te zien... fijn dat je 2 mooie eitjes hebt... ik ga voor je duimen..

@Zethu: ik zie dat je temp vandaag toch weer wat lager is... maar ja.. je weet maar nooit.... gek vrouwenlichaam...

@Tummetje: snel aan de klus met je ventje... laat die klusjes in huis maar even wachten dan... Ik hoop dat dit je temp dip is... en hij morgen ofzo weer stijgt...

@all: Hier alles rustig.. eigenlijk geen klachten.... behalve dat ik de hele tijd vage steekjes/pijntje in mijn buik heb.... maar ja.. die kunnen natuurlijk ook tussen de oren zitten...

18. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Laauw; tja zo vanaf deze dagen rondom eisprong tot nod ben ik weer wat meer on site, maar tussendoor lees ik meer dan dat ik berichtjes achter laat.

19. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ lauw

Jawel, maakt niet zoveel uit ben toch nooit intestellen.
    De ene week gaat het super de andere week is het 1 groot drama.
    Het is nog even de vraag of ik in m'n huidige ziekenhuis blijf met m'n diabetes of ook daarmee over ga naar het wkz.

Hihi ik had ook steekjes dus wie weet voor jou ook mooi nieuws over een paar dagen!

@ djaar

Spannend hoor hopelijk zijn ze gesprongen :D

20. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ moon: wow posi! Gefeliciteerd meid! Maar eigenlijk had ik dat gevoel al bij jou.

@ djaar: hee, welkom terug! Wow 2 joekels van eieren. Geen wonder dat je pregnyl gespoten krijgt!

@ tummetje: je hebt iig geklust, dat is al heel wat.

@ moon: Geloof er maar aan zou ik zeggen!
    Maar pffffffffffff, zo vroeg werken? Ik heb al moeite met om 8.30 op te staan. En dan lig ik al om 23 uur d'rin

@ lauw: ja temp is flink omlaag. Maar ik zei niet voor niets dat ik eerst ff de rest van de week wilde afwachten. Heb wel al sinds zondag last van spotting, en heb sinds een half uur best wel ongikrampen. Maar waarschijnlijk blijft het daar ook weer bij.

@ hier: vandaag druk in de weer geweest voor mijn radiatorbekleding. Vanmorgen eerst isolatiemateriaal gehaald (wil ik al jaren, maar nog nooit gehaald) Toen ik begon met afmeten van alles van de radiator kwam ik erachter dat ik toch nog een stuk bovenblad nodig had en 1 staander tekort kwam. Alles afgemeten, en hup naar de bouwmarkt gereden. Ik was daarvoor niet ver van mijn schoonmoeder, dus daar ff een kop thee gedronken. Thuis de rest afgemeten en alles afgezaagd. Dan kan ik het morgen in de verf zetten :D

Deel Deze Pagina