Volgens FF geen eisprong maar wel trage temperatuurstijging

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Adria27, Aug 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Adria27

Adria27 Bekend lid

Feb 21, 2013
    808
    6
    18
    Female
    maatschappelijk
    candyland
    Goedemorgen dames,

Hier ben ik weer met een vraag over tempen. Ik heb al een tijd een regelmatige cyclus van om en nabij 31 dagen. Volgens FF heb ik geen eisprong gehad maar sinds een paar dagen stijgt mijn temp wel langzaam maar alleen in tienden. Ik gebruik een thermometer met 2 cijfers achter de komma. Mijn temp was in het begin 36.4 of eronder maar vanochtend alweer op 36.77.
    Omdat dit mijn eerste poging met tempen is wil ik jullie vragen om naar mijn kaartje te kijken en jullie kennis aan mij door te geven:D.
    Ik heb wel ovulatietesten (CB digitaal) gebruikt en i.d.d. geen positieve test gehad en dat was voor het eerst sinds ik ovutesten gebruik. Ik ben begonnen met testen op 12 CD Tussen 9 CD en 12 CD veel meer afscheiding maar volgens mij niet vruchtbaar. alvast bedankt!

46d9c6 Ovulation charts on FertilityFriend.com

2. Adria27

Adria27 Bekend lid

Feb 21, 2013
    808
    6
    18
    Female
    maatschappelijk
    candyland
    Niemand:(:(

3. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

Jun 16, 2013
    555
    5
    18
    Miss dat je morgen een kruis krijgt op dag 18. soms heeft FF een dag extra nodig om een kruis te geven...

4. Adria27

Adria27 Bekend lid

Feb 21, 2013
    808
    6
    18
    Female
    maatschappelijk
    candyland
    Bedankt voor je reactie paprikaas, hopelijk de komende dagen meer duidelijkheid

5. Mira2014

Mira2014 Actief lid

Jul 24, 2013
    260
    0
    0
    Gelderland
    Ik denk ook dat ie het kruis gaat zetten op dag 18... Succes!!

6. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Het is wel belangrijk dat je in ff ook invult hoe je slijmverlies is. Als je dit niet doet kan het soms zijn dat ff op basis van alleen je temperatuur geen eisprong herkent.

7. Adria27

Adria27 Bekend lid

Feb 21, 2013
    808
    6
    18
    Female
    maatschappelijk
    candyland
    Bedankt voor de reactie mammietammie maar sinds mijn miskraam kan ik mijn afscheiding helemaal niet meer volgen:(. Ik heb ook nooit echt vruchtbare afscheiding gehad, bij mij komt het nooit verder dan creamy. Voor mijn ongi veranderd mijn afscheiding ook maar dat is zo eenbeetje alles

8. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Oh dat is balen... Helpt het ook niet als je afscheiding bij je bmm weghaalt? En anders iig voelen hoe de opening en textuur van je bmm is, dat kun je ook invullen in ff.

9. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

Jun 16, 2013
    555
    5
    18
    denk dat je ei op dag 18 is geweest en dat FF idd moeite heeft omdat er niks is ingevuld wat te maken heeft met eisprong (bmm, bm slijm, ovutest)....

10. Adria27

Adria27 Bekend lid

Feb 21, 2013
    808
    6
    18
    Female
    maatschappelijk
    candyland
    Bedankt voor de tip mammietammie, ik zal het proberen het binnenin te contoleren.

Paprikaas ik hoop van harte dat het de 18de was en dat ff binnenkort eindelijk een kruisje zet:D

11. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Ik twijfel tussen dag 14 en dag 18. Als je pas op CD12 bent begonnen met je ovutesten heb je misschien je piek wel gemist. Heb je een foto van je ovulatietesten op een rijtje? Zie je een verschil tussen te streepjes? Lopen die op of nemen die af?

12. Adria27

Adria27 Bekend lid

Feb 21, 2013
    808
    6
    18
    Female
    maatschappelijk
    candyland
    Daphne, ik gebruik cb digitaal. En ik heb idd een heel korte piek, ik kan het dus gemist hebben. Inmiddels gisteren een temp van 36.51 en vanochtend 36.80:( In ieder geval is mijn temp na 18 augustus niet meer gezakt naar mijn basale temp van 36.4. Het blijft voor mij een mysterie dat ik nog geen kruis op mijn kaart is. En waar die langzame stijging vandaan komt als er geen ei is geweest.
    In ieder geval bedankt voor het meekijken en meedenken:)

Share This Page