dames help!! ff geeft mijn ovulatie op cd 17 en hij zegt dag 14/15 en als dat klopt heb ik morgen mijn NOD! en vanochtend nog temp va 36.9! dames wat is jullie ervaring met deze temperatuurkaartjes? welke klopt bij jullie het beste? tot nu toe was ff bij mij op de dag goed en het klopte vorige maand ook precies.. maar nu weet ik het niet meer!
Ff geeft meestal de dag van de eisprong aan, als er 2 a 3 dagen na elkaar de temp omhoog gaat Dus bij jou op CD 17, omdat op CD 18 en CD 19 de temp omhoog gaan. Hoop dat je het een beetje begrijpt. Van die andere tempkaart heb ik geen idee, vind hem nogal onduidelijk..
dank je mamv1, ja ga eigenlijk ook uit van ff, omdat op dag 15 mn ovulatietest positief was en op dag 14 nog niet, dus kan t volgens mij ook niet zo zijn dat toen al n eisprong had.. en kan t idd op dag 17 wel,maar dus ook wat jij zegt dat daarna me temp goed stijgt.. maar vind zo raar dat ze zo verschillende dagen eisprong aan geven.. blijft afwachten, maar hoop t natuurlijk heel erg..
Ik denk ook wel dat je eisprong eerder is geweest zoals je zelf zegt dmv ovulatietestjes! Maar hij geeft het kruis op CD 17 aan omdat de temp van CD 16 hoger is dan op CD 17 en daarna pas goed stijgt. Ik denk als je voor de gein eens de temp van CD 16 eens lager zet dat hij de eisprong wel goed zet. Want ik neem aan dat je eerder of later als normaal hebt getempt omdat je zo'n wit bolletje hebt? Ik heb namelijk ook paar van die kaartjes gehad. Gek werd ik ervan..
ja zaterdag en zondag had ik later getest dan normaal.. zal me temp voor de grap eens aanpassen... kijken wat ie zegt..
als temp van dag 16 op zelfde zet als dag 17 blijft t gelijk.. en als m n tiende lager zet dan dag 17 geeft ie me ei op dag 16.. zou t dan kunnen dat mn ei op dag 16 had?
Ok.. dank je wel laat ik m denk ik toch maar zo staan.. dan is zondag me nod al, dus als morgen en overmorgen mn temp nog zo is zou geweldig zijn!!
Dank je wel vind t zo spannend worden nu.. ook omdat nu geen last heb van mn normale klachten voor ongi.. bijv normaal pijnlijke borsten aantal dagen voor nod, nu niks.. en van de week n dag duizelig geweest heb ik normaal niet
My Ovulation Chart plaats toch nog weer even mijn kaartje hier.. zou ik met deze temp kunnen testen? Want durf niet helemaal kan t nog niet geloven
@stando aan 1 kant hoop ik het aan de andere kant durf ik niet meer te hopen.. wacht nu in iedere geval eerst maar paar daagjes af