Jullie weten niet half hoe blij ik ben dat bij vrijwel iedereen pieken en dalen in het kaartje zitten na de positieve test!! Ik heb 2 maand geleden een vmk gehad en ik schrok me nu helemaal te pletter toen mijn temp zakte. Weet dat je moet stoppen met tempen, maar ik heb een avond lichte koorts gehad en daarom daarna weer getempt Dacht dat ik met mijn 37.2 heel laag zat (na 37.3/37.4) maar ik zie nu dat dat ruim normaal is. Mijn kaartje
Meiden, Eindelijk mag ik mijn kaartje toevoegen bij dit (volgens mij) meest bekeken topic. Ik begin het nu toch wel te geloven dat het nu echt een keer raak is. En hoe bedoel je lucky shot? Zie zelf maar. Kaartje staat in mijn handtekening.
Ja, jippie... precies 3 maanden na de mk weer zwanger Ik had een heel vroege eisprong deze keer: CD10 en een innestellingsdip Kaartje:
Beetje laat maar zie dit topic nu pas. Teste pas zo laat omdat ik niet geloofde dat we zwanger waren. Gingen nl. net de MMM in.
Hier mijn tempkaartje van deze zwangerschap. Omdat ik veel miskramen heb gehad was ik langer blijven doortempen en testen.
Ook ik mag er eindelijk bij na anderhalf jaar!! Eigenlijk zag ik het al aan het kaartje, maar durfde het nog niet te zeggen. Toch maar getest op de dag dat ik naar de gyn. moest voor de intake en ik ben zwanger!!!
Yes, ik mag er ook bij. Ik heb veel op dit forum gekeken. http://www.fertilityfriend.com/ttc/calendar_module.php?cd=18
Lieke, Eerst gefeliciteerd!! Ik kan jouw kaartje niet zien helaas, denk dat andere het dan ook niet kunnen zien! Denk zeg het maar
Jaaaaa ik mag er ook bij . Zie mijn handtekening voor mijn temperatuurkaartje. De rest van de dames GEFELICITEERD!!!!!!
Hier nog 1 voor de info! Is al even geleden dat ik positief testte. Maar het laat maar weer zien dat het er niet altijd even duidelijk uit ziet!
Ik mag hem weer een keer delen...hopelijk nu een keer goed! Na de eerste IUI! Liesben Ovulation Charts
Hoi meiden ten eerste iedereen gefeliciteerd en nu dan eindelijk mijn kaartje, kijk maar in mijn handtekening oja en volgens mij heb ik wel een hele duidelijke triphasic in mijn kaartje hopen dat het nu wel goed mag gaan!!! P.S Liesben we lopen gelijk
Gefeliciteerd allemaal meiden! Hier mijn kaartje, eerste ronde puregon raak. Hopelijk blijft deze wel plakken. 2d5414 Ovulation Charts
Meiden, even een vraagje. ik moet over 2 dagen ongi worden. Hoop het natuurlijk niet, maar nu is mijn 37,6 is dit hoog als je ongi moet worden? Wat denken jullie? gr Winnie
Ha meiden, Die van mij mag er ook bij. Zo fijn! Dat er maar veel zullen volgen. X @winnietje, alleen die temp zegt niets. Wel al 3 dagen overtijd, spannend! 305969 Ovulation Charts