Na een echo met kloppend hartje durf ik dan ook mijn kaartje hier te plaatsen, wel even in album kijken weet niet hoe ik hem hier krijg
Woehoe! ik kan nog steeds niet geloven dat het echt is. Mijn kaartje mag na 10 temp-rondes hier ook eindelijk bij!
[/url][/img] na anderhalf jaar zonder eitje, 5 mislukte clomid rondes. Nu in de 2e ronde puregon spuiten is het bingo!
eindelijk staat mijn kaartje hier ook (zie album). Ik heb hier regelmatig gekeken om kaartjes te bekijken maar geen een is hetzelfde en ik had het deze maand ook niet verwacht.
oh jippie, zou het van alle stress nog bijna zijn vergeten te plaatsen hier, nou daar komt ie dan, hopelijk blijft het nu wel goed gaan.
het is nog heel pril momenteel, maar mijn kaartje is er een uit het boekje en wou hem graag plaatsen: Mijn cyclus is stipt 28 dagen, eisprong op dag 17 of 18. andere kaartjes in mijn album.
Zo blij dat ie erbij mag Door mijn vakantie is mijn temp niet helemaal compleet en is het voor FF moeilijk inschatten geweest wanneer mij ei was. Ik heb zelf zwaar het vermoeden dat ie op cd 28 was.
na zo vaak alle kaartjes te hebben bekeken mag ik hier ook bij! Ben dr nog helemaal onderste boven van.....