Joehoe ik mag hier ook bij Vorige zwangerschap in de eerste ronde met clomid zwanger en nu helemaal zonder hulp in de tweede ronde zwanger 8) Ik twijfel overigens of mijn ei op cd17 of cd19 was. FF zegt cd22, maar dat kan gezien mijn duidelijke positieve test op cd30 bijna niet. TempkaartKuona Ovulation Charts
Eindelijk na anderhalf jaar mag ik mij ook melden!!! Hierbij mijn kaartje. Liefs 2ad2ec Ovulation Charts
Mijn kaartje mag er ook bij, vandaag positief getest. De vorige keer 8 rondes over gedaan, en nu al zwanger in ronde 2 Ik had een vaag kaartje, maar achteraf een duidelijke innestelingsdip- en bloeding.
Hier die dan van mij!!! Toen ik positief teste, heb ik niet meer mijn temp. bij gehouden. 2e8607 Ovulation Charts
hier de mijne! ik had de vorige periode een LF van 8. dus ben superblij dat het in de eerste ronde raak is. mijntempkaartje Ovulation Charts
En hier is de mijne! Niet goed bijgehouden vanwege de vakantie en op 1aug voor het eerst "voor het echt geklust". Is dus goede timing geweest!