Ik weet eiegnlijk niet zo goed waarom ik deze post, maar vind mijn kaartje wel erg spannend worden voor een 1e ronde.. Vanmorgen was mijn temperatuur (10 DPO) ineens 37.01 Mijn LF is trouwens vaak 12 of 13. Ik voel niets bijzonders. Heb nauwelijks PMS krampen of hoofdpijn, wat ik meestal wel rond deze tijd heb. Gisteren bij opstaan wel vaak steken in onderbuik.. Ook mijn baarmoederslijm is minimaal. Zegt dus allemaal niets, maar toch ook weer wel.. Ik weiger om nu al te testen, maar zou het zomaar een 'hoopvol' kaartje kunnen zijn? Zie kaartje in handtekening.
Spannend hoor. We lopen ong gelijk. Nu maar hopen dat mijn menstruatie weg blijft, en de jouwen natuurlijk.
Jullie hebben mooie kaartjes allebei zeg! Mijn temp daalde juist vandaag helaas. Succes en ik hoop dat jullie beide positief testen.
Ik had vanochtend al een testje gewaagd maar was heel licht 'moeilijk te fotograveren' op zwanger&kids ultragevoelig die testen droger ook verschrikkelijk roze op. En op de actione met middag urine zag je ook wel/niet wat. Waag morgen dus gewoon een CB digital. Deze bij mijn zoon ook gebruikt omdat vage lijntjes had.
Clear blue was negatief, en mijn temp zak terug naar 36.9 nu dus wachten tot mijn ong door komt. Topic starter ik Duim voor je!!
@Maantje93: wel nog altijd boven je coverline, dus wie weet.. Hoe voel je je verder? De batterij van mijn thermometer (1/100 graad) is leeg.. Heb dus de temperatuur gemeten met een digitale thermometer (1/10 graad) en deze was 37.0 Heeft het nut deze waarde te laten staan?
Hey, ik was ook al om 6 uur wakker en rusteloos dus heb om 6 uur ipv 7 uur getempt. Voor het eerst deze ronden dat tijd afwijkt. Ik voel geen naderende menstruatie. Maar bij zoonlief had ik op 12dpo al een positieve CB test.
Toch maar getest.. en ik kan het niet geloven! Mijn man weet het nog niet.. Sinds een paar dagen denkt hij dat mijn temperatuur dalende is..gewoon om hem extra te verrassen mocht het raak zijn
Dank je Ik heb ons dochtertje een tekening vast laten houden waarop staat dat ze zus wordt, daar een foto van gemaakt en heb zijn reactie erop gefilmd