My Ovulation Chart en de mijne. het is het kaartje na de foto's van me jongste dochter, kreeg het niet anders voor elkaar.
Hallo allemaal, heel voorzichtig zet ik nu ook mijn temp kaartje hier.....zie onderschrift... Na 2 eerdere MK ben ik het vertrouwen in mijn eigen lichaam wel een beetje kwijt en schiet bij ieder "vreemd" kwaaltje in de stress Maar ik vanochtend weer een test gedaan en de streep is weer donkerde geworden, dus ik heb me voorgenomen om nu maar positief te blijven!! En ga proberen er van te genieten!
Ik mag na bijna 2 jaar ook een keer een tempkaartje hier neer gaan zetten. Het is allemaal superpril en superonzeker, maar ik kan de verleiding niet weerstaan. Het gekke was dat ik zo'n rare temp had post-ovu dat ik dacht dat het echt niet kon deze maand omdat ik een slechte eisprong had gehad. Ik vind het zelf een heel onwaarschijnlijk kaartje: maar 2 positieve testen bewijzen het tegendeel! 281726 Ovulation Charts
ik plaats alvast heeeeeeeel voorzichtig hier mijn kaartje.. (zie onderschrift link FF) na mijn curettage 5 augustus vandaag een lichte positieve test van predictor vroege zwangerschap. ik vermoede het al door mijn dipje 2 dagen geleden. xxx
Ook mijn kaartje hier! Een kaartje zoals ik hem nog nooit had gehad, na mn ei zag het er altijd vrij rustig uit, en nu allemaal haaientanden.. maar toch zwanger!
Beste Tummetje! Als eerste gefelicteerd en wat een mooie blog heb je. Lekker dat je daar alles in kwijt kunt. Ben blij dat jeje kaartje op de site hebt gezet, want ik zie overal gestroomlijnde grafieken en mijn lijkt (ook uit vorige maand) meer op zo'n haaien-gebit net als jij hebt. Het kan dus wel, met meerdere temp dalingen. Ik houd moed! Fijne avond!
Hoi jij van de hoek ! Bedankt voor je opbeurende reactie. Is wel leuk als iemand anders ook gericht naar je kijkt en je een steuntje in de rug geeft. Allleen ik vind het toch zooo raar, dan FF mijn ovu datum 3 dagen heeft verlaat! Ik test 2 dagen positief en toch wordt ie verschoven. zoo gek! Is je ovu nooit op de dag dat je positief test met een ovu test? Brrr echt vervelend> HOop dat iemand wat meer kan vertellen!! Ik voel me ineens echt helemaal niet meer zwanger. Voel me ineeens heeel nuchter. Want mn vertrouwen in die site/ je temp. grafiek is nu ff helemaal weg. liefs.
Hoi Pina, Als je positief test met je ovu test, dan komt je eisprong over 24-48 uur!! Temperaturen is dus eigenlijk een "achteraf" methode, en ovu testen "voor af"! Als je het samen doet, krijg je wel een duidelijk beeld ( vind ik!) Veel succes!!! X Hennah
Hoi meiden, Bij deze ook mijn kaartje. Het is niet helemaal compleet, want deze maand besloot ik om na mijn ei niet meer te tempen. Ik wilde er na mijn ei minder mee bezig zijn... En dta heeft gewerkt... Liefs, Nijn