ik ga nog even uitvogelen hoe ik dat kaartje er zo mooi op krijg.. maar eerst mogen jullie mijn linkje nog even aanklikken!!! Ik BEN ZWANGER!!! En zoals je ziet had ik al snel een positieve test!!!
Dit is mijn eerste temp kaart met een redelijk stabiele temperatuur!! Mijn eisprong is duidelijk te zien en mijn ovu test gaf op hetzelfde moment positief aan! En nu raak!!! Hopelijk gaat alles goed!
Ook ik mag mijn kaartje er bij zetten! FF geeft aan dat mijn ovulatie is geweest op dag 31, dit is natuurlijk niet zo.. want rond die tijd testte ik al licht positief.. Vanochtend knal posi getest!
Mijn kaartje mag hier ook staat! Helaas is hij niet helemaal compleet omdat ik tijdens ons weekje vakantie mijn temperatuur niet bijgehouden heb, maar niet zonder resultaat 227a51 Ovulation Charts
Waar halen jullie die kaartjes vandaan??? En misschien een erg domme vraag, maar hoe kan ik aan jullie kaartjes zien wanneer jullie vurchtbaar waren en een eisprong hadden??
Hoi Kimzaa, je kunt deze kaartjes maken door een account aan te maken op www.fertilityfriend.com (engelstalige site). Je kunt hier dagelijks je temperatuur op invullen die je 's ochtends voor het opstaan hebt opgenomen. Als je dit netjes invult geeft de site voor je aan wanneer je je eisprong hebt gehad en dus vruchtbaar bent geweest. Op de dag van je eisprong geeft de site een kruis. De dagen ervoor + 1 dag na het kruis ben je dus vruchtbaar. Groetjes Bloempje83
Ik zag inderdaad iets met Feritilly Friend, maar me engels is belabberd en zat dus te zoeken hoe ik het moest aanmaken.... Mijn tempertatuur op dag 15 is nu 38.2?? Hbe jij miss ee link naar die kaartjes? Liefs, Kim
Je moet eerst een account aanmaken via de link in mijn vorige berichtje dan kun je zelf kaartjes maken.
Mijn temp is vandaag 37 graden Ben benieuwd, denk dat ik vandaag een eisprong heb (al voel ik niks in me buik momenteel). Vanaf vandaag ga ik elke ochtend om 7 uur testen
Testen met wat? zwangerschapstesten toch niet? Of bedoel je temperaturen. Heb je trouwens al een kaartje gemaakt?
na heel lang proberen is het nu toch gelukt, de temp klopt niet helemaal met de ovulatietesten, maar het is het resultaat dat telt.