Temperatuurkaartjes zwangeren!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    zo zie je maar weer dat ook een daling aan het eind geen slecht teken hoeft te zijn
    Proficiat!

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dat zat ik dus ook al te denken! Ik had dan waarschijnlijk echt wel gedacht dat ik ongi zou worden!

3. woops

woops Niet meer actief

Mijn kaartje mag hier ook eindelijk staan.

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    gefeliciteerd!!!
    Joehoe!!! =D>

5. Nikita33

Nikita33 Actief lid

7 nov 2008
    196
    1
    0
    Na een geleidelijke daling gaat mijn temp toch weer omhoog :D

MinnieM vindt dit leuk.
  6. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ik mag mijn kaartje er ook weer bij zetten! Joepie! Jasper krijgt een brusje!
    Eerste ronde raak!

7. mas

mas Actief lid

26 jan 2009
    207
    0
    16
    ik ga nog even uitvogelen hoe ik dat kaartje er zo mooi op krijg.. maar eerst mogen jullie mijn linkje nog even aanklikken!!! Ik BEN ZWANGER!!! En zoals je ziet had ik al snel een positieve test!!!

8. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Dit is mijn eerste temp kaart met een redelijk stabiele temperatuur!! Mijn eisprong is duidelijk te zien en mijn ovu test gaf op hetzelfde moment positief aan!
    En nu raak!!! :D

Hopelijk gaat alles goed!

9. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ook ik mag mijn kaartje er bij zetten! FF geeft aan dat mijn ovulatie is geweest op dag 31, dit is natuurlijk niet zo.. want rond die tijd testte ik al licht positief.. Vanochtend knal posi getest!

10. Mijn kaartje mag hier ook staat! Helaas is hij niet helemaal compleet omdat ik tijdens ons weekje vakantie mijn temperatuur niet bijgehouden heb, maar niet zonder resultaat ;)

227a51 Ovulation Charts

11. Chaay

Chaay Lid

7 mei 2009
    57
    0
    0
    mijn kaartje mag nu hier ook!
    ben zwanger!!

12. he Chaay, wij lopen precies gelijk!

Hierbij ook mijn kaartje, deze keer de 4e ronde raak! :D

13. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Waar halen jullie die kaartjes vandaan??? En misschien een erg domme vraag, maar hoe kan ik aan jullie kaartjes zien wanneer jullie vurchtbaar waren en een eisprong hadden??

14. Hoi Kimzaa, je kunt deze kaartjes maken door een account aan te maken op www.fertilityfriend.com (engelstalige site). Je kunt hier dagelijks je temperatuur op invullen die je 's ochtends voor het opstaan hebt opgenomen. Als je dit netjes invult geeft de site voor je aan wanneer je je eisprong hebt gehad en dus vruchtbaar bent geweest. Op de dag van je eisprong geeft de site een kruis. De dagen ervoor + 1 dag na het kruis ben je dus vruchtbaar. Groetjes Bloempje83

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik zag inderdaad iets met Feritilly Friend, maar me engels is belabberd en zat dus te zoeken hoe ik het moest aanmaken....

Mijn tempertatuur op dag 15 is nu 38.2??

Hbe jij miss ee link naar die kaartjes?

Liefs,
    Kim

16. Je moet eerst een account aanmaken via de link in mijn vorige berichtje dan kun je zelf kaartjes maken.

17. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Mijn temp is al 3-4 dagen 37.1 precies.
    xxxx

18. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Mijn temp is vandaag 37 graden :) Ben benieuwd, denk dat ik vandaag een eisprong heb (al voel ik niks in me buik momenteel).

Vanaf vandaag ga ik elke ochtend om 7 uur testen :)

19. Testen met wat? zwangerschapstesten toch niet? Of bedoel je temperaturen. Heb je trouwens al een kaartje gemaakt?

20. Tammeke

Tammeke Lid

1 mrt 2008
    64
    0
    0
    verpleegkundige
    België

na heel lang proberen is het nu toch gelukt, de temp klopt niet helemaal met de ovulatietesten, maar het is het resultaat dat telt.

Deel Deze Pagina